yamaryan Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Dzisiaj pojawił się nagle problem z Google Pay. Aplikacja pokazuje że mam nieskonfigurowaną płatność (która jest skonfigurowana), a po wejściu do konfiguracji jedynym problemem jest powiadomienie, że "Telefon nie spełnia wymogów bezpieczeństwa". System to MIUI Global 12.0.1 QCXEUXM, ktoś wie może gdzie leży problem i jak to naprawić? Dodam, że ponowna instalacja aplikacji, czyszczenie danych aplikacji, usunięcie i ponowne dodanie metody płatności - nie pomogły. Czy jedynym wyjściem jest reset do ustawień fabrycznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi