Jump to content

Ładowanie, kabel w oplocie


Recommended Posts

Skoro wiesz, no to czemu się dziwisz że żaden przewód 3A nie obsłuży 33W ? Przecież to fizycznie niemożliwe.

Chyba że producent przez pomyłkę oznaczył przewód 5 amperowy jako trójkę.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Netoper napisał:

Skoro wiesz, no to czemu się dziwisz że żaden przewód 3A nie obsłuży 33W ? Przecież to fizycznie niemożliwe.

Przy 5V nie, ale szybkie ładowaniw to może być nawet 18V (w tym Poco chyba 12) i kabel 3A powinien wystarczyć do 33W. Problem w tym czy rzeczywiście te 3A wydoli.

Link to post
Share on other sites

Nie nie mam Poco, ale znam chińczaków ich zapewnienia i ich produkty, :) dlatego dalej sugeruje żebyś nie szukał 3A. Ja się przewiozłem na Baseusie i Usilionie, nie idzie z nich wydusić więcej jak 2.5-2.7 A. Zakupiłem magnetyczny pzoz niby 3A a ciągnie prawie 4. Z tym że złącze mocno się grzeje.3bb239f80610238784508400d530f79b.jpgd0206787f70051561b606ca262cb8133.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Tylko jak to u chińczaka, żadnej gwarancji że partia którą teraz robi będzie miała podobne osiągi, ja u niego kupiłem w sumie 6 ładowarek, w odstępie dwóch miesięcy, i ostatnia partia była lipna. O ile QC działało prawidłowo, to normalne ładowanie i na napięciu leżało i na amperach.
(Pomiary porównywalne z zewnętrznym miernikiem.)
Przewodów kupowałem u niego 12sztuk, i dwa były uwalone totalnie, dioda świeciła, ale ani ładowania ani transferu danych.6e04fdceccf4f7a74791a68eca349f17.jpgce2f1a75dd548e670758f7ce60e6bdc7.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem kiedyś poverbank lipny ale że mam miernik na usb to wysłałem im zdjęcie gdzie widać że to lipa, pieniądze zwrócili.

Zdaje sobie sprawę że może być różnie, ogólnie kupiłem kilka kabli i jakoś były dobre, niestety te od Huawei nie ładują super szybko (inne parametry).

W każdym razie dzięki, ten kabel pzoz wygląda sensownie i chyba się zdecyduje a nie jest to majątek żebym płakał ile ja to kasy wtopiłem :D

Link to post
Share on other sites

Z drugiej strony nie ma co akumulatora męczyć maksymalnymi parametrami ładowania, Mi się udaje przeważnie na wieczór podłączać to daje na normalne ładowanie, 1.8-2A, jak potrzebuje na szybko bo padł w dzień a gdzieś wychodzę to daje na szybkie i w pół godziny mam około 60%

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Nie kupujcie kabli firmy BASEUS, naciągają parametry kabli.

Chciałem kupić Baseus X-Type Light | Kabel USB - Type-C USB-C 3A Quick Charge 3.0 100cm z diodą LED , to mi odpisali: Nie obsłuży ładowania 33W, Maksylane napięcie przy 3A to 5A a przy 2A- 9V.

Kupiłem kabel 100W i nie działa super szybkie ładowanie, jest tylko szybkie ładowanie.

Link to post
Share on other sites

Czy wy w ogóle łapiecie co to są Waty? 100W kabel do ładowania telefonu? ;) Jak ktoś nie ma pojęcia jaka to moc, to niech dotknie 100W włączonej żarówki... Zobaczcie też jak grubymi przewodami dostarcza się taką moc.

Edited by brawo
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, brawo napisał:

Czy wy w ogóle łapiecie co to są Waty? 100W kabel do ładowania telefonu? ;) Jak ktoś nie ma pojęcia jaka to moc, to niech dotknie 100W włączonej żarówki... Zobaczcie też jak grubymi przewodami dostarcza się taką moc.

Tylko co mnie to obchodzi, skoro napisali 100W to tyle ma być ;)

Edited by Puma2012
Link to post
Share on other sites

Niestety ale tak nie jest, BASEUS to markowy producent między innymi kabli a jak widać nie spełniają podstawowych parametrów lub są ukrywane.

33W to nie jest jakiś wyczyn dla kabla ;)

Warto takie rzeczy opisywać aby producenci bardziej się przykładali i testowali zanim dany towar wypuszczą.

Edited by Puma2012
Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Puma2012 napisał:

Niestety ale tak nie jest, BASEUS to markowy producent między innymi kabli a jak widać nie spełniają podstawowych parametrów

100cm kabel spełnia parametry 3A. Za to 2metrowy już nie, bo to niemoźliwe. Są straty na kablu przy takiej długości, dlatego piszą, że 2A to max.

Edited by marcin19883
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Teraz przeszukałem moje szuflady i znalazłem jakiś kabel i włącza super szybkie ładowanie. Około pół metra i może dlatego działa.

Edit: Dostałem odpowiedź, nie wiem czy to się kupy trzyma. Niech ktoś kto wie to napiszę czy to może być prawda.

Cytat

Telefon który Państwo posiadają ma standard quick charge 4. Kabel wspiera standard quick charge 3.0

Przy standardzie powerdelivery uzyskamy 100W na tym kablu więc spełnia swoje parametry. Klienci zasilają tym kabel laptopy marki apple które potrzebują 96W i spokojnie ten kabel radzi sobię

 

Edited by Puma2012
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No wlasnie jak sprawdzić czy kabel ładuje z pełną mocą. Na oryginalnym kablu pokazuje mi turbo charge i animacja z miejscami po przecinku natomiast na kablu 1.5m obsługujacym qc4.0  tez pokazuje miturbo charge ale na animacji nie ma miejsc po przecinku i teraz pytanie czy ten drugi kabel też ładuje z pełną mocą czy nie. A używając  miernika usb to już w ogóle nie da się nic ocenić bo tam miernik całkowicie głupieje ładowanie przez miernik na oryginalnym kablu pokazuje 0,4 ampera

Edited by agrest04
Link to post
Share on other sites

Bosze... Rozładuj telefon do jednakowego poziomu np 20% i naładuj oryginalnym przewodem zmierz ten czas. Przy ponownym ładowaniu zastosuj drugi przewód i też zmierz czas.

Oczywiście trzeba co chwila lukać kiedy będzie te 100%, ale to chyba nie problem?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...