cyanoone Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Witam, piszę w imieniu kolegi, który nie ma tutaj konta. Kupił Poco F2 Pro na Aliexpress (jest to ważne, co wyjaśnię w dalszej części) i pojawił się problem - nie da się dodać odcisków palca. Przy próbie wejścia w dodawanie nowego odcisku następuje automatyczne cofnięcie do poprzedniego ekranu, czyli po prostu ekran dodawania się nie pojawia. Zarówno aktualizacja oprogramowania jak i przywrócenie ustawień fabrycznych nie rozwiązały problemu. Z informacji jakie udało się zdobyć koledze czytnik jest zintegrowany z ekranem (nie da się wymienić tylko jego). Jak można sprawdzić czy telefon ma gwarancję w Polsce? Zdarzyło mi się natrafić na (niezbyt pewną) informację, że niektóre telefony zamówione z Chin miały możliwość realizowania gwarancji przez CCS. Co można teraz zrobić? Dodam tylko, że koledze okres ochrony na Ali się skończył, a obecnie sprzedawca proponuję dość dziwne warunki zwrotu (znacznie zaniżona deklarowana wartość przesyłki). Płatność była kartą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Czy oprogramowanie w telefonie jest oryginalne, czy bootloader jest zablokowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyanoone Opublikowano 26 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 2 minuty temu, zoltan78 napisał: Czy oprogramowanie w telefonie jest oryginalne, czy bootloader jest zablokowany? Zapytam, ale powinno tak być. Brałem telefon z tego samego miejsca i wszystko było normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Jeżeli telefon jest nowy to nie bawił bym się, tylko wymienił na nowy korzystając z opcji rękojmi. Chyba że telefon nie był kupowany dawniej niż dwa tygodnie temu. Wtedy można odesłać bez podawania przyczyny. Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyanoone Opublikowano 26 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 @zoltan78 Na pewno dotyczy to zakupów na Aliexpress? Te dwa tygodnie na "spór" już minęły. Kolega odpisał, że nie robił modyfikacji. CCS po podaniu numeru imei zadeklarował, że przejmie telefon. Jest jakaś inna opcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Aż nie chce mi się wierzyć ale wygląda to na wadę wyświetlacza. Skoro CSS przyjmie do siebie to na pewno wystawią opinię i okaże się czy to uszkodzony ekran czy coś innego. Na Mi9 miałem podobny przypadek ale reset do ustawień fabrycznych pomysłów pomógł. Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyanoone Opublikowano 26 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Kolega będzie się jeszcze kontaktował z jakiś punktem naprawczym ze strony Xiaomi (Link). Dam znać jak coś nowego się pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Divinex Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 (edytowane) To może być problem z komunikacją płytki skanującej. Telefon jej nie widzi i cofa się z danego menu. Podobnie dzieje się w przypadku uszkodzonego modułu aparatu (cofa lub wywala błąd). Dla pewności, można jeszcze spróbować z ukrytym menu testowym i sprawdzić czy będzie PASS Edytowane 27 Września 2020 przez Divinex Literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyanoone Opublikowano 28 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 @Divinex Niestety diagnostyka MIUI nie przechodzi testu. Przy jednej pozycji jest false. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Divinex Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Czyli jest to wada fabryczna. Nie rozwiążesz tego oprogramowaniem. Czytnik jest zintegrowany z ekranem (przyklejony od spodu) i ma osobne złącze na płycie. Może być wiele przyczyn tego że nie działa (złącze, kondensator, układ, czy w końcu sam czytnik został źle wyprodukowany). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyanoone Opublikowano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Telefon został naprawiony przez serwis. Kolega wspominał coś o kalibracji czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się