arek.kwiecinski 0 Posted December 20, 2020 Report Share Posted December 20, 2020 Witam Mam problem z telefonem MI Note 9... Chodzi o łączność z opaską MiBand4 (testowano również na MiBand5) Po wyjściu z zasięgu BT i ponownym powrocie do zasięgu wyskakuje komunikat z aplikacji MiFit „Wystąpił błąd. Uruchom ponownie Bluetooth” Pomimo ponownego uruchomienia BT opaska nadal nie łączy się z telefonem. Pomaga wyłącznie restart telefonu. Wtedy działa ok..... oczywiście do momentu rozstania się opaski z telefonem.. ;( jakies porady? Link to post Share on other sites
Papa Smerf 4 Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 (edited) Spróbuj na nowej aplikacji Zepp ze Sklepu Google... a jak już się połączysz to w telefonie, w Optymalizacji Baterii { dla tej aplikacji } zaznacz Nie optymalizuj ! Edited December 21, 2020 by Papa Smerf Link to post Share on other sites
mrosi 1,343 Posted December 21, 2020 Report Share Posted December 21, 2020 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Link to post Share on other sites
Recommended Posts