Durdix Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Cześć, od 4 miesięcy jestem użytkownikiem Mi TV 4S. Po miesiącu od zakupu, zaczął sam się włączać, oraz gubić kanał. Wysłałem go do serwisu i przez kolejny miesiąc był spokój. Ostatnio znów te same problemy zaczęły się powtarzać. W serwisie jedyne co zrobili, to przywrócili TV do ustawień fabrycznych. Czy ktoś miał podobne przygody i wie, co mogłoby tutaj pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coolek33 Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Co do tych kanałów to miałem podobnie gdy sam organizowałem listę. Teraz poprostu zostawiam tak jak tv je znalazł bez zmiany kolejności itp. I jest ok. Co do wybudzania to gdzieś czytałem, że rano tv szuka aktualizacji. Na noc wyłącz go przytrzymując power i w sumie nie zdażyło mi się żeby się sam wybudził. Może masz włączoną opcję wybudzania po świecić wifi lub Lan. Jest taka opcja ustawieniach programistycznych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durdix Opublikowano 15 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Dzięki za poradę. Jak wróci z serwisu, sprawdzę te opcje ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kama07 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Mi też się włącza w nocy, a wczoraj odpalił się też sam nawet po 15:00 w ciągu dnia. Zapewne dzieje się to nagminnie, regularnie..kiedy nikt nie widzi. W modelu 4A 32 Cale są takie same problemy. W ustawieniach programistycznych opcje "uruchom po połączeniu z Wi-Fi / lan" są wyłączone. Co mi po serwisie skoro przywrócą ustawienia fabryczne i odeślą? Też mi Smart TV... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrekzad Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Objaw wyłączania i gubienia programów jest spowodowany najczęściej uszkodzoną pamięcią flash na płycie głównej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durdix Opublikowano 26 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 (edytowane) Eh.. przez 2 miesiące był spokój, a teraz znów dzieje się to samo co u Ciebie Kama.. Teraz gdybym wysyłał go na serwis, byłoby to już 3 raz.. Same problemy z tym TV. Nigdy więcej nie kupię sprzętu Xiaomi. Serwis też umywa łapy od sprawy. A Ty się bujaj człowieku z wadliwym sprzętem. Dnia 14.03.2021 o 22:29, Coolek33 napisał: Co do tych kanałów to miałem podobnie gdy sam organizowałem listę. Teraz poprostu zostawiam tak jak tv je znalazł bez zmiany kolejności itp. I jest ok. Co do wybudzania to gdzieś czytałem, że rano tv szuka aktualizacji. Na noc wyłącz go przytrzymując power i w sumie nie zdażyło mi się żeby się sam wybudził. Może masz włączoną opcję wybudzania po świecić wifi lub Lan. Jest taka opcja ustawieniach programistycznych. Zrobiłem to co polecałeś, ale nie odniosło to żadnego skutku. Edytowane 26 Maja 2021 przez Durdix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Jak sprzęt na gwarancji to serwis nie ma prawa umywać rąk, skoro nie są w stanie naprawić to wymiana sprzętu na egzemplarz wolny od wad, albo zwrot kasy.Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się