tata1 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) Telewizor 4K Xiaomi Mi TV 4S 55" - ma ten sam problem co miał do pewnego czasu Mi Box S. Jeżeli ma coś wetknięte w USB podczas uruchamiania to nie rejestruje dźwięku z mikrofonu. Nie można nic wyszukać głosowo, Asysten Google nie reaguje na nasz głos. W Mi Box Xiaomi zareagowało i dało aktualizacje usuwające ten problem, a w TV Mi aktualizacje nie naprawiły tego buga. Czyli jak masz AirMouse, lub klawiaturę, czy pada z czujnikiem na USB to TV cię nie będzie słyszał. Myślałem że TV coś się zepsuł w tym zakresie, do czasu gdy robiłem aktualizację w MI Box S i tam w opisie aktualizacji zapisano że właśnie aktualizacja naprawia ten bug. Gdzie można zgłosić to do Xiaomi, by wypuścili aktualizację? Edytowane 20 Grudnia 2020 przez tata1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się