Skocz do zawartości

Xiaomi imilab ec3 internet orange - problem


dolar16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeszukałem wszystkie tematy w tym forum, problem polega na bardzo częstym  brak połączenia  w kamerach imilab ec3, kamery kupione w Polsce,  najczęściej  proces łącznie zatrzymuje się na 91% i wyskakuje komunikat  za jakiś czas  że  ,,kamera się wyłączyła , spróbuj ponownie ", jeśli chodzi o konfigurację routera  tj funbox 2.0 od orange,  wyłączyłem adresowanie  po ipv6, dodałem  przedrostek bez_ochrony do loginu,  oraz ustawiłem  blokadę firewall do tej ostatniej opcji,  gdzie użytkownik może  zarządzać portami,  i jeśli były jakieś blokowane to je wywaliłem z listy.

Te wszystkie czynności  nie przyniosły skutku,  kamera dalej staje  najczęściej  najczęściej  na 91%, i nie da się wejść w podgląd,  dodam  ze kamera jest połączona,  mogę wejść  w ustawienia, włączyć  alarm z głośnika  itp, po samym restarcie kamerki na kilka sekund  wszystko działa  poprawnie, pojawia się podgląd,  jednak po chwili wszystko staje, i pojawia się wyżej wymieniony komunikat.

Co mogę zrobić  w obecnej  sytuacji?

Udało sie komuś  wyeliminować  ten problem? Jak na moje oko  orange  blokuje dalej jakieś porty, ale może  da się to jakoś  skonfigurować w samym routerze? Z góry dziękuję  za udzieloną  pomoc,.

Pozdrawiam 

Zdesperowany użytkownik  kamerek  xiaomi imilab

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet lokalnie, będąc  na tym samym wifi, na większości  ec3 brak podglądu,  mam pod tym samym wifi podłączone xiaomi camera 360 1080p, i tam zero problemów  po wifi/lte

Czy to nie jest kwestia odblokowania portów? Idzie jakoś sprawdzić  z jakich portów  korzystają  te kamerki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Koledzy wiem że już było wertowane, szukałem na wielu forach ale wszystkie podane rozwiązania nie pomogły. Mój problem wygląda następująco: Od około pół roku korzystam z 3 sztuk kamer IMILAB Outdoor EC3 połączonych przez wifi z routerem światłowodowym ZTE f673a. Kamery zostały zakupione na aliexpress i są na region Chiński. Z konfiguracją nie było większych problemów, korzystam z zmodowanej apki Xiaomi Home (oczywiście ustawiony region Chiny). Do tej pory wszystko działało bardzo dobrze. Od dwóch dni nie mogę się połączyć z żadną z kamer. Tzn widać, że są online, można zmieniać ich ustawienia, włączyć czy wyłączyć kontrolkę itd, natomiast brak jest możliwości podglądu online. Zaznaczam, że problem dotyczy każdej innej sieci niż domowe wifi na którym funkcjonują kamery. Jeśli połączę telefon do wifi to śmiga aż miło. Jak tylko przejdę na LTE to od razu wyskakują błędy łączenia. Telefon działa w sieci nju która korzysta z Orange. Już próbowałem zmiany APN jak proponowali na innych forach, usuwałem i na nowo rejestrowałem kamery i bezskutecznie. Chyba z 8 różnych wersji aplikacji Xiaomi Home wgrywałem i oryginalne ze sklepu i zmodowane i za każdym razem tak samo, przez domowe wifi działa a z każdą inną siecią ten sam błąd czy to LTE czy Wifi nie ma różnicy. Zaznaczam że problem zaczął się może dwa dni temu sam z siebie, ja nic nie ingerowałem, nie zmieniałem żadnych ustawień ani routera ani w aplikacji. Proszę o pomoc bo w tym momencie kamery są dla mnie bezużyteczne... Brak mi już pomysłów, chyba wszystko co było w internecie na ten temat już przerobiłem...

WhatsApp Image 2021-01-21 at 08.55.58.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-21 at 08.40.51(2).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-21 at 08.40.51(1).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-21 at 08.40.51.jpeg

Dnia 4.09.2020 o 00:14, dolar16 napisał:

Nawet lokalnie, będąc  na tym samym wifi, na większości  ec3 brak podglądu,  mam pod tym samym wifi podłączone xiaomi camera 360 1080p, i tam zero problemów  po wifi/lte

Czy to nie jest kwestia odblokowania portów? Idzie jakoś sprawdzić  z jakich portów  korzystają  te kamerki?

Witam, udało Ci się rozwiązać problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, FromWP napisał:

@Dawid Ka Nju to Orange? Zmień w telefonie w punktach dostępowych APN protokoły IPv na tylko IPv4. Teraz masz prawdopodobnie IPv4/IPv6. Może pomoże.

Już próbowałem, bez rezultatu... Kurde już mi ręce opadają. Zmieniłem region na polski tak jak razmus proponował bo do tej pory miałem na chińskim i rzeczywiście znalazło kamerę ale jest identycznie jak przedtem. Mogę zmienić ustawienia kamery ale w dalszym ciągu brak możliwości podglądu na żywo jak jestem w LTE. Dochodzi do 20% i stoi po czