Davred Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 (edytowane) Witam Kupiłem kamerkę MJSXJ05CM po upgrade zawiesiła się na żółtej lampce nie reaguje, czytałem ze trzeba na kartę sformatowaną fat32 wrzucić plik .img wiem ze wersje którą miałem to 3.5.1_0052 czy ktoś może taka posiada? niby znlazłem ten firmware and mi nie działa: https://drive.google.com/file/d/1ve6XlBEiZebJV6ukJ0Oiu7DePw2JCsWj/view z góry dziękuje za wszelką pomoc Pozdrawiam. Edytowane 12 Grudnia 2020 przez Davred Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 jesli robiles aktualizacje to pewnie do wersji 4.0.9_0426. problem z ta wersja jest taki, ze wymieniaja w niej uboot (bootloader) zeby zalatac pare dziur, ktore sami zrobili. jesli cos podczas flashowania pojdzie nie tak to moze byc hard brick kamerki. ewentualnie pozniej cos padlo, wiec musisz uzyc nowego recovery, bo te stare z nowym uboot nie beda dzialac. http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc019/firmware/IPC019_4.0.9_0426.zip wrzuc tf_recovery.img i tf_update.img na karte sd (fat 32) i uruchom z nia kamerke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davred Opublikowano 12 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 tak na tel w apce widzę ze do wersji: 4.0.9_0426 zrobiłem jak napisałeś karta w kamerce, połączona spowrotem czekam. Dziekuje za odp, dam znać o postępach. Nic sie nie dzieje, świeci sie lampka jak sie swieciła a juz 10 min siedzi z karta, chyba nic z tego nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davred Opublikowano 12 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 czekałem prawie godzine, resetowałem zasilanie ale nic sie nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 zobacz jeszcze inna karte pamieci, moze jakis program do formatowania na fat32. jak nie zadziala to gwarancja, bo jesli padlo podczas update bootloadera to cegla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davred Opublikowano 12 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 inna karte pamieci juz sprawdzałem sandisc i kingston obie 32 gb zaraz jeszcze poszukam coś do formatowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiomysza Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Dnia 12.12.2020 o 14:24, Davred napisał: inna karte pamieci juz sprawdzałem sandisc i kingston obie 32 gb zaraz jeszcze poszukam coś do formatowania. Udało się naprawić? Mam ten sam problem. Ale podczas updatu nic z kamerką nie robiłam. Działała jak zawsze w pokoju dziecka i w pewnym momencie już nic nie było widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiomysza Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 U mnie się udało. Karta 2gb wystarczyła. Zrobiłam formatowanie do fat32 poleżała chwilę podłączona do prądu z kartą w środku i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_O Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Witam Tez posiadam kamerkę MJSXJ05CM i mam ten sam problem. Kamera zawiesiła się i wisi na żółtej diodzie.... Próbowałem już na 3 kartach format FAT32 na pusta kare wrzuciłem tf_recovery.img odpalilem kamerke i nic sie nie dzieje... czy to już koniec życia kamerki ? Dnia 12.12.2020 o 10:11, rezmus napisał: jesli robiles aktualizacje to pewnie do wersji 4.0.9_0426. problem z ta wersja jest taki, ze wymieniaja w niej uboot (bootloader) zeby zalatac pare dziur, ktore sami zrobili. jesli cos podczas flashowania pojdzie nie tak to moze byc hard brick kamerki. ewentualnie pozniej cos padlo, wiec musisz uzyc nowego recovery, bo te stare z nowym uboot nie beda dzialac. http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc019/firmware/IPC019_4.0.9_0426.zip wrzuc tf_recovery.img i tf_update.img na karte sd (fat 32) i uruchom z nia kamerke. A jak to nic nie da to? Wrzuciłem te pliki na pusta karte i dalej zolta dioda.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 (edytowane) poszukaj jakiegos programu do formatowania, bo czasem kamery nie lubia jak sie formatuje w windows. jesli masz druga kamere to zrob format karty w niej. wrzuc na karte tylko tf_recovery.img i tf_update.img. ostatnia opcja jest rozebranie kamery i polutowanie uart, zeby zobaczyc co sie dzieje. Edytowane 1 Stycznia 2021 przez rezmus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_O Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 4 godziny temu, rezmus napisał: poszukaj jakiegos programu do formatowania, bo czasem kamery nie lubia jak sie formatuje w windows. jesli masz druga kamere to zrob format karty w niej. wrzuc na karte tylko tf_recovery.img i tf_update.img. ostatnia opcja jest rozebranie kamery i polutowanie uart, zeby zobaczyc co sie dzieje. Tak wlasnie zrobilem i dalej smierc :(... z lutowaniem to nie dam rady niestety. Dzieki za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_O Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 5 karta SD i sie udalo... 8gb Toshiba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xray Opublikowano 6 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 Witam, zakupiłem 2 kamery z polskiej dystrybucji (MJSXJ05CM). Jedną zainstalowałem i wgrałem aktualizację bez problemu. Z drugą się połączyłem (bez problemu), zacząłem wgrywać aktualizację, zawiesił się internet i pojawiły się problemy. Zaświeciła się żółta dioda (ciągłe światło). Wgrałem 2 pliki z linka od @rezmus. Niby kamera się zresetowała. Po przyciśnięciu reset zaczyna się kręcić, miga żółte światełko i mówi "scan QR code", ale pokazuję kody z aplikacji z Androida oraz z iOS, ale kamera na nie nie odpowiada (z bliska, z daleka zero reakcji). Co kilka minut mówi "waiting for connection" i nic. Czy coś jeszcze mogę zrobić czy zostaje serwis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vin86 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Cześć. Mam kamerkę 2APA9-IPC009A iMI Home Security Camera 1080P. Po podłączeniu świeci się ciągle żółta dioda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 zobacz to http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc009/firmware/IPC009_3.4.6_0213.zip jak nie wejdzie to wrzuc to http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc009/firmware/IPC009_4.0.9_0409.