Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam wszystkich.

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak aktywować sms w chmurze po zmianie telefonu ?

Zmieniłem Mi3 na Mi3 tylko z większą ilością pamięci. Zalogowałem się na konto Xiaomi, wszystko się pięknie zsynchronizowało (sms, kontakty, rozmowy itd). Później usunąłem stary telefon z konta Xiaomi.

Wszystko działa jak należy oprócz wiadomości w chmurze. Oczywiście drugi telefon, z którym wymieniam sms też jest ze stajni Xiaomi.

Jakieś pomysły ? Może trzeba aktywować jeszcze raz kartę sim ? Jeśli tak to nie wiem jak to wymusić.

Z góry dzięki.

--

Zauważyłem jeszcze po zalogowaniu na i.xiaomi.com, że telefon niby jest "connected" ale ma status "offline".

--

Ma ktoś może dwa telefony z MIUI żeby sprawdzic czy sms-y w chmurze w ogóle działają ? Może problem nie jest związany z moim telefonem.

Acid mógłbyś ? :)

Edited by zmylna
  • Like 1
Posted

Ja też mam tak. Nie wiem co jest. U mnie zmiana karty sim na wariant 4G spowodowała brak aktywacji (a system coś jej nie aktywuje) i brak wiadomości w chmurze na jednej i drugiej sim.

Wysłane z MI Note

Posted

Dzięki za odpowiedź Acid.

Patrzyłeś w ogóle na log'a w związku z tym problemem ?

http://pastebin.com/Ax9H4HFV

Czy cały problem wynika z tego: "ActivateManager: service unbinded" ??

To tak z ciekawości...


Sprostowanie.

Nie zwróciłem uwagi ale wiadomości w chmurze przestały działać 4.IV.15 (sobota) czyli po piątkowym upgrade.

Wygląda na to, że w moim przypadku zmiana telefonu nie ma z tym nic wspólnego.

Posted

Acid, myślisz, że usunięcie danych aplikacji chmura coś może pomóc ? Tzn, czy warto w/g Ciebie w ogóle iść tą drogą ?

Posted

Nie wiem spróbuj. Być może tak bo to u mnie wyszło po zmianie karty wiec coś z data psuje. Tak samo jak full Wipe który pewnie pomoże. Ale na razie nie robię tego bo w przyszłym tygodniu przyjdzie mi MI Note Pro i jak będę się przesiadal to wtedy sprawdzę.

Wysłane z MI Note

Posted

hehe, nawet nie zareagował na usunięcie danych. Nie było pytania o hasło, synchronizacja nadal działa ok. Nie załatwiło też problemu. Cóż, może któraś aktualizacja pomoże...

Posted

Nie wiem spróbuj. Być może tak bo to u mnie wyszło po zmianie karty wiec coś z data psuje. Tak samo jak full Wipe który pewnie pomoże. Ale na razie nie robię tego bo w przyszłym tygodniu przyjdzie mi MI Note Pro i jak będę się przesiadal to wtedy sprawdzę.

Wysłane z MI Note

Tak się Acid zastanawiam nad tym co napisałeś. Jak ja zmieniłem telefon to robiłem full wipe i nie pomogło. Wydaje mi się, że jest jakiś konflikt pomiędzy nr karty sim, a IMEI nowego telefonu. Z tego co czytałem to te dane brane są pod uwagę przy wysyłaniu wiadomości w chmurze. Numer mam ten sam ale IMEI siłą rzeczy inny więc może to jest przyczyną. Musiałbym w jakiś sposób wymusić ponowną aktywację telefonu ale nie wiem jak to zrobić.

  • 2 weeks later...
Posted

cześć wszystkim. Acid, sprawdzałeś może ta wiadomości w chmurze i status telefonu na i.mi.com? Na nowym note pro?

  • 1 month later...
Posted

Nie mogę zrobić synchronizacji SMS i spisu połączeń z kontem Xiaomi, pozostałe elementy synchronizują się. Czy problem, który opisaliście jest powiązany z moim?

Posted

Ostatni do Mi4, Cancro 5.7.2. Przeszedłem na niego z 5.5.8. na którym miałem ten sam problem.


Gdybyś mi mógł wskazać wątek, to przeczytam.

Posted

Powiem tak. Jak ja miałem ten problem czyli synchronizowało się wszystko oprócz sms i calllogs to pomogła instalacja 4.9.19. Jak widzisz to dawno było.

Obecnie wszystko mi się synchronizuje tylko nie działają sms w chmurze.

Od siebie mogę tylko dodać, że mam 5.6.19 i synchro działa.

Może Acid coś Ci podpowie bo ja nie mam pomysłu.

Posted

Wczoraj rejestrowalem się w chmurze i też miałem problem z synchronizacja SMS i połączeń. Sprawdź na stronie mi Cloud czy konto jest w 100% bezpieczne, tzn czy przeszedłes wszystkie etapy rejestracji numeru itd, zmień język na angielski w telefonie i wyłącz i włącz go. U mnie zadziałało.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Posted

Wczoraj rejestrowalem się w chmurze i też miałem problem z synchronizacja SMS i połączeń. Sprawdź na stronie mi Cloud czy konto jest w 100% bezpieczne, tzn czy przeszedłes wszystkie etapy rejestracji numeru itd, zmień język na angielski w telefonie i wyłącz i włącz go. U mnie zadziałało.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

 

Poziom bezpieczeństwa 75%, nie dopisywałem pytań, zostało 75%. Zmieniłem język na angielski i zrobiłem reset. Synchronizacja zaskoczyła. Zmieniłem z powrotem na polski i zrobiłem reset. Synchronizacja dalej działa.

Świetna podpowiedź. Wielkie dzięki daniel.wu.

  • 1 year later...
Posted

Czesc.

Odswiezam temat :)

Nie synchronizuja mi sie wiadomosci i spis polaczen.

Tel Redmi 4 Pro - Miui 7.4.13

Mi Konto na 100%.

Zmiana na jezyk angielski nic nie dala.

 

  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...