Skocz do zawartości

Czajnik Xiaomi Mi Smart Kettle Pro - brak opcji udostępnienia innym użytkownikom


conshima

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem czajnik Xiaomi w wersji PRO skierowany na polski rynek.

Wcześniej byłem posiadaczem pierwszej wersji Xiaomi Mi Smart Kettle bez dopisku PRO, lecz czajnik dokonał już żywota i stwierdziłem, że wersja z wyświetlaczem to fajny bajer.

Wcześniejszy czajnik miałem podłączony do aplikacji Mi Home i udostępniony przez Home Sharing mojej rodzinie. Czajnik pojawiał się u każdego w aplikacji, wszyscy mogli sprawdzić jaka jest w tym momencie temperatura oraz zmienić temperaturę na wybraną przez siebie. Dodatkowo czajnik był widoczny nawet w bramce BLE jako urządzenie Bluetooth razem z innymi czujnikami (Mi gateway 3)

Nowy czajnik w wersji PRO nie pojawia się w ogóle w urządzeniach BLE, a co bardziej denerwujące i problematyczne nie pojawia się u innych użytkowników, którym udostępniam cały dom. Home Sharing nie widzi tego urządzenia, a w opcjach udostępnienia wyłącznie jednego wybranego urządzenia też nie jest widoczny na liście. Po przytrzymaniu dłużej na ikonce czajnika na dolnym, szybkim pasku - opcja Udostępnij jest wygaszona. Próbowałem usuwać i dodawać czajnik ponownie oraz usuwać i dodawać użytkowników do Home Sharing - na razie bez skutków.

Czy ktoś ma jakiś pomysł albo ma może ten czajnik i mógłby sprawdzić czy ma opcję udostępnienia tego urządzenia innym użytkownikom?


Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Dnia 10.04.2021 o 11:35, byrda napisał:

Kettle Pro, przyszedł wczoraj - problem wciąż istnieje. Urządzenia nie można udostępnić a dodane do domu nie pokazuje się na telefonie innego użytkownika.

 Czy wiemy coś o oficjalnych próbach naprawy tego lub czy Bug został zgłoszony?

Zgłaszałem to przez apkę Mi Home miesiąc temu, ale bez odpowiedzi. Może jeśli więcej osób o tym poinformuje to się zajmą tym problemem. 

Na ten moment nie udało mi się znaleźć informacji o żadnych próbach naprawy tego błędu ani o tym czy Xiaomi w ogóle o tym wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Podbijam temat z ciekawości czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu?

Próbowałem przełączać czajnik na inne regiony w nadziei, że może wyszuka nowszy firmware niestety bezskutecznie. Większość regionów wchodzi oprócz CN gdzie w ogóle nie wyszukuje czajnika pewnie przez blokadę regionalną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...