Skocz do zawartości

Zmiana telefonu a sms-y w chmurze.


zmylna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak aktywować sms w chmurze po zmianie telefonu ?

Zmieniłem Mi3 na Mi3 tylko z większą ilością pamięci. Zalogowałem się na konto Xiaomi, wszystko się pięknie zsynchronizowało (sms, kontakty, rozmowy itd). Później usunąłem stary telefon z konta Xiaomi.

Wszystko działa jak należy oprócz wiadomości w chmurze. Oczywiście drugi telefon, z którym wymieniam sms też jest ze stajni Xiaomi.

Jakieś pomysły ? Może trzeba aktywować jeszcze raz kartę sim ? Jeśli tak to nie wiem jak to wymusić.

Z góry dzięki.

--

Zauważyłem jeszcze po zalogowaniu na i.xiaomi.com, że telefon niby jest "connected" ale ma status "offline".

--

Ma ktoś może dwa telefony z MIUI żeby sprawdzic czy sms-y w chmurze w ogóle działają ? Może problem nie jest związany z moim telefonem.

Acid mógłbyś ? :)

Edytowane przez zmylna
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź Acid.

Patrzyłeś w ogóle na log'a w związku z tym problemem ?

http://pastebin.com/Ax9H4HFV

Czy cały problem wynika z tego: "ActivateManager: service unbinded" ??

To tak z ciekawości...


Sprostowanie.

Nie zwróciłem uwagi ale wiadomości w chmurze przestały działać 4.IV.15 (sobota) czyli po piątkowym upgrade.

Wygląda na to, że w moim przypadku zmiana telefonu nie ma z tym nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem spróbuj. Być może tak bo to u mnie wyszło po zmianie karty wiec coś z data psuje. Tak samo jak full Wipe który pewnie pomoże. Ale na razie nie robię tego bo w przyszłym tygodniu przyjdzie mi MI Note Pro i jak będę się przesiadal to wtedy sprawdzę.

Wysłane z MI Note

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem spróbuj. Być może tak bo to u mnie wyszło po zmianie karty wiec coś z data psuje. Tak samo jak full Wipe który pewnie pomoże. Ale na razie nie robię tego bo w przyszłym tygodniu przyjdzie mi MI Note Pro i jak będę się przesiadal to wtedy sprawdzę.

Wysłane z MI Note

Tak się Acid zastanawiam nad tym co napisałeś. Jak ja zmieniłem telefon to robiłem full wipe i nie pomogło. Wydaje mi się, że jest jakiś konflikt pomiędzy nr karty sim, a IMEI nowego telefonu. Z tego co czytałem to te dane brane są pod uwagę przy wysyłaniu wiadomości w chmurze. Numer mam ten sam ale IMEI siłą rzeczy inny więc może to jest przyczyną. Musiałbym w jakiś sposób wymusić ponowną aktywację telefonu ale nie wiem jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Powiem tak. Jak ja miałem ten problem czyli synchronizowało się wszystko oprócz sms i calllogs to pomogła instalacja 4.9.19. Jak widzisz to dawno było.

Obecnie wszystko mi się synchronizuje tylko nie działają sms w chmurze.

Od siebie mogę tylko dodać, że mam 5.6.19 i synchro działa.

Może Acid coś Ci podpowie bo ja nie mam pomysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rejestrowalem się w chmurze i też miałem problem z synchronizacja SMS i połączeń. Sprawdź na stronie mi Cloud czy konto jest w 100% bezpieczne, tzn czy przeszedłes wszystkie etapy rejestracji numeru itd, zmień język na angielski w telefonie i wyłącz i włącz go. U mnie zadziałało.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rejestrowalem się w chmurze i też miałem problem z synchronizacja SMS i połączeń. Sprawdź na stronie mi Cloud czy konto jest w 100% bezpieczne, tzn czy przeszedłes wszystkie etapy rejestracji numeru itd, zmień język na angielski w telefonie i wyłącz i włącz go. U mnie zadziałało.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

 

Poziom bezpieczeństwa 75%, nie dopisywałem pytań, zostało 75%. Zmieniłem język na angielski i zrobiłem reset. Synchronizacja zaskoczyła. Zmieniłem z powrotem na polski i zrobiłem reset. Synchronizacja dalej działa.

Świetna podpowiedź. Wielkie dzięki daniel.wu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...