Jump to content

Mi Box S - karta gwarancyjna


Recommended Posts

Witam wszystkich,
Mój problem z MI Box  jest dość nietypowy. Mianowicie potrzebuję skanu karty gwarancyjnej do MiBox S i byłbym wdzięczny za jej udostępnienie.
Mój MiBox już 4 miesiące jest w serwisie i nie chcą go oddać bo go testują. A nie wiem jakie są zapisy w karcie gwarancyjnej i ile mogą go trzymać.

Pozdrawiam
Peter
 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Radasss napisał:

W moim boksie, kupionym z polskiej dystrybucji, nie było karty gwarancyjnej.

Gdzie kupiłeś urządzenie?

Pozdr. r.

Kupiłem RTV EURO AGD i przez nich oddałem do serwisu

Edited by Peter13
dopisek
Link to post
Share on other sites

To nie jest gwarancja producenta tylko jednego z polskich dystrybutorów. Taka gwarancja jest ważna wyłącznie w przypadku zakupu urządzenia w ABC Data (obecnie ALSO) i to ABC DATA jest gwarantem w tym wypadku. Osobiście współpracuję z ww. dystrybutorem i wiem, że każdy zakupiony u nich produkt jest rejestrowany (numer seryjny jest w ich systemie). 

Oczywiście inny sprzedawca, dystrybutor, importer może mieć zapełnię inne (dowolne) warunki gwarancji. Jedynie zasady rękojmi są ściśle regulowane przez ustawę a jej zasady są w zdecydowanej większości przypadków dużo korzystniejsze dla konsumenta. Dlatego zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy składają reklamację w oparciu o gwarancje a później  jęczą, że coś jest nie tak.

Edited by kola01
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...