Skocz do zawartości

Zakup dodatkowej baterii / rodzaje i wydajność


Vergiliusz

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się wcale na bateriach, wiem tylko jakie są sposoby ich zamontowania a tym czasem dostałem pytanie zaawansowane:

 

Zastanawiam się nad dwiema następującymi opcjami.
Podpiąc pod Mi Pro 2:

dodatkową baterię o większej mocy i pojemności wraz z ritą

https://allegro.pl/oferta/zestaw ... -xiaomi-10430571892

wymienić oryginalną baterię na większą bez rity.

https://allegro.pl/oferta/zestaw ... 0-4v-2a-10248902354

Pomijając to jak te baterie są zamontowane co polecacie?
NAJWAŻNIEJSZE dla mnie jest by wraz z poziomem rozładowania baterii prędkość aż tak nie spadała.

Dodatkowo zależy mi na zwiększeniu mocy raczej niż prędkości i zwiększeniu zasięgu.

Na elektryce się nie znam. Z tabeli widzę, że pierwszy zestaw ma więcej o 2000 mAh i tylko 19 Wh ale mniej średniego V.
Sprzedawca deklaruje zarazem, że pierwszy zestaw ma dłuższy zasięg. Jako, że Wh jest prawie takie samo czy większy zasięg wynika z mniejszego napięcia co ozncza wolniejsze zużycie prądu i mniejszą moc?


Udało mi się już dowiedzieć, że poziom mocy spada wraz z pozimem baterii bo napięcie jest mniejsze. Moje amatorkise wyliczenia pokazują, że średnia napięć 2 baterii będzie ostatecznie mniejsza niż napięcie tej drugiej. Czy to znaczy, że druga pojedyńcza bateria spisze się lepiej niż ta pierwsza z ritą?
Rozumiem, że pierwszy zestaw potrzebuje rite by połączyć 2 baterie z różnymi napięciami. Drugi ma mocniejszą jedną baterię do 12S (cokolwiek to znaczy) i wdg. ruskiego Iron Mana (Denis Yurev) nie potrzebuje rity. Czy rita sama w sobie zwiększa wydajność czy tylko pomaga zwiększyć poprzez łączenie 2 baterii.

Wady, zalety? Co polecacie? Może jest lepsze rozwiązanie, o którym nie wiem?
 
  Bateria 1 Bateria 2
              12400mAh + 13800mAh
= 26000mAh/1084Wh
 
24000mAh/1065Wh
  36V + 44,4V
= ???40.2???
44,4V
  58KM 55km
  41km/h 42km/h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach