Jump to content

Miganie ekranu, całkowite wyłączenie. Mi9t pro


Recommended Posts

Witam.

Mam od rana taki problem z tym telefonem, iż na początku rano ekran zaczął bardzo migać i rozjaśniać że nie było nic widać na ekranie. Po jakimś czasie jak próbowałam paskiem rozjaśniania przyciemniać i rozjaśniać to trochę puściło migotanie ekranu ale potem z powrotem tak zaczęło się dziać. A po godzinie całkiem się wyłączył. I nie mogę go włączyć. Czy wiadomo co się stało? Czy samemu jakoś da radę tlgo włączyć czy jednak serwis zostaje?

Telefon brany w Orange 14 grudnia 2019r.

Rok temu raz zaliczył średni upadek i ma takie pajączki jak na zdjęciu. Ale nic mu nie było. Wszystko działało. A dzisiaj takie coś.

Nie mogę wideo załączyć bo bardziej widać by było o co chodzi. Mogę komuś na meila przesłać jakby chciał zobaczyć. Byłabym wdzięczna.

Barbara Jędrasik

Ktoś poradzi co robić?

20842928f4c0215b368b4fa6913e15ac.jpg

 

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pomiędzy tym pęknięciem a głośnikiem znajduje się czujnik natężenia światła i czujnik zbliżeniowy. Rozszerzające się pęknięcie mogło spowodować to, że ekran migotał i na przemian rozjaśniał i przyciemniał.
Może dostała się jakaś wilgoć (np. nawet kropla deszczu która spadła na to pęknięcie) i mogło dojść do jakiegoś zwarcia przez co się wyłączył.
Obawiam się, że bez serwisu się nie obejdzie.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka



Link to comment
Share on other sites

Uszkodzenie ekranu praktycznie wyłącza gwarancję na cały telefon.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Dostałam takiego meila.
W pierwszym opisałam problem. Pytałam się o wycenę naprawy. Ale nie odpisali na konkretne pytanie. Tylko o wysyłce do serwisu itd
Jak to wygląda jeśli wyśle telefon to oni powiedzmy sprawdzą i dadzą znać co jest zepsute uszkodzone, i dopiero moja decyzja czy naprawić czy nie?
Bo niewiem ile to będzie kosztować. Więc nie wiem czy będzie mi się to opłacać. e799b18a93a0344a777d08ac40a4eefc.jpg50994d54a69e8cec5d66ec8cb932957a.jpg

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

No to ich powinieneś poinformować że przed ewentualną naprawą najpierw chcesz otrzymać diagnozę z kosztorysem. Inna sprawa serwisy mają obowiązek same informować przed naprawą jakie są potencjalne koszta, tylko często tymym zapominają. Tylko oby się nie okazało że sama diagnoza chore pieniądze wyjdzie.
Kwestia jeszcze czy uszkodzenie samego fona podciągną pod to, że powstało w skutek upadku, uszkodzenia wyświetlacza.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka





Link to comment
Share on other sites

We wrześniu zeszłego roku wymieniłem wyświetlacz w MiCenter we Wrocławiu, po wymianie telefon działa bez jakichkolwiek problemów. Zgłoszenie wykonałem przez stronę https://sklep.micenter.pl/pl/c/Wymiana-wyswietlacza/87 gdzie są podane koszty wymiany i po wymianie dają gwarancję na pół roku. Dane w telefonie nie uległy wykasowaniu.

Edited by kalk
Link to comment
Share on other sites

A czy robiłeś to w ramach gwarancji? Co było przyczyną konieczności wymiany.
Po za tym zapytanie dotyczy nie wymiany wyświetlacza a naprawy gwarancyjnej usterki telefonu, która być może powstała w skutek uszkodzenia ( upadku telefonu)

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Podobnie jak u Ciebie wyświetlacz po upadku miał pajączki z tym że już nie mogłem go włączyć. Naprawa w takim wypadku tylko we własnym zakresie, tak mi powiedziano w Media Ekspercie gdzie go kupiłem. Jeżeli masz uszkodzony wyświetlacz to wątpię aby uznali naprawę gwarancyjną.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 29.03.2021 o 22:42, Netoper napisał:

Uszkodzenie ekranu praktycznie wyłącza gwarancję na cały telefon.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Tak, na wyświetlacz, panel dotykowy, obudowę oraz inne uszkodzenia mechaniczne, które upadek mógł spowodować. Wszystkie elementy nie związane z uszkodzeniem mechanicznym mają nadal normalną gwarancję.

 

Myślę, że w twoim przypadku możesz spokojnie wysłać do serwisu.

Edited by Rower górski
Link to comment
Share on other sites

Tak, na wyświetlacz, panel dotykowy, obudowę oraz inne uszkodzenia mechaniczne, które upadek mógł spowodować. Wszystkie elementy nie związane z uszkodzeniem mechanicznym mają nadal normalną gwarancję.
 
Myślę, że w twoim przypadku możesz spokojnie wysłać do serwisu.
To było do mnie?
Tylko że ja mam na górze ekranu te pajączki. I myślę że nie uznają gwarancji.
A znowu nie wiem co dokładnie poszło. Napisałam do CSS Piaseczno problem itd ale nie odpisali konkretów . Pytałam o wycenę. Nie odpisali na to pytanie. Tylko wysłali link gdzie się zgłasza i jak wysłać.

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ja również miałem pajączki, odrobinę większe i nie uznali mi gwarancji.
A gdzie naprawiałeś?
Ja piszę do Ccs Piaseczno.
Czy jeśli wyśle tam telefon. Oni zobaczą co się dzieje. Czy za to trzeba płacić? Jakby okazało się że nie opłaca się naprawiać. Więc musieliby mi go odesłać.

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

O gwarancji zapomnij, standardem jest że serwis widząc telefon po upadku stwierdza że upadek telefonu jest przyczyną tego że telefon nie działa.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

O gwarancji zapomnij, standardem jest że serwis widząc telefon po upadku stwierdza że upadek telefonu jest przyczyną tego że telefon nie działa.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Więc gdzie najlepiej naprawić?
U kogoś kto robi naprawy telefonu, zwykły Janusz (taki przykład)? Szukać kto naprawia?
Innej opcji już nie ma?

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Możesz i do Piaseczna wysłać na odpłatną naprawę, możesz do serwisu we Wrocławiu, Wrocek o tyle lepszy że serwisanci nie są jeszcze zmanierowani jak w ccs. i bardzo dobrze znają fony Xiaomi, a za części taniej liczą niż ccs.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Czytałem, że po naprawach przez Janusza mogą być problemy np. z dotykiem, odciskiem palca itp. Serwis wrocławski stosuje oryginalne części i daje pól roku gwarancji. Wybór należy do Ciebie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...