Skocz do zawartości

Problem z Mi Fit


relas5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z aplikacją Mi Fit do opaski Mi Band. Otóż aplikacja od włączenia raz za razem aktualizuję firmware na opasce co uniemożliwia podejrzenie czegokolwiek. Skończy aktualizować, synchronizuje dane z opaski i aktualizuje na nowo. Dzieje się tak cały czas, raz za razem. Dodam, że aplikacja ze sklepu Play działa prawidłowo. Spotkaliście się z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam inny problem. Aplikacja nie chce mi się połączyć z opaską. Za każdym razem gdy próbuję ją sparować wyświetlany jest komunikat "W pobliżu znajduje się zbyt wiele opasek", w ang. wersji "It's too many devices nearby". Gdy nacisnę na "opaski w pobliżu" wyświetla mi adres mojej opaski i siłę sygnału (w tym momencie -87). Jak to naprawić?

 

Edit:

Dodam, że bluetooth nie widzi opaski, a gdy ją ładuję to mruga tylko 1 dioda, co jest dziwne, bo niedawno ładowałem opaskę i powinno być ok. 70% baterii. Gest, po którym opaska pokazuje przebyte kroki też nie działa. Opaska po odłączeniu od ładowania zachowuje się jakby była rozładowana.

Edytowane przez relas5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem z gearbest i był ten problem z aktualizacją firmware. Użyłem Google i problem jest powszechny i dotyczy jakiegoś odsetka bandów, prawdopodobnie z jednej serii produkcyjnej bo w większości uszkodzonych modeli siedzi ten sam firmware. Nic z tym nie zrobisz. Moja po 5 dniach zdechła całkiem i odesłałem do gearbest na gwarancję. Gwarancję uznano i nowy miband leci do mnie. Koszty wysyłki pocztą Polską to 18,30 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem z gearbest i był ten problem z aktualizacją firmware. Użyłem Google i problem jest powszechny i dotyczy jakiegoś odsetka bandów, prawdopodobnie z jednej serii produkcyjnej bo w większości uszkodzonych modeli siedzi ten sam firmware. Nic z tym nie zrobisz. Moja po 5 dniach zdechła całkiem i odesłałem do gearbest na gwarancję. Gwarancję uznano i nowy miband leci do mnie. Koszty wysyłki pocztą Polską to 18,30 zł.

Pod względem odsylki poza PL to PP nie ma chyba konkurencji wciąż. Odsylka do US była na podobnym pulapie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z pierwszego postu "nie udało się zaktualizować opaski" i tak za każdym razem, a kroki od około miesiąca liczy niby poprawnie ale w statystykach pokazuje że codziennie wykonuje 8 kroków :-/.

Czeka mnie wysyłka do ibuygou.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś miałem pierwszy raz sytuacje, iż myślałem, że gadzecik zdechł. Problem z synchro, tym razem nawet restart apki nic nie dał. Po 2-3h jakby wróciła do aktywności ale z dziurą, nie zaliczyła mi nic w tym czasie. Bateria na ogólnie 85%. Apke mam najnowsza, w polskiej wersji. Dziwne.

Edytowane przez dgimx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem trochę na anglojęzycznych forach i tak jak kilka osób rzuciłem opaskę w kąt i przypomniałem sobie o niej po 1,5 tygodnia. Bateria była prawie padnięta, ale ładuje się, połączyła się bez problemu z Mi Fit. Ogólnie to doszedłem, że problemy zaczęły się jak zacząłem używać polskiej wersji Mi Fit, która bardzo często aktualizowała firmware opaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nie ma znaczenia czy apka jest polska czy nie. Jeśli nowa wersja ma nowy firmware to się zainstaluje tak czy inaczej.

Wysłane z MI Note

Gdy updatuję soft i mam polską apkę to opaska ma update firmware raz po razie, za każdym razem gdy uruchomię aplikację - właśnie po tych aktualizacjach padła mi opaska na jakiś czas. W angielskiej wersji wszystko jest w porządku. Mówię tylko jak to u mnie wygląda. Szkoda, bo polska apka ma dużo więcej funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...