zmylna Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Witam wszystkich. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak aktywować sms w chmurze po zmianie telefonu ? Zmieniłem Mi3 na Mi3 tylko z większą ilością pamięci. Zalogowałem się na konto Xiaomi, wszystko się pięknie zsynchronizowało (sms, kontakty, rozmowy itd). Później usunąłem stary telefon z konta Xiaomi. Wszystko działa jak należy oprócz wiadomości w chmurze. Oczywiście drugi telefon, z którym wymieniam sms też jest ze stajni Xiaomi. Jakieś pomysły ? Może trzeba aktywować jeszcze raz kartę sim ? Jeśli tak to nie wiem jak to wymusić. Z góry dzięki. -- Zauważyłem jeszcze po zalogowaniu na i.xiaomi.com, że telefon niby jest "connected" ale ma status "offline". -- Ma ktoś może dwa telefony z MIUI żeby sprawdzic czy sms-y w chmurze w ogóle działają ? Może problem nie jest związany z moim telefonem. Acid mógłbyś ? Edytowane 15 Maja 2015 przez zmylna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Ja też mam tak. Nie wiem co jest. U mnie zmiana karty sim na wariant 4G spowodowała brak aktywacji (a system coś jej nie aktywuje) i brak wiadomości w chmurze na jednej i drugiej sim. Wysłane z MI Note Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmylna Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Dzięki za odpowiedź Acid. Patrzyłeś w ogóle na log'a w związku z tym problemem ? http://pastebin.com/Ax9H4HFV Czy cały problem wynika z tego: "ActivateManager: service unbinded" ?? To tak z ciekawości... Sprostowanie. Nie zwróciłem uwagi ale wiadomości w chmurze przestały działać 4.IV.15 (sobota) czyli po piątkowym upgrade. Wygląda na to, że w moim przypadku zmiana telefonu nie ma z tym nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmylna Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Acid, myślisz, że usunięcie danych aplikacji chmura coś może pomóc ? Tzn, czy warto w/g Ciebie w ogóle iść tą drogą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Nie wiem spróbuj. Być może tak bo to u mnie wyszło po zmianie karty wiec coś z data psuje. Tak samo jak full Wipe który pewnie pomoże. Ale na razie nie robię tego bo w przyszłym tygodniu przyjdzie mi MI Note Pro i jak będę się przesiadal to wtedy sprawdzę. Wysłane z MI Note Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmylna Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 hehe, nawet nie zareagował na usunięcie danych. Nie było pytania o hasło, synchronizacja nadal działa ok. Nie załatwiło też problemu. Cóż, może któraś aktualizacja pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmylna Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Nie wiem spróbuj. Być może tak bo to u mnie wyszło po zmianie karty wiec coś z data psuje. Tak samo jak full Wipe który pewnie pomoże. Ale na razie nie robię tego bo w przyszłym tygodniu przyjdzie mi MI Note Pro i jak będę się przesiadal to wtedy sprawdzę. Wysłane z MI Note Tak się Acid zastanawiam nad tym co napisałeś. Jak ja zmieniłem telefon to robiłem full wipe i nie pomogło. Wydaje mi się, że jest jakiś konflikt pomiędzy nr karty sim, a IMEI nowego telefonu. Z tego co czytałem to te dane brane są pod uwagę przy wysyłaniu wiadomości w chmurze. Numer mam ten sam ale IMEI siłą rzeczy inny więc może to jest przyczyną. Musiałbym w jakiś sposób wymusić ponowną aktywację telefonu ale nie wiem jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmylna Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 cześć wszystkim. Acid, sprawdzałeś może ta wiadomości w chmurze i status telefonu na i.mi.com? Na nowym note pro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Tak. Nadal druga sim z nju nie jest Aktywowana Wysłane z MI Note Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Nie mogę zrobić synchronizacji SMS i spisu połączeń z kontem Xiaomi, pozostałe elementy synchronizują się. Czy problem, który opisaliście jest powiązany z moim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmylna Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Problem, który opisujesz poprawiony był już jakiś czas temu. Masz najświeższy rom ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Ostatni do Mi4, Cancro 5.7.2. Przeszedłem na niego z 5.5.8. na którym miałem ten sam problem. Gdybyś mi mógł wskazać wątek, to przeczytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmylna Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Powiem tak. Jak ja miałem ten problem czyli synchronizowało się wszystko oprócz sms i calllogs to pomogła instalacja 4.9.19. Jak widzisz to dawno było. Obecnie wszystko mi się synchronizuje tylko nie działają sms w chmurze. Od siebie mogę tylko dodać, że mam 5.6.19 i synchro działa. Może Acid coś Ci podpowie bo ja nie mam pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.wu Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Wczoraj rejestrowalem się w chmurze i też miałem problem z synchronizacja SMS i połączeń. Sprawdź na stronie mi Cloud czy konto jest w 100% bezpieczne, tzn czy przeszedłes wszystkie etapy rejestracji numeru itd, zmień język na angielski w telefonie i wyłącz i włącz go. U mnie zadziałało. Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Wczoraj rejestrowalem się w chmurze i też miałem problem z synchronizacja SMS i połączeń. Sprawdź na stronie mi Cloud czy konto jest w 100% bezpieczne, tzn czy przeszedłes wszystkie etapy rejestracji numeru itd, zmień język na angielski w telefonie i wyłącz i włącz go. U mnie zadziałało. Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Poziom bezpieczeństwa 75%, nie dopisywałem pytań, zostało 75%. Zmieniłem język na angielski i zrobiłem reset. Synchronizacja zaskoczyła. Zmieniłem z powrotem na polski i zrobiłem reset. Synchronizacja dalej działa. Świetna podpowiedź. Wielkie dzięki daniel.wu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawel Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Czesc. Odswiezam temat Nie synchronizuja mi sie wiadomosci i spis polaczen. Tel Redmi 4 Pro - Miui 7.4.13 Mi Konto na 100%. Zmiana na jezyk angielski nic nie dala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi