Jump to content

Mi box S 4K Słuchawki bluetooth, a zacinanie się Youtube


kbop

Recommended Posts

Mam ciekawy problem. Po podłączeniu słuchawek bluetooth zacina się YouTube. I tylko YT, bo w innych aplikacjach (playerach) wszystko jest ok. Box jest nowy, Android 9.

Zacinanie wygląda tak, że film się klatkuje (nie buforuje). Na pewno nie jest to kwestia spadku prędkości wifi, bo to sprawdzałem. Zmiana rozdzielczości filmu (na najniższą) również nic nie daje. Sprawdzałem  na 3 parach słuchawek różnych producentów i wszędzie jest to samo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dnia 30.12.2020 o 17:26, PawelG7 napisał:

Jeśli WiFi jest na 2,4GHz, to niestety takie rzeczy się dzieją na tym BOXie.

Wifi jest na 2,4, ale to raczej nie ma związku, bo sprawdzałem prędkość i podłączenie słuchawek nie ma na nią wpływu. Poza tym to by działo się też na innych aplikacjach/playerach, a to jest tylko na Youtube.

Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie ma związek, bo WiFi i BT działają na tej samej częstotliwości (2,4 GHz). W czasie strumieniowania dźwięku do słuchawek (jak słyszysz dźwięk w słuchawkach), to może być zakłócane połączenie WiFi 2,4GHz. Zapewne jak robisz test szybkości neta, to nie słuchasz nic na słuchawkach i test wychodzi poprawnie. Zmień kanał WiFi na inny (mała szansa, że pomoże), przejdź na 5GHz (wifi ac) lub podłącz net kablem do Mi BOXA (potrzebny adapter USB-LAN za 20 zł).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja również mam problem z dźwiękiem po bluetooth.
Jeżeli do uruchomionego już mi boxa i uruchomionego YouTuba z jakimś filmem podłącze słuchawki czy soundbar po bluetooth dźwięk przerywa, tnie się, nawet jak wyjdę z YT i uruchomię np Netflixa czy film z VLC (generalnie każda aplikacja) dźwięk się tnie (jakby nie było synchronizacji obrazu z dźwiękiem przez co dźwięk dopasowuje się do obrazu robiąc minimalne przerwy).
Natomiast, gdy uruchomię ponownie urządzenie z włączonymi już urządzeniami bluetooth początkowo dźwięk jest ok, ale im dłużej się ogląda czy YT czy Netflixa, dźwięk rozjeżdża się z obrazem, po jakimś czasie jest już około 1sekundy opóźnienia między tym co widać na ekranie a tym co wydobywa się z głośników... i tak już zostaje do ponownego uruchomienia.
Nie ważne czy oglądam coś na YT, Netflixie, lokalnie z VLC, nawet dźwięki systemowe, wszystkie dźwięki wydobywają się z głośnika czy słuchawek bluetoothowych z opóźnieniem. Dźwięk po hdmi z TV leci prawidłowo.
Używam WiFi 5GHz. Testowałem na 3 parach słuchawek, 2 mobilnych głośnikach bluetooth - problem cały czas ten sam.
BARDZO WKURZAJĄCE!!!

Edited by Grassini
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dnia 22.12.2020 o 08:54, kbop napisał:

Mam ciekawy problem. Po podłączeniu słuchawek bluetooth zacina się YouTube. I tylko YT, bo w innych aplikacjach (playerach) wszystko jest ok. Box jest nowy, Android 9.

Zacinanie wygląda tak, że film się klatkuje (nie buforuje). Na pewno nie jest to kwestia spadku prędkości wifi, bo to sprawdzałem. Zmiana rozdzielczości filmu (na najniższą) również nic nie daje. Sprawdzałem  na 3 parach słuchawek różnych producentów i wszędzie jest to samo.

Czy już udało się rozwiązać ten problem? U mnie ten sam problem, jeżeli można to proszę o radę

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 8 months later...
W dniu 22.12.2020 o 08:54, kbop napisał:

Mam ciekawy problem. Po podłączeniu słuchawek bluetooth zacina się YouTube. I tylko YT, bo w innych aplikacjach (playerach) wszystko jest ok. Box jest nowy, Android 9.

Zacinanie wygląda tak, że film się klatkuje (nie buforuje). Na pewno nie jest to kwestia spadku prędkości wifi, bo to sprawdzałem. Zmiana rozdzielczości filmu (na najniższą) również nic nie daje. Sprawdzałem  na 3 parach słuchawek różnych producentów i wszędzie jest to samo.

Jest to samo na najnowszych urządzeniach. Zakup na początku 2022. Ale sprawa wygląda tak, że na "fabrycznej" wersji YT wszystko działa dobrze. Dźwięk na JBL przez BT śmiga, obraz stabilny. Niestety, po czasie urządzenia automatycznie ładuje "najnowszą" wersję aplikacji Youtube i problem się zaczyna. Na razie radzę sobie ręcznie odinstalowując aplikację do wersji fabrycznej i na kilka dni spokój.

Warto by jakąś łatkę wypuścić na stałe do systemu!

Pytałem przy okazji obsługę w salonie wrocławskim Mi, ale zrobili oczy jak talerzyki. No tylko sprzedają, nic nie słyszeli o problemie...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...