Skocz do zawartości

Promocja na sprzęt XIAOMI od Xon Technology - najniższe ceny w sieci!


Rekomendowane odpowiedzi

O ile się nie mylę to 11.11 przy zakupach za 150+ USD jest 15 USD zniżki z automatu + do tego działa kupon na 10 USD.
Te RN2 kosztuje 149, więc przy dorzuceniu jakiegoś szkła na ekran i cenie ~150 USD dostaniemy -15 -10 czyli 125 USD.
Jak dla mnie RN2 za mniej niż 500 PLN to dobra opcja i będę kupował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka ciekawostka od sklepu Ibougou... z dnia dzisiejszego. 

jako że sam polowałem przez jakiś czas na czarnego MI4 i miałem złożone zamówienie, a nie mogli dostarczyć, to kobieta ze sklepu dziś poinformowała, że mają info iż MI4 nie będzie już produkowany przez Xiaomi... stad właśnie problem z dostawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka ciekawostka od sklepu Ibougou... z dnia dzisiejszego. 

jako że sam polowałem przez jakiś czas na czarnego MI4 i miałem złożone zamówienie, a nie mogli dostarczyć, to kobieta ze sklepu dziś poinformowała, że mają info iż MI4 nie będzie już produkowany przez Xiaomi... stad właśnie problem z dostawami.

Buriza pisał o tym z miesiąc temu jak nie wcześniej ;)

Wysłane z mojego Mi 3W przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym OSTRZEC WSZYSTKICH  przed zakupami  u Pana Buriza/XON24.

Opiszę moje doświadczenia ze sprzedawcą BURIZA/XON24.

Od jakiegoś czasu jestem czytelnikiem niniejszego forum.

Po przeczytaniu tutaj bardzo dobrych opinii na temat w/w sprzedawcy postanowiłem  zakupić  u tego Pana REDMI 2 PRO z aukcji  na allegro   XIAOMI REDMI 2S PRO LTE 2GB RAM AERO2 WCDMA 900 GW (numer oferty: 5674548103)

Dlaczego  akurat u BURIZY?

Dlatego, że posiada tutaj bardzo dobrą opinie jako sprzedawca,  forumowicze go polecają.

Skontaktowałem się z  w/w  Panem mailowo,  zgodnie  z ustaleniami przelałem na jego konto walutowe 138$ (bo w ten sposób i ja miałem mieć trochę taniej i sprzedawca unika płacenia prowizji allegro, na co ochoczo przystał).

Przelew wysłany 16-go października, zaksięgowany  u sprzedawcy natychmiastowo, bo posiadamy konto walutowe w tym samym banku.

Dnia 12 listopada dotarła paczka - zamiast telefonu w paczce jakiś bezpiecznik.

Natychmiast skontaktowałem się ze sprzedającym.

Z racji, że telefon miał być prezentem i nie mam  już czasu na czekanie, zażądałem zwrotu gotówki.

Dostarczyłem sprzedawcy pełną dokumentację fotograficzną  i już podczas składania reklamacji  sprzedawca zaczął robić "schody."

Paczka dostarczona do sekretariatu firmy w której pracuję, wraz z całą masą pozostałej korespondencji.

Sprzedawca od  razu  zaczął podważać reklamację, oczekując  ze  do otwierania paczki   znajdę szereg świadków, kamerzystę który nakręci paczkę i proces jej otwierania, oczywście najlepiej w obecności listonosza (którego   już nie było). Zażądał również ,abym sprawdził wagę przesyłki z  deklarowaną wagą na liście przewozowym.

Oczywiście ,każdy i wszędzie taką wagę "pocztową"  ma przy sobie. Żeby jednak usprawnić reklamację i szybciej otrzymać zwrot gotówki (ewentualnie ponowną wysyłkę telefonu, zasugerowałem takie rozwiązanie ,wiedząc ,że  to i tak bardziej opłacalne dla sprzedającego), pojechałem na pocztę kilka km dalej.Waga przesyłki się zgadzała i taką dokumentację fotograficzną Pan Buriza otrzymał.

Gdy zażądałem zwrotu pieniędzy jako kupujący ,stwierdził że pierw musi zgłosić  reklamację do swojego brokera, do Przewoźnika.

Czyli  ja ,jako kupujący , mam  teraz czekać na rozstrzygnięcia między Panem sprzedawcą ,brokerem, NLPost.

Zgłosiłem swoje zastrzeżenia że to jest sprawa pomiędzy Panem BURIZA/XON24 i  w/w firmami,  natomiast ja nie jestem stroną tego sporu .

Na dzień dzisiejszy jestem bez telefonu który miał być prezentem,  bez pieniędzy.

Natomiast Pan Buriza  jest zadowolony (kasa na koncie od miesiąca), umywa ręce,  wymiguje się od rozliczenia ze mną i wymyśla ,ze to ja jestem winny , argumentując że powinienem nagrać  film, znaleźć świadków, dodatkowo  zarzucając,  cytuję :


"Wszystkie przesyłki wysyłamy polecone i to adresat musi złożyć podpis, nie ktoś z sekretariatu. Czyli wychodzi na to, że ktoś jeszcze podrobił Pana podpis. "

Tutaj aż ręce opadają, ale trudno powstrzymać się od komentarza.

Rozumiem ,że np. prezesa /dyrektora/ lekarza podczas operacji etc.  sekretarka ma wezwać ,przerwać spotkania ,bo  właśnie przyszedł listonosz.

Ustawić w/w listonosza,  kilku świadków, sekretarza/kamerzystę/dokumentalistę i   wezwany ma odebrać komisyjnie paczkę (która nie miała widocznych śladów rozerwania, etc).

Inaczej Pan Buriza nie uzna reklamacji? Nadmienię ,że między moim podejściem do sekretariatu a wyjściem listonosza nie upłynęły nawet 3 minuty.

 

W związku z zachowaniem Pana Burizy, jego podejściem do klienta przenoszę  mój spór z  tym sprzedawca na niniejsze forum.

Być może  skłoni to Pana Burizę do ponownego  spojrzenia na zaistniała sytuacje, i zrozumienia  sytuacji klienta, o którego   dba i co potwierdzają opinie forumowiczów.

Może będzie to też cenna informacja dla potencjalnych kupujących  u BURIZY/XON24 ,że   w razie kłopotów , sprzedający pokaże kupującemu  jak naprawdę dba  o klienta.

Liczę ,że pan Buriza odezwie się tutaj i może jednak spojrzy na sytuacje z innej niż dotychczas perspektywy.

 

pozdrawiam forumowiczów i potencjalnych kupujących.

massud

Edytowane przez massud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Film z unboxingu może by i ułatwił reklamację u przewoźnika, ale sprzedawca musi chcieć, musi mu zależeć. Myślę że zdjęcia które zrobiłeś wystarczą. Nie sądzę żeby poczta (nawet chińska) tak od razu odmówiła. Te instytucje tak nie działają. A sprzedawca, no zawsze może Cię posądzić że kombinujesz, nawet jak film będzie, cwaniaków jest pełno dookoła.

Wysłane z mojego GOCLEVER przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że o klienta należy dbać to dobrze wiedzą takie biznesy jak Allegro czy Aliexpress, im jest łatwiej bo nic nie tracą w takich spornych sprawach. Sprzedawca się nie obrazi, bo może odejść ale gdzie, do przysłowiowego "Świstaka" , i co tam sprzeda? Klient jak będzie miał zaufanie to zawsze wróci, wiedząc że bezpiecznie kupuje. Tu sprzedawca ma udowodnić że "nie jest wielbłądem", że kupujący próbuje oszukać anie odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, maaaciekmaaaniek napisał:

Ciężko w to uwierzyć że zamiast telefonu od Burizy przyszedł jakiś bezpiecznik, w takim razie co stało się z telefonem?

Telefon znalazł nowego właściciela, to chyba jasne.

1 godzinę temu, morskit napisał:

Myślę, że sprzedawca uznał Ciebie za oszusta i nie ma zamiaru stawać w Twojej obronie, bo sam nie wierzy w przedstawioną relację

Tak się właśnie zastanawiałem ,kiedy  to przeczytam.

Sprzedawca miał  zdjęcia z unboxingu w kilka minut ,po stwierdzeniu braku telefonu.

Nie mam telefonu ,nie mam kasy,  za chwilę to ja zostanę oszustem.

Z bezpiecznikiem.....

Edytowane przez massud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz pokazać zdjęcie w/w bezpiecznika. Z czystej ciekawości.

Widać że jesteś inna osobą niż wcześniejsze opisujące, wyzywajace i wymyślające, jak to bywa w sporach. Według mnie dziwne podejście sprzedającego. Próbujesz sprawę załatwić na spokojnie i z kulturą. Czekam na dalszy rozwój sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szczyku napisał:

A możesz pokazać zdjęcie w/w bezpiecznika. Z czystej ciekawości.

 

Widać że jesteś inna osobą niż wcześniejsze opisujące, wyzywajace i wymyślające, jak to bywa w sporach. Według mnie dziwne podejście sprzedającego. Próbujesz sprawę załatwić na spokojnie i z kulturą. Czekam na dalszy rozwój sytuacji.

Zwykły, róznicowoprądowy - tak mi  wytłumaczono.

Na razie nie będę zaśmiecał forum fotkami ,etc, bo pojawi się mnóstwo wątków pobocznych.Może po zakonczeniu sprawy, fotki  nadpalonego bezpiecznika  pokażę jako chińską ciekwostkę.

Też z niecierpliwością czekam na rozwój sytuacji , i rekacje sprzedajacego  w wątku  REKLAMACJA U BURIZA/XON24

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu sprzedających używa swojej charakterystycznej (z logo czy nazwą firmy) taśmy do oklejenia paczki . Wtedy jeszcze przed rozpakowaniem wiadomo czy ktoś w paczce grzebał po drodze. Generalnie to trudne sprawy bo zapewne bezpiecznik dostał się do paczki po drodze a winą obarczają się kupujący ze sprzedającym.

Tapnięte z Meizu M1 Note

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Buriza napisał:

Musimy uściślić bo nie doprecyzowaliśmy. Tak jak pisałem, nasz broker z którym mamy podpisaną umowę, wysyła przesyłki DHL zawsze z zawartą opłatą za Remote Area, nawet jeśli nie występuje (na ibuygou czy na aliexpress nalezy dodatkowo dopłacić wówczas 35$ z tego co pamiętam). Najlepiej sprawdzić czy Wasza miejscowość podlega pod Remote Area na stronie DHL:

http://raslist.dhl.com/jsp/first.jsp

W przypadku jeśli adres dostawy podlega dodatkowej opłacie to wówczas cena z "ubezpieczeniem od VAT" z wysyłką DHL będzie taka sama u nas (lub niższa). 

Natomiast jeśli nie łapiecie się w dodatkowe koszta to bardziej będzie opłacało się Wam kupić z ubezpieczeniem na ibuygou. Aczkolwiek są inne sposoby  (info na priv)

Tyle jeśli chodzi o wysyłki z ubezpieczeniem.

Bez ubezpieczenia gwarantowane niższe ceny od ibuygou (w tym na allegro w grubo ponad 90% przypadków) oraz gwarantowane takie same ceny (lub niższe, zależnie od konkretnego modelu) od Goldway przy zapłacie w USD (z lepszymi warunkami gwarancyjnymi).

 

 

Co do Remote Area to trochę naciągacie bo jeszcze nie spotkałem się z tym aby jakaś miejscowość nie należała do niej Przed chwilą nawet sprawdzałem kobylniki gdzie mieszka 350 ludzi i nie ma z tym problemu ;)

Za krótko na świecie żyjesz. Wpisuj jakieś randomowe adresy małych miejscowości z Polski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz jest coś takiego:)

3 Nadejście przesyłki 2015-11-18 22:26 WER Warszawa

5The item has been processed in the country of destination2015-11-18 22:26:00Transit

1 Arrival at inward office of exchange 2015-11-18 22:26 WARSZAWA WER

mam rozumieć że już do mnie jedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to juz jest w Warszawie pi pisze że paczka jest przeprocesowana

3 godziny temu, DAMA napisał:

A teraz jest coś takiego:)

3 Nadejście przesyłki 2015-11-18 22:26 WER Warszawa

5The item has been processed in the country of destination2015-11-18 22:26:00Transit

1 Arrival at inward office of exchange 2015-11-18 22:26 WARSZAWA WER

mam rozumieć że już do mnie jedzie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to juz jest w Warszawie pi pisze że paczka jest przeprocesowana

3 godziny temu, DAMA napisał: A teraz jest coś takiego:)

3 Nadejście przesyłki 2015-11-18 22:26 WER Warszawa
5The item has been processed in the country of destination2015-11-18 22:26:00Transit

1 Arrival at inward office of exchange 2015-11-18 22:26 WARSZAWA WER
mam rozumieć że już do mnie jedzie?

 

Mam dokładnie to samo z tym że wer warszawa jest 17 listopada. I tak. To oznacza że paczka Do Ciebie jedzie. Poczta Polska nie rejestruje całej drogi. Mają tak na stronie napisane...tylko sortowania główna >> ew. sortowania po drodze >> dostarczone. A po za tym Buriza mi napisał że często nawet po dostarczeniu status się nie zmieniał. I pamiętaj że dostarczenie przesyłki w poczcie polskiej to również wrzucenie awizo do skrzynki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak śledziłem podobny wątek na telchina to w warszawie ten status potrafił sie i tydzien utrzymywać. nie wiem czemu robicie tutaj taki OT. Mi do Warszawy telefon dotarł w piątek o 20, w domu (niedaleko szczecina) miałem go już w poniedziałek po południu. Dużo też zależy gdzie mieszkacie i jaki kolejny UC jest po drodze. To, że Wawa nie zatrzymała nie znaczy, że inny nie zatrzyma :D Z tego co czytałem to Poznań lubi sie czepiać paczek jeśli nie są odpowiednio oznakowane. Wiadomo że unikniecie vatu jak status przesyłki będzie "w doręcznieniu" w Waszym mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...