Beza Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 (edytowane) Cześć, posiadam jak w tytule Smartmi Evaporative Humidifier i dziś zaczął świrować. Zaczął pikać, a na aplikacji wyskakiwał komunikat - najpierw, że niby pokrywa źle ustawiona, a teraz pokazuje cały czas, że ma niski poziom wody po czym przestaje pracować. Zarówno aplikacja i urządzenie (1 lampka) wskazują, że poziom wody jest zbyt niski i dolanie jej nic nie zmieniło. W rzeczywistości poziom wody jest wystarczający (ponad połowa zbiornika była, gdy pojawił się pierwszy komunikat). Restart prądowy, ani ponowne wymycie zbiornika nic nie dało (robię to regularnie 1-2 razy w tygodniu, do tego urządzenie pracuje codziennie, więc woda nie jest w nim zastana). Ma ktoś pomysły co mu może być? Edytowane 9 Czerwca 2021 przez Beza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się