zach Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 (edytowane) Przez jakiś błąd- passa została przerwana. Opaska w historii pokazuje, że danego dnia zrobionych zostało 16 000 kroków, natomiast oprogramowanie Mi Fit pokazuje nieco ponad 4 000 kroków. Czy jest szansa, aby ponownie zsynchronizować ten dzień, aby Mi Fit pobrał poprawną ilość? Dodam, że na przestrzeni 2 lat już dwukrotnie taki błąd się pojawił... Gdyby nie to, miałbym z 700 dni passy. Edytowane 5 Lipca 2021 przez zach dopis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się