Skocz do zawartości

Możliwość Aktualizacji.


sober

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kilka tygodni temu kupiłem redmi note lte i póki co sprawuje się bardzo dobrze. Chciałem was zapytać o kilka rzeczy. Po pierwsze, czym się różnią wersje tego telefonu (w internecie wyczytałem coś o lte, ltew i td-scdma). Po drugie, czy w ogóle mam możliwość aktualizacji systemu (obecnie mam fabryczny z językiem angielskim, android 4.4.2, wersja miui KHICNBH95.0.1, mam root'a) i czy da się to zrobić w miarę łatwy sposób, ponieważ nie mam zbyt dużego doświadczenia w zmienianiu rom-u i tego typu rzeczach. Z góry dziękuje za odpowiedzi.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie pamiętam jak wygląda dokładna specyfikacja.. Ale różnią się prockami. Jest note na MTK, jest na snapie 400 i na snapie 410. Ten na 410 ma Dual-SIM chyba ale nie jestem pewien. No i lte oznacza że ma lte.

Co do aktualizacji odsyłam do strony miuipolska.pl i dział "Jak korzystać" tam masz instrukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jeśli różnią się tylko prockami to czy ma znaczenie jak zainstaluje na moim note ltew miui v6 dla note lte (nie ma w spisie romu dla ltew). I co w ogóle myślicie o aktualizacji do v6. Może powinienem pozostać na stabilnym v5?

Ltew to lte, instaluj najnowsze v6 i nie siedź na starym v5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach