Peter13 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Witam wszystkich, Mój problem z MI Box jest dość nietypowy. Mianowicie potrzebuję skanu karty gwarancyjnej do MiBox S i byłbym wdzięczny za jej udostępnienie. Mój MiBox już 4 miesiące jest w serwisie i nie chcą go oddać bo go testują. A nie wiem jakie są zapisy w karcie gwarancyjnej i ile mogą go trzymać. Pozdrawiam Peter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radasss Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 W moim boksie, kupionym z polskiej dystrybucji, nie było karty gwarancyjnej. Gdzie kupiłeś urządzenie? Pozdr. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter13 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Radasss napisał: W moim boksie, kupionym z polskiej dystrybucji, nie było karty gwarancyjnej. Gdzie kupiłeś urządzenie? Pozdr. r. Kupiłem RTV EURO AGD i przez nich oddałem do serwisu Edytowane 29 Stycznia 2021 przez Peter13 dopisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radasss Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Zadzwoń do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Niech on do nich zadzwoni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kola01 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Było zgłaszać reklamację z tytułu rękojmi. Miałbyś więcej uprawnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aanonimowy48 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 W załączniku karta gwarancyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kola01 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 (edytowane) To nie jest gwarancja producenta tylko jednego z polskich dystrybutorów. Taka gwarancja jest ważna wyłącznie w przypadku zakupu urządzenia w ABC Data (obecnie ALSO) i to ABC DATA jest gwarantem w tym wypadku. Osobiście współpracuję z ww. dystrybutorem i wiem, że każdy zakupiony u nich produkt jest rejestrowany (numer seryjny jest w ich systemie). Oczywiście inny sprzedawca, dystrybutor, importer może mieć zapełnię inne (dowolne) warunki gwarancji. Jedynie zasady rękojmi są ściśle regulowane przez ustawę a jej zasady są w zdecydowanej większości przypadków dużo korzystniejsze dla konsumenta. Dlatego zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy składają reklamację w oparciu o gwarancje a później jęczą, że coś jest nie tak. Edytowane 30 Stycznia 2021 przez kola01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aanonimowy48 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 @kola01Ta karta gwarancyjna jest ze strony RTV EURO AGD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się