sn33p Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Cześć, Od wczorajszego poranka (28 marca 2021) mam taki problem z POCO F2 Pro - w konsolce systemowej/powiadomieniach wyskoczyło mi Błąd logowania na konto (xiaomi) / wymagane działanie na koncie (google) (screenshot) Próba ponownego zalogowania się na konto Xiaomi nie przynosi efektu, powiadomienie znika, po jakimś czasie komunikat wraca. Google, po wpisaniu hasła i zatwierdzeniu, akceptacji na drugim urządzeniu (2fa) zaczyna się kręcić w kółko i nie przynosi efektu. Restart urządzenia nic nie zmienia, odinstalowałem kilka zainstalowanych ostatnio aktualizacji (system web view, chrome) - nie pomaga. Mam Miui Global 12.2.4 (z miesiąc czy coś już), bez fikołków, rootów, odblokowania bootloadera. Pierwszy raz spotykam się z podobną sytuacją. na pozostałych urządzeniach nie mam tego problemu. Macie jakieś pomysły poza resetem do ustawień fabrycznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Próbowałeś usunąć urządzenie z konta Google, Xiaomi przez przeglądarkę na PC? I ponownie się na nim zalogować. https://support.google.com/accounts/answer/3067630?hl=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sn33p Opublikowano 29 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Jeszcze nie, liczę, że może ktoś już się spotkał z podobną sytuacją. Ale może faktycznie wieczorem spróbuję. Mam wrażenie, że coś jeszcze jest skopane, bo apka mBanku i coś jeszcze mi się wylogowalo i nie chce działać. Na drugim urządzeniu nie mam tego problemu. Większa część systemu i apek (w tym IPKO) jeszcze działa poprawie. 31 minut temu, jacekgothic napisał: Próbowałeś usunąć urządzenie z konta Google, Xiaomi przez przeglądarkę na PC? I ponownie się na nim zalogować. https://support.google.com/accounts/answer/3067630?hl=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sn33p Opublikowano 30 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Spróbowałem, usunąłem urządzenie u googla, nie pomogło. Zdecydowałem się na reset do ustawień fabrycznych, zobaczymy czy to jednorazowy wybryk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
checayefsky Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Cześć, mam POCO X3 nfc i mam ten sam problem od tygodnia. Czy reset do ustawień fabrycznych rozwiązał problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilonnkaK Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Mam ten sam problem. Czy da się to jakoś rozwiązać!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się