conshima Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Zakupiłem czajnik Xiaomi w wersji PRO skierowany na polski rynek. Wcześniej byłem posiadaczem pierwszej wersji Xiaomi Mi Smart Kettle bez dopisku PRO, lecz czajnik dokonał już żywota i stwierdziłem, że wersja z wyświetlaczem to fajny bajer. Wcześniejszy czajnik miałem podłączony do aplikacji Mi Home i udostępniony przez Home Sharing mojej rodzinie. Czajnik pojawiał się u każdego w aplikacji, wszyscy mogli sprawdzić jaka jest w tym momencie temperatura oraz zmienić temperaturę na wybraną przez siebie. Dodatkowo czajnik był widoczny nawet w bramce BLE jako urządzenie Bluetooth razem z innymi czujnikami (Mi gateway 3) Nowy czajnik w wersji PRO nie pojawia się w ogóle w urządzeniach BLE, a co bardziej denerwujące i problematyczne nie pojawia się u innych użytkowników, którym udostępniam cały dom. Home Sharing nie widzi tego urządzenia, a w opcjach udostępnienia wyłącznie jednego wybranego urządzenia też nie jest widoczny na liście. Po przytrzymaniu dłużej na ikonce czajnika na dolnym, szybkim pasku - opcja Udostępnij jest wygaszona. Próbowałem usuwać i dodawać czajnik ponownie oraz usuwać i dodawać użytkowników do Home Sharing - na razie bez skutków. Czy ktoś ma jakiś pomysł albo ma może ten czajnik i mógłby sprawdzić czy ma opcję udostępnienia tego urządzenia innym użytkownikom? Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thefilip Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Niestety to samo. Dodawanie userow, udostepnianie na nowo. Nic. Podobnie powiazanie czajnika do innego domu wywala go z mojego. Sam nie wiem czy odesłać bo kupowalem online, czy poczekac bo "moze naprawia" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conshima Opublikowano 25 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Ja przez 3 tygodnie sprawy niestety nie rozwiązałem. Na razie sprzęt u mnie zostaje chociaż ciężko się pogodzić, że wersja PRO na ten moment jest bardziej okrojona od wersji standardowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byrda Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Kettle Pro, przyszedł wczoraj - problem wciąż istnieje. Urządzenia nie można udostępnić a dodane do domu nie pokazuje się na telefonie innego użytkownika. Czy wiemy coś o oficjalnych próbach naprawy tego lub czy Bug został zgłoszony? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conshima Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Dnia 10.04.2021 o 11:35, byrda napisał: Kettle Pro, przyszedł wczoraj - problem wciąż istnieje. Urządzenia nie można udostępnić a dodane do domu nie pokazuje się na telefonie innego użytkownika. Czy wiemy coś o oficjalnych próbach naprawy tego lub czy Bug został zgłoszony? Zgłaszałem to przez apkę Mi Home miesiąc temu, ale bez odpowiedzi. Może jeśli więcej osób o tym poinformuje to się zajmą tym problemem. Na ten moment nie udało mi się znaleźć informacji o żadnych próbach naprawy tego błędu ani o tym czy Xiaomi w ogóle o tym wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conshima Opublikowano 20 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Podbijam temat z ciekawości czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu? Próbowałem przełączać czajnik na inne regiony w nadziei, że może wyszuka nowszy firmware niestety bezskutecznie. Większość regionów wchodzi oprócz CN gdzie w ogóle nie wyszukuje czajnika pewnie przez blokadę regionalną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się