Skocz do zawartości

Parę pytanie odnośnie ODKURZACZ MI ROBOT VACUUM-MOP


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Na wstępie witam Was bardzo serdecznie, to mój pierwszy post na tym forum.

Stałem się szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem odkurzacza z funkcją mopowania MI ROBOT VACUUM-MOP zakupiony w promocji w dniu 26 listopada w dużym znanym sklepie na literę E firmware pokazuje, że najnowszy: 3.5.3_0017.

1. Co do odkurzania nie mam kompletnie żadnych problemów niestety pojawił się problem z mopowaniem, dostałem zbiornik 2 w 1 i powiem szczerze, że mopowanie bardzo słabo wychodzi prawie w ogóle nie leje wody... uznałem, że to wina wielkości mieszkania i małego zbiornik dlatego zakupiłem dedykowany zbiornik na wodę. Po uruchomieniu aplikacji wybieram mopowanie duża ilość wody i niestety ten sam efekt... woda ledwo co się leje.... po zakończeniu sprzątania 60m2 mieszkania pozostaje 90% zbiornika na wody....  ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak?

 

2. Ilość wirtualnych ścian/obszarów zabronionych - czy limit 10 da się jakoś zwiększyć gdzieś?

 

3. Gdzie można sprawdzić jaką wersję mam - czy to STYJ02YM czy może jakaś inna.

 

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.

TaKeN

Edytowane przez TaKeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersję masz najnowsza, nowa po prostu pojawi się w aplikacji, wirtualnych ścian z tego co ja wiem nie da się zwiększyć, a co do mopowania jest z tym dziwny problem mam to samo, ale jest łatwe rozwiązanie.

1- wkładasz pojamnik 2w1 lub na mop tylko 

2. Odstawiasz odkurzacz od bazy i wyłączasz go całkowicie przytrzymujac 5 sec przycisk zasilania

3. Czekasz 15-20 sekund

4. Włączasz odstawiasz do bazy żeby powiedział że ładuje i włączasz mopownanie wtedy usłyszysz charakterystyczny dźwięk pompki od wody, u mnie działa to za każdym razem liczę ze z aktualizacją to naprawia,ale nie jest to dla mnie tak uciążliwe

Wersję masz pod odkurzaczem

Edytowane przez Kiperek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.12.2020 o 14:39, Kiperek napisał:

Wersję masz najnowsza, nowa po prostu pojawi się w aplikacji, wirtualnych ścian z tego co ja wiem nie da się zwiększyć, a co do mopowania jest z tym dziwny problem mam to samo, ale jest łatwe rozwiązanie.

1- wkładasz pojamnik 2w1 lub na mop tylko 

2. Odstawiasz odkurzacz od bazy i wyłączasz go całkowicie przytrzymujac 5 sec przycisk zasilania

3. Czekasz 15-20 sekund

4. Włączasz odstawiasz do bazy żeby powiedział że ładuje i włączasz mopownanie wtedy usłyszysz charakterystyczny dźwięk pompki od wody, u mnie działa to za każdym razem liczę ze z aktualizacją to naprawia,ale nie jest to dla mnie tak uciążliwe

Wersję masz pod odkurzaczem

Cześć,
Dzięki za szczegółową odpowiedź, jak rozumiem włączenie pompki to takie 3 krotne bzykanie przy kręceniu się w kółko? Bo takiego dźwięku to jeszcze nie słyszałem z mojego robota :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.12.2020 o 13:39, TaKeN napisał:

Cześć,
Dzięki za szczegółową odpowiedź, jak rozumiem włączenie pompki to takie 3 krotne bzykanie przy kręceniu się w kółko? Bo takiego dźwięku to jeszcze nie słyszałem z mojego robota :D

U mnie tych dźwięków pompki jest 10 podczas obracania, kumpel też ma tego samego robota i też ma 10. ale fakt, żeby dobrze działało mopowanie co do ilości podawanej wody to trzeba go odsunąć od stacji, wyłączyć przyciskiem, włączyć, włożyć pojemnik z wodą, wsunąć mopa, dosunąć do stacji dopiero start :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 16.12.2020 o 00:52, matek93110 napisał:

U mnie tych dźwięków pompki jest 10 podczas obracania, kumpel też ma tego samego robota i też ma 10. ale fakt, żeby dobrze działało mopowanie co do ilości podawanej wody to trzeba go odsunąć od stacji, wyłączyć przyciskiem, włączyć, włożyć pojemnik z wodą, wsunąć mopa, dosunąć do stacji dopiero start :P

Gdy robię tak jak piszesz to masz rację słychać 10 razy ten dźwięk pompki... ale jak tego nie zrobię to w ogóle go nie słychać muszę dosłownie za każdym razem gdy myję podłogę wyłączać i włączać robota - jest jakiś sposób aby to naprawić? Czy trzeba czekać na nowy firmware, który nie wiadomo kiedy wyjdzie?
Dodatkowo zauważyłem, że nawet jak zrobię jak piszesz, to BARDZO mało wody zużywa, specjalnie kupiłem pojemnik na wodę ustawiam, że dużo wody i ledwo co jej używa....

 

Edytowane przez TaKeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, TaKeN napisał:

Gdy robię tak jak piszesz to masz rację słychać 10 razy ten dźwięk pompki... ale jak tego nie zrobię to w ogóle go nie słychać muszę dosłownie za każdym razem gdy myję podłogę wyłączać i włączać robota - jest jakiś sposób aby to naprawić? Czy trzeba czekać na nowy firmware, który nie wiadomo kiedy wyjdzie?
Dodatkowo zauważyłem, że nawet jak zrobię jak piszesz, to BARDZO mało wody zużywa, specjalnie kupiłem pojemnik na wodę ustawiam, że dużo wody i ledwo co jej używa....

 

Trzeba czekać na aktualizację... jest zapowiedziana na styczeń 2021także czekamy - oby to poprawili.  u mnie przy 55m2 schodzi cała woda z pojemnika 2w1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Xiaomi Viomi 2 PRO, mówi po angielsku, jak zainstalować język polski.

Dzięki. nie mogę znaleść  mam  " Android/data/com.xioami.smarthome/ a dalej folder cache i files brak folderu data 

Nie mogę znaleść tej ścieszki:
 Android/data/com.xioami.smarthome/files/plugin/install/rn/1000142/1012702/android/ tam znajduje sie plik main.bundle kopiujesz na komputer otwierasz go w notatniku, ........
znajduję tylko to:
Android/data/com.xioami.smarthome
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.01.2021 o 13:22, matek93110 napisał:

Trzeba czekać na aktualizację... jest zapowiedziana na styczeń 2021także czekamy - oby to poprawili.  u mnie przy 55m2 schodzi cała woda z pojemnika 2w1

Dzięki no to czekamy :-) Dziś sprawdzałem i jeszcze nie ma nowej wersji firmware :-(
Tak w ogóle udostępniają jakiegoś changeloga aby poczytać co poprawili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, TaKeN napisał:

Dzięki no to czekamy :-) Dziś sprawdzałem i jeszcze nie ma nowej wersji firmware :-(
Tak w ogóle udostępniają jakiegoś changeloga aby poczytać co poprawili?

No też sprawdzam codziennie haha. Kilka dni temu viomi V2 pro i viomi v3 dostały aktualizacje - nawet oficjalnie j.polski już mają . Mam nadzieję że długo nie będziemy czekać ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...