Jump to content

POCO F3. Sieć 5G w T-Mobile


mAcman

Recommended Posts

Witam,

Czy ktoś z sukcesem korzysta z sieci 5G w POCO F3 w T-Mobile lub nawet innej sieci? Mam wykupiony pakiet z obsługą 5G, ustawiony preferowany typ sieci na 5G, jestem w zasięgu sieci ale cały czas pokazuje co najwyżej LTE+. Czy to jest kwestia może tego, że w Polsce 5G jeszcze nie działa w pełni dobrze? Czytałem, że na razie działa połowicznie na pasmach LTE. Ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat?

 

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za odpowiedzi. Jak najbardziej jestem w zasięgu, tak jak pisałem powyżej. Weryfikowałem to z różnymi mapami zasięgów oraz lokalizacji BTS'ów. A czy jest ktoś kto połączył się kiedykolwiek z 5G w POCO F3?

Link to comment
Share on other sites

W pracy jestem w zasięgu 5G w Plusie, w domu nie (i tam mam LTE+ stale), natomiast będąc w zasięgu 5G, ikonka raczej pokazuje 5G, ale czasami potrafi na krótko wejść w LTE+ by za 2 sekundy wrócić do 5G i tak na przemian. Prędkość pobierania w 5G to tak 330-470 Mb/s, a wysyłania 20,1-45,8 Mb/s. Różnica w stosunku do LTE jest ponad 4-krotna.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
W dniu 18.06.2021 o 07:00, mAcman napisał:

Dziękuję za odpowiedzi. Jak najbardziej jestem w zasięgu, tak jak pisałem powyżej. Weryfikowałem to z różnymi mapami zasięgów oraz lokalizacji BTS'ów. A czy jest ktoś kto połączył się kiedykolwiek z 5G w POCO F3?

2 karty w  play bez problemu działają. Prędkości to juz inna bajka, tak jak wyżej napisane :P
Mam również  karte z T-mobile, ale niestety firma nie wykupiła abonamentów 5G, wiec nie sprawdzę u tego opka. 

Edited by ktos_inny
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Witajcie mam to samo brak 5g  tylko LTE + w plusie ,na początku działało 5g bez problemu teraz tylko LTE Ustawione jest na preferowane sieci 5g ,i tak jestem w zasięgu 5g i u kolegi 5g działa normalnie APN zmieniane 3 razy bez efektu 

Macie jakieś pomysły gdzie szukać problemu 

Link to comment
Share on other sites

Tego się nie spodziewałem zadzwoniłem na infolinię i co się okazało wyłączyli mi 5g w Plusie .Pani mówiła nie wie dlaczego bo mam w umowie dostęp do 5g przez cały czas coś tam napisała o włączenie 5g i powinno do 24 godzin działać 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
@carlos81kk Nie łączyłeś się z 5G w PLAY. Prędkość 221Mbps, to LTE z agregacją. Tyle to i ja mam na wsi.
Gdzie ja napisalem o 5g? Na LTE mam 40 krotnie więcej niż w Orange i taki jest sens mojej wypowiedz ze Orange ma słaby zasięg

Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka


Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...