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vin86 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 2 godziny temu, rezmus napisał: zobacz to http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc009/firmware/IPC009_3.4.6_0213.zip jak nie wejdzie to wrzuc to http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc009/firmware/IPC009_4.0.9_0409.zip Dzięki działa. Namęczyłem się trochę bo nie widział kodu QR ale rozebrałem ją i wyczyściłem i zaczęło działać Na wersji 4.0.9 nie łączy się przez internet, więc wróciłem do 3.4.6 i tu działa OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebbegoo Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Witam. mam problem ze swoją kamerą MJSXJ05CM. niby wszystko działa ale tylko jeżeli kamera jest połączona z tą samą siecią co telefon. jeżeli chciałbym sprawdzić co się dzieje w domu gdy jestem w pracy i korzystam z transmisji danych telefonu przy połączeniu z kamerą proces ładowania staje na 91% i zero reakcji. bardzo proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mativve Opublikowano 26 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2023 (edytowane) Dzień dobry, otóż stałem się posiadaczem po dobrych pieniążkach kamery Mi Home Security Camera 360 1080p z oznaczeniem modelu: MJSXJ05CM. Gdy ją uruchamiam kolejno świeci się żółta lampka, po około 10 sekundach zaczyna się obracać. W tym czasie wybrzmiewa męski komunikat "Scan QR to pair device" a zaraz po nim "Waiting for connection". Kamera kończy obracanie i wznawia się komunikat "Waiting for connection" i tak w kółko oraz mruga szybko żółta dioda. Przy próbie skanowania kodu QR nic się nie dzieje. Próby wgrania firmware nic nie dały. Nie wiem co robić 😕 W aplikacji Xiaomi Home na liście urządzeń wykrywają i tam proces przebiega odpowiednio to znaczy pyta o WiFi i generuje kod QR. Czy komuś udało się naprawić ten problem? EDIT: Śmieszna sytuacja 👀 Otóż spróbowałem czegoś wręcz absurdalnego... otóż zrobiłem zdjęcie kodu QR pożyczonym od znajomego iPadem i z odległości 30cm może nawet dalej kamerka zaczytała kod QR 🙈 Można też spróbować powiększyć zdjęcie czy nawet szybko zrobić screen i wydrukować bądź może udostępnić na telewizorze - opcji jest trochę więc warto się nie poddawać Nie wiem czy komuś się przyda taka porada ale w moim przypadku się udało. Dodatkowo wcześniej przed tym wgrałem aktualizację IPC019_4.0.9_0426 do kamerki gdyby to miało pomóc Edytowane 26 Lipca 2023 przez Mativve Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major125 Opublikowano 3 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2023 Witam, posiadam kamerkę MJSXJ05CM i mam ten sam problem tj. kamera zawiesiła się i wisi na żółtej diodzie.... Próbowałem już na kilku kartach wykonać format FAT32 i na pustą kartę wrzuciłem firmware ale nic to nie dało. Kamerka nie daje oznak życia :(. Wspomnę, że kłopot pojawił się przy ostatniej aktualizacji oprogramowania kamerki do softu o nr 4.3.7_0439 podczas której zanikło napięcie i się porobiło. Może ktoś z forumowiczów posiada ten firmware i podeśle link do ściągnięcia lub podpowie jak przywrócić życie kamerce - o ile jeszcze to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mindaugas Jocionis Opublikowano 5 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2023 On 03/11/2023 at 13:43, major125 said: Witam, posiadam kamerkę MJSXJ05CM i mam ten sam problem tj. kamera zawiesiła się i wisi na żółtej diodzie.... Próbowałem już na kilku kartach wykonać format FAT32 i na pustą kartę wrzuciłem firmware ale nic to nie dało. Kamerka nie daje oznak życia :(. Wspomnę, że kłopot pojawił się przy ostatniej aktualizacji oprogramowania kamerki do softu o nr 4.3.7_0439 podczas której zanikło napięcie i się porobiło. Może ktoś z forumowiczów posiada ten firmware i podeśle link do ściągnięcia lub podpowie jak przywrócić życie kamerce - o ile jeszcze to możliwe. Mam tę samą sytuację, z tą różnicą, że podczas aktualizacji nie doszło do przerwy prądu. Coś poszło nie tak podczas aktualizacji. Pomoc techniczna Xiaomi jest bezużyteczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mindaugas Jocionis Opublikowano 9 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2023 (edytowane) No to ożywiłem, pomogł tylko programator. Wrzuciłem damp bios z poprawionym na moj serialem; mac itp. Edytowane 9 Listopada 2023 przez Mindaugas Jocionis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Nowrot Opublikowano 20 Lutego Udostępnij Opublikowano 20 Lutego (edytowane) @Mindaugas Jocionis Zrobiłem wszystko jak w Twojej instrukcji i nie pomogło - dalej świeci żółte światło. Czy jest coś co powinienem zrobić oprócz podmiany fragmentu kodu? Jest może inna wersja firmware dla kamerki? Pytanie już nieaktualne - kamerka okazała się uszkodzona fizycznie. Natomiast inna ożywiona przy pomocy tej instrukcji. Podziękowania dla autora! Edytowane 21 Lutego przez Daniel Nowrot 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się