Skocz do zawartości

internet mobilny, na innych urządzeniach jest na poco x3 brak, sieć play


Yaxiz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, robiłem speed test i niestety nie wygląda dobrze, tylko raz udało się w pełni go wykonać, internet ledwo, co działa. Strony ładują się po 2 min. Robiłem też speedtest na samsungu galaxy s9 i i tu wychodzi super. Jak udostępniłem z, Samsunga to też wychodzi super. Też ktoś ma taki problem? Bo jest to znacząco denerwujące i jestem nawet zdecydowany zwrócić telefon. 

Wrzucam screeny z Samsunga i z poco

Screenshot_2020-09-27-08-38-48-984_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-09-27-07-32-37-362_com.android.chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To raczej nie kwestia roamingu krajowego w Play, mam internet z Orange i jest podobna sytuacja. Prędkość internetu mobilnego czasem spada do ok. 2 Mbps, po uruchomieniu trybu samolotowego i wyłączeniu wzrasta do 60 Mbps. Sytuacja powtórzyła się już kilkukrotnie, najczęściej ma miejsce po włączeniu wifi i gps, wykonaniu pomiaru np. na speedtest, wyłączeniu wifi i uruchomieniu danych komórkowych. Dopóki nie wykonam restartu przy pomocy trybu samolotowego prędkość jest bardzo niska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, steinski napisał:

To raczej nie kwestia roamingu krajowego w Play, mam internet z Orange i jest podobna sytuacja. Prędkość internetu mobilnego czasem spada do ok. 2 Mbps, po uruchomieniu trybu samolotowego i wyłączeniu wzrasta do 60 Mbps. Sytuacja powtórzyła się już kilkukrotnie, najczęściej ma miejsce po włączeniu wifi i gps, wykonaniu pomiaru np. na speedtest, wyłączeniu wifi i uruchomieniu danych komórkowych. Dopóki nie wykonam restartu przy pomocy trybu samolotowego prędkość jest bardzo niska.

Długo szukałem podobnego przypadku. Teraz widzę, że nie jestem sam. Mam dosłownie to samo. Internet chodzi na dużej prędkości 20-50 Mbps ale często zwalnia do 1-5 Mbps, tylko że przy tej prędkości strony/aplikacje bardzo wolno się ładują albo wcale się nie ładują. Pomaga jedynie restart lub włączenie i wyłączenie trybu samolotowego. Po takim zabiegu internet momentalnie zyskuje dużą prędkość i wszystko chodzi perfekcyjnie, ale do czasu gdy znów problem wystąpi i internet wysiada. Ciągle trzeba włączać i wyłączać tryb samolotowy i wszystko by było fajnie, gdyby nie to, że nie wiadomo kiedy internet przestanie działać, a jak przestanie działać to nawet nie wiem czy ktoś do mnie pisze np na messengerze.
Moja sieć to Orange i właśnie sprawdziłem kartę na dwóch innych telefonach. Problem występuje tylko na POCO X3. Będę się kontaktował z obsługą klienta, bo albo to wada fabryczna, albo wina softu. POCO X3 to genialny telefon i jestem z niego zadowolony jak z żadnego innego telefonu, mimo, że mam dużo droższe telefony, ale taka usterka jest nieakceptowalna i musi być szybko naprawiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.10.2020 o 06:58, brawo napisał:

"Wrzucam screeny z Samsunga i z poco"
 

Przecież jeden test masz zrobiony po WiFi, ten pierwszy zrzut.

Tak, pierwsze jest z internetu mobilnego s8, po prostu podłączyłem się pod hotspot zrobionego z s8 

Drugi to mobilny z poco. Po prostu nie działa na nim internet mobilny i tyle. Nic się nie działo w temacie, więc go oddałem. Zamówiłem kolejnego, jak będzie ten sam problem to porostu ten telefon jest wadliwy. 

 

Jeżeli chodzi o roaming to akurat najbliżej mnie jest nadajnik z play i z play jest najlepszy internet dlatego w tej sieci jestem. W roamingu speed test zostałby wykonany tylko byłoby niskie wartości a tutaj nie jest wstanie go zrobić. 

Edytowane przez Yaxiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja spóźniłem się dosłownie dzień na reklamację. Kontaktowałem się z obsługą klienta XIaomi i mi doradzili zrobić aktualizację do najnowszego MIUI, a jak nie pomoże to by przywrócić ustawienia fabryczne. Niestety nie pomogło, ale po przywróceniu ustawień fabrycznych działy się dziwne rzeczy. Najpierw internet chodził fatalnie, a potem ruszył i chodził perfekcyjnie, lecz nie chciały się ściągać ani aktualizować aplikacje ze Sklepu Play, bo nie mogły rozpocząć ściągania. Poza tym wszystkie inne aplikacje, internet, youtube chodziły idealnie, nawet przeglądanie w Sklep Play. Włączanie trybu samolotowego nie pomagało. Dopiero restart pomógł. Więc wygląda na to, że jakiś bałagan jest w oprogramowaniu. Dalej mam problem, że co jakiś czas internet się dławi lub przestaje chodzić. Występuje to raz na godzine/dwie, a czasem co minutę. Zauważyłem też, że jak spada zasięg to z LTE+ zmienia się na LTE, a na LTE zasięg wzrasta i tak powinno być, ale właśnie gdy internet przestaje działać to sygnał spada do 2-3 kresek i nie zmienia się na LTE, tylko pozostaje na LTE+, tak jakby coś się zawieszało. Może w tym jest problem. Ciekawe tylko czy to wina softu czy antena jest wadliwa i ma problemy z łączeniem.


ps. chociaż gdyby to była wina softu to wiele osób by miało ten problem i byłaby afera, a tutaj cisza w temacie, ciężko znaleźć o tym cokolwiek, więc może to wadliwa antena...

No i nie napisałem, że napisałem do serwisu, albo oni pomogą, albo pójdzie na gwarancję.

Edytowane przez Raivu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również posiadam kartę z Orange ale sprawdzałem na innym telefonie i internet LTE działa na pełnej prędkości przez cały czas. Na POCO X3 zacina się lub spowalnia w różnych odstępach czasu, czasem podziała przez 30 min. ale najczęściej max 10  i trzeba restartować połączenie poprzez tryb samolotowy. Wszelkie synchronizacje z chmurą i aktualizacje wyłączone, telefon nie pobiera żadnych danych a mimo to LTE działa fatalnie. Niestety w internecie mało ludzi opisuje podobny przypadek, na forum xda ledwie 5 osób, rozwiązania nie widać. Skoro zgłaszanych przypadków jest mało to podejrzewam że Xiaomi nie będzie spieszyć się z naprawą softu, chyba że to wina hardware'u.

Telefon też mi się spodobał ale z racji wspomnianych problemów w poniedziałek skorzystam z prawa do zwrotu. Może naprawią to w kolejnej aktualizacji ale nie mam do nich zaufania żeby ryzykować a później użerać się z serwisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.10.2020 o 22:18, Yaxiz napisał:

Drugi to mobilny z poco. Po prostu nie działa na nim internet mobilny i tyle. Nic się nie działo w temacie, więc go oddałem. Zamówiłem kolejnego, jak będzie ten sam problem to porostu ten telefon jest wadliwy.

I jak nowy telefon? Jest dobrze? Zastanawiam się czy reklamować. Okropnie działa ten internet. Kontaktowałem się z Orange parę razy i jestem coraz bliższy wykluczeniu, że to wina sieci.

Edytowane przez Raivu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, Poko X3 sieć T-Mobile, nie działa internet mobilny a w zasadzie raz działa bardzo dobrze, a raz super wolno lub wcale. Byłem z tym tematem w salonie T-Mobile, myślałem że jest problem z kartą SIM, chciałem ją wymienić. Pracownik punktu stwierdził że karta będzie raczej dobra,  jest najnowsza i nie ma sensu wymieniać gdyż nic to nie zmieni. Sprawdził mi też ustawienia w telefonie i powiedział że wszystko ok, LTE powinno działać. Problem jednak nie zniknął i widzę że w innych sieciach z tym modelem smartfonu jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowałem się z technikiem Orange i wykonałem wszystkie jego porady. Wczoraj odebrałem nawet nową kartę SIM tak jak mi radził. Niestety nie ma różnicy. Dziś idę kupić starter T-Mobile, choć coś czuję, że to tylko będzie formalność i strata czasu. Jeśli dalej będą problemy to POCO idzie na reklamację. Nie chciałem oddawać smartfona do ostatniej chwili, tak mi się spodobał, ale jak ma tak działać to lepiej wcale go nie mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marceli7 napisał:

Sprawdziłem na moim x3.
Soeedtest.pl Orange LTE+ 98/23. Swadzim, okolice Poznania.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
 

