Jump to content

Ekran - smugi i plamy na ciemnym tle przy niskim trybie jasności


pkonrad

Recommended Posts

Chyba Xiaomi znowu kupiło od Samsunga czy gdzieś tam odrzuty produkcyjne i zainstalowało je w swoich telefonach.
 
Pierwsza sztuka Poco F3
20210415_033930.thumb.jpg.a946d3e4efe36ccd38ecf4a14d0bf320.jpg 20210415_034651.thumb.jpg.01cff66af37a14b7a23c00e6d559216a.jpg 20210415_044027.thumb.jpg.6576997b361cd8b354cfe813a25f7a4c.jpg

Druga sztuka Poco F3
20210415_041326.thumb.jpg.a70e42cbc4bb3dd30bf91fc27f65c6ee.jpg 20210415_042813.thumb.jpg.8c3ae8908d5b70784849dff7d0fee410.jpg 20210415_043541.thumb.jpg.87cf1030cc7aa467f8649ecfc341c82e.jpg

Jeszcze jedna obok drugiej
20210415_041626.thumb.jpg.7831502adf44280a160681d04b64d0bf.jpg

W tej pierwszej sztuce na żywo jest to może jeszcze "do przełknięcia", natomiast druga to już jest masakra jeśli chodzi o górę ekranu.

Kto zakupił ten sprzęt polecam sprawdzić dokładnie swoje egzemplarze, póki nie minęło 14 dni od zakupu i można to jeszcze odesłać do sklepu.

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, papakruk napisał:

To ciekawe. Sam teraz sprawdziłem. Na minimalnej jasności nie zauważyłem żadnych przebarwień. Wygląda ok.

W ciemnym pomieszczeniu sprawdzałeś ?

Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, Gruchi napisał:

Punkt 3 mówi o zielonej poświacie w środkowej części ekranu, tak więc chyba będzie to soft a jeśli nie to będziemy reklamować :)

Podobne problemy występowały na początku w Poco F2 Pro, ale także i u Samsunga, np. Galaxy S8 czy Huawei Mate 20 Pro. W żadnym przypadku problemu nie udało się naprawić przez software, bo to jest wada sprzętowa ekranu.

Link to comment
Share on other sites

Czyli dobrze, że póki co wstrzymałem się z zakupem F3. Mam nadzieję, że za czas jakiś to poprawią - czy to na produkcji, czy softem, choć również wątpię, że to kwestia tego ostatniego
Ja czekam na kolejną sztukę z wymiany w x-kom
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, wicu4 napisał:

WItam, w którym momencie jest widoczna zielona plama na ekranie ? I jak trzyma wam bateria bo ja musze ładować telefon 2 razy dziennie ?

W nocy na ciemno szarych tłach przy niskim podświetlaniu matrycy. Bateria cienko, SOT 4-4.5h. Bateria jest drenowana jak telefon nie jest używany. Przez noc (8h) schodzi 13-15 % gdzie w Poco F2 Pro z tymi samymi apkami ustawieniami 2-3 %. 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, pkonrad napisał:

W nocy na ciemno szarych tłach przy niskim podświetlaniu matrycy. Bateria cienko, SOT 4-4.5h. Bateria jest drenowana jak telefon nie jest używany. Przez noc (8h) schodzi 13-15 % gdzie w Poco F2 Pro z tymi samymi apkami ustawieniami 2-3 %. 

ekran sprawdzę wieczorem , a bateria może być wadliwa ,jest sens to reklamować czy czekać na jakąś aktualizacje?

 

Link to comment
Share on other sites

ekran sprawdzę wieczorem , a bateria może być wadliwa ,jest sens to reklamować czy czekać na jakąś aktualizacje?

To nie wina baterii tylko bardziej software. Tak bym obstawiał. Trzeba czekać na aktualizacje.

Co do green tint to dobrze widać w menu Aktualizacje aplikacji systemowych. Tam możesz sobie sprawdzić.
Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, pkonrad napisał:
2 minuty temu, wicu4 napisał:
ekran sprawdzę wieczorem , a bateria może być wadliwa ,jest sens to reklamować czy czekać na jakąś aktualizacje?
 

To nie wina baterii tylko bardziej software. Tak bym obstawiał. Trzeba czekać na aktualizacje.

wczoraj włączyłem tryb samolotowy na noc i spadło tylko 3% baterii jeszcze będe testował na LTE ile wytrzyma 

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzałem dokładnie i u mnie problem ekranu nie występuje, natomiast zdarzyło mi się brak reakcji ekranu na dotyk, w X3NFC nigdy tego nie było. Dodatkowo teraz nie mogę zaktualizować dwóch aplikacji w sklepie play: przeglądarki Chrome i Android System WebView, nie pobiera tych dwóch z wszystkich. System to najnowsze 12.0.4.0 i faktycznie po nocy prawie nic nie ubyło.

Nic testuję dalej, jeszcze 13 dni na dokonanie zwrotu.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 18.04.2021 o 10:37, pkonrad napisał:
Dnia 18.04.2021 o 10:19, Frantik napisał:
Czyli dobrze, że póki co wstrzymałem się z zakupem F3. Mam nadzieję, że za czas jakiś to poprawią - czy to na produkcji, czy softem, choć również wątpię, że to kwestia tego ostatniego

Ja czekam na kolejną sztukę z wymiany w x-kom

Miałeś mocno widoczny ten zielony kolor? Jak x-kom zareagował na wymianę i jak długo trwa ta cała procedura wymiany? Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, Farmer napisał:

Miałeś mocno widoczny ten zielony kolor? Jak x-kom zareagował na wymianę i jak długo trwa ta cała procedura wymiany? Pozdrawiam

Tak, było to mocno widoczne. Co do wymiany to w piątek potwierdzili że dostanę nową sztukę, a dzisiaj dostałem maila, że mogą mi zaproponować zwort pieniędzy lub inny smartfon w tej cenie, bo Poco F3 na wymianę nie mają. 

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Ja znowu nie mam tak widoczne i zastanawiam się czy jest sens wymieniać? W dzień na ciemnym trybie wszystko elegancko. Polecisz może jakiś test żeby sprawdzić wyświetlacz jak się zachowuje? 

Link to comment
Share on other sites

Możesz zainstalować np aplikacje Display Tester ze Sklepu Play. Tam suwakami ustaw ciemno szare tło i zjedz z jasnością do małych wartości. Ekran sprawdzaj jak już będzie całkowicie ciemno w pomieszczeniu.

Link to comment
Share on other sites

Przetestowałem z ciekawości swój egzemplarz i również mam zielonkawą delikatną poświatę, ale jest to nie do zaobserwowania w normalnym użytkowaniu.

Moje pytanie jest takie: Czy to ”rośnie" z czasem??

No bo jeśli nie, to w moim przypadku nie ma najmniejszego sensu wymiana.

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, janisz napisał:

Przetestowałem z ciekawości swój egzemplarz i również mam zielonkawą delikatną poświatę, ale jest to nie do zaobserwowania w normalnym użytkowaniu.

Moje pytanie jest takie: Czy to ”rośnie" z czasem??

No bo jeśli nie, to w moim przypadku nie ma najmniejszego sensu wymiana.

Mam to samo i nie będę raczej wymieniał bo zawsze można trafić gorzej, a poza tym sklep w którym kupywalem nie posiada na stanie Poco f3 

Link to comment
Share on other sites

Przetestowałem z ciekawości swój egzemplarz i również mam zielonkawą delikatną poświatę, ale jest to nie do zaobserwowania w normalnym użytkowaniu.
Moje pytanie jest takie: Czy to ”rośnie" z czasem??
No bo jeśli nie, to w moim przypadku nie ma najmniejszego sensu wymiana.


W Poco F2 Pro trochę się powiększyło, tzn. początkowo nie było praktycznie wcale widoczne, a po kilku tygodniach już tak.
Link to comment
Share on other sites


Co do wymiany to w piątek potwierdzili że dostanę nową sztukę, a dzisiaj dostałem maila, że mogą mi zaproponować zwort pieniędzy lub inny smartfon w tej cenie, bo Poco F3 na wymianę nie mają.

i co zrobisz ? ja już powoli wszędzie widzę zieloną poświatę ... trzeba było brać IPS - byłby spokój ...
Link to comment
Share on other sites

Ja bym natychmiast zrobił zwrot jeśli na ekranie byłyby jakiekolwiek przebarwienia i poświaty. Całkowicie ciemne pomieszczenie i podświetlenie na 0.

Mam F1, X3NFC i nie chciałem kolejnego X3PRO w rodzinie, aby się nie mylił z X3NFC, więc kupiłem F3... i zastanawiam się nad zwrotem.

Wyłącza się samoczynnie, a dziś rano nastąpił reset do ustawień fabrycznych, będę obserwował jak coś napiszę nowy temat w tym dziale.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 20.04.2021 o 12:32, pkonrad napisał:

Tak, było to mocno widoczne. Co do wymiany to w piątek potwierdzili że dostanę nową sztukę, a dzisiaj dostałem maila, że mogą mi zaproponować zwort pieniędzy lub inny smartfon w tej cenie, bo Poco F3 na wymianę nie mają. 

W ramach ciekawostki, wczoraj wystawiłem negatywną opinię sklepowi x-kom na Allegro. Dzisiaj zadzwonili do mnie, że jednak jest dla mnie odłożona nowa sztuka Poco  F3 i dzisiaj mi ją wyślą, także jutro lub w piątek powinna być u mnie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...