Trochę mało nam ta informacją daje. Ja mam w Warszawie w Orange LTE+ 60/6 ale ciągle internet spowalnia do 2/0 i nic się robić nie da i tylko włączenie i wyłączenie trybu samolotowego naprawia internet na jakiś czas. Ten czas to różnie, raz kilka godzin, a raz dosłownie minuta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś wam poradzę. W sklepie gugla jest aplikacja Activity Lauchner Adama Szałkowskiego. To taki program do mocnego pogrzebania w telefonie. Ale tylko z jednej opcji skorzystajcie. Z modem config. Ja mam co prawda mi9tpro, ale może u was też jest taka możliwość konfiguracji. Po wybraniu tej opcji powinna być dłuuuuuga lista z wyborem pliku konfiguracyjnego dla modemu i jest tam na pewno opcja (w moim telefonie ją widzę) ustawienie dla orange/poland. Plik jest z dłuższą nazwą, ale te dwa słowa są na pewno. Ja bym spróbował ją ją ustawić. U mnie jest inne ustawienia dla modemu niż ten oryginalny i dzięki temu działa mi WiFiCallig. Na domyślnej konfiguracji modemu nie działa ta usługa. Sprawdźcie czy macie taki wybór. Warto spróbować, bo może problem jest w konfiguracji modemu.  ptaszek i tyle. Jak coś będzie nie tak, to tak samo wraca się do starego ustawienia.

Edytowane przez brawo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie dowierzam, ale po wielu walkach z infolinią Orange oraz po grzebaniu i kombinowaniu w smartfonie, w końcu znalazłem dowód na to, że to nie wina sieci. Kiedy występuje problem z internetem, a ostatnio jest prawie cały czas, to w moim przypadku pomaga odwrócenie smartfona do góry nogami. Gdy trzymam go normalnie pionowo to praktycznie nic się nie wczytuje, a jak odwrócę go to jak ręką ujął, internet znowu śmiga. Nagrałem film z usterki i jak najszybciej składam reklamację.

Edytowane przez Raivu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, brawo napisał:

Może to ręka zasłania antenę fatalnie umieszczoną? A zrób test że nie odwracasz telefonu ale w momencie utraty szybkości złap telefon za górę.

Też tak myślałem z początku i chwytałem na tysiąc różnych sposobów, włącznie dociskając kartę sim, ale mogę go praktycznie nie dotykać i wystarczy obrócić i działa, obrócić znowu i znowu nie działa... Do tego jest coraz gorzej, bo parę dni temu to co jakiś czas internet siadał, a teraz praktycznie cały czas nie działa/bardzo wolno działa gdy trzymam go pionowo. Obracam do góry nogami i internet jak rakieta... Nie będę dalej się już z tym bawił, bo i tak nic już nie zdziałam. Niech się serwis martwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.10.2020 o 19:08, Raivu napisał:

Sam nie dowierzam, ale po wielu walkach z infolinią Orange oraz po grzebaniu i kombinowaniu w smartfonie, w końcu znalazłem dowód na to, że to nie wina sieci. Kiedy występuje problem z internetem, a ostatnio jest prawie cały czas, to w moim przypadku pomaga odwrócenie smartfona do góry nogami. Gdy trzymam go normalnie pionowo to praktycznie nic się nie wczytuje, a jak odwrócę go to jak ręką ujął, internet znowu śmiga. Nagrałem film z usterki i jak najszybciej składam reklamację.

Może wrzucił byś filmik dla, wszystkich? Drugiego telefonu nie testowalem, bo coraz więcej czytalem o problemach i nawet nie odebrałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę potrzeby publikować filmiku o tej usterce, bo pokazuje to co opisałem wcześniej.

Co do mojego postępowania w tej sprawie, to sprzedający odmówił mojemu żądaniu wymiany na nowy i skierował telefon do naprawy do tego felernego serwisu CCS w Piasecznie. No cóż, niech im będzie, ale jak telefon wróci do mnie dalej wadliwy, to skończy się reklamacją i zwrotem pieniędzy, czego według prawa polskiego mi nie będą mogli już odmówić. Najgorzej martwię się, że telefon wróci z serwisu zniszczony (jest mnóstwo opinii o tym serwisie, że ludzie po naprawie dostają telefon z rysami i ze zniszczeniami, to nie mieści się w głowie!!!!).

Edytowane przez Raivu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem, że czasem nie mam po prostu internetu mając ustawiony dns na blokadę reklam. Natomiast w Twoim przypadku to może być jakiś problem sprzętowy. Ja kiedyś miałem problem z gpsem, po rozebraniu fona okazało się że antena od gpsu była podwinięta, nie dotykała styków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To nie jest problem sieci. Osobiście sprawdzałem na kilku nadajnikach i problem jest ten sam. Czyli np biorę telefon odpalam apke i tam jest net po parę kb/s , nie da się nic praktycznie zrobić. a wystarczy zrobić taki myk, że przełącza się na 3g, łapie sieć, potem na lte i prędkość jest pełna, sposób z obróceniem telefonu tez nie raz pomaga. 

Przykładowo siedzieć w miejscu i testując sieć LTE , mam wynik 1 mb/s,  a po moich zmianach nagle jest 80 mb/s , cały czas łącząc się z tym samym nadajnikiem. 

To ciężko tak opisać, natomiast każdy kto ma tą przypadłość odczuwa od razu po paru chwilach z telefonem. 

Wifi nie ma nic do tego , zarówno 2,4 jak i 5GHZ działa ok i nie wpływa to na sieć.

Jest problem albo z oprogramowaniem, albo ze sprzętem, prędzej to drugie bo to jakaś wybrana partia wg mnie :( i na forach zagranicznych też się pojawia ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko od siebie zgłosic, ze tez mam ten problem.

Czarny, Play

 

Na poprzednim tel cały czas LTE+, a na POCO X3: "H+" (3g) jak tylko wyjdę z domu... (WiFi wyłączone)

Chociaż ostatnio zdarzyło sie kilka razy, ze bylo normalnie...

Play nadal nie ma autokonfiguracji internetu dla naszego modelu, a ta manualna - totalna pustka.

Napisalem na FB do Play, zeby ogarnęli auto-konfig, ale chyba nie odczytali.

Zadzwonię do nich na infolinię z taką prośbą, niech kilku z Was też to zgłosi, żeby jak najszybciej to załatwili. W końcu X3 to bardzo popularny model...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, adi790 napisał:

To nie jest problem sieci. Osobiście sprawdzałem na kilku nadajnikach i problem jest ten sam.

No to rzeczywiście to nie jest problem sieci... A tak serio, to twoje testy wcale nie wykluczają problemów po stronie sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dla wszystkich co mają ten sam problem z internetem/zasięgiem co miałem ja: nie traćcie czasu na kombinowanie. Jest to wada fizyczna/fabryczna. Operator sieci, zasięg oraz ustawienia nie mają nic do tego. W moim przypadku problem znikał po odwróceniu telefonu do góry nogami co świadczyło o ewidentnej usterce fizycznej. W waszym przypadku może to nie pomagać, bo kij wie w jaki sposób jest to uszkodzone. Reklamujcie POCO X3 na mocy rękojmi. Najpierw sprzedawca będzie odsyłać na gwarancję (nie ważne czego zażądamy). Jak nie naprawią to znów reklamujcie na mocy rękojmi i żądajcie zwrotu pieniędzy/wymiany na nowy. Drugi raz nie mogą odmówić jeśli w pierwszym żądaniu nie uda się rozwiązać problemu.

Ja zareklamowałem na mocy rękojmi i prosiłem o wymianę na nowy. Nie zgodzili się i wysłali do serwisu. Otrzymałem telefon, podobno naprawiony (zaktualizowali oprogramowanie) i w pełni sprawdzony. Niestety 5 min po otrzymaniu go, internet siadł i działo się to samo. Zareklamowałem ponownie i dostałem zwrot pieniędzy. Aktualnie mam inny telefon Xiaomi i od ponad 2 tygodni jeszcze ani razu mi internet się nie rozłączył, ani nawet nie zwolnił, wszystko chodzi idealnie. Bałem się brać ponownie POCO X3, bo tak poza tym to super telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, dzidexx napisał:

@mrosi Co o tym sądzisz? Czemu nie wymienili za pierwszym razem?

Po pierwsze, skutecznie cytuj, bo trafiłem na wątek przypadkowo. Chyba, że było to zamierzone...

Dwa, najwidoczniej niezbyt koledze zależało. Nie zgodziłbym się na wysyłkę do serwisu. Jeśli nie chcieliby przyjąć, poinformowałbym ich listownie o reklamacji z tytułu rękojmi, a w przypadku odmowy skierował sprawę do RK, a potem do sądu. Tyle.

Ostatnio miałem podobną sprawę. Złożyłem pisemko w eSmoking world, bo rozpadł mi się e-papieros (nie został uszkodzony fizycznie. Po prostu bateria odkleiła się od korpusu). I oni nie mieli jakoś problemu. Nawet nie padła sugestia o naprawę gwarancyjną przed ewentualną rękojmią.

Realizacja w serwisie to usługa gwarancyjna, więc kolega, jak i większość osób, daje się po prostu "wmanewrować" w naprawę gwarancyjną zamiast zwrotu z tytułu rękojmi. Cóż... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

Edytowane przez mariusz.ur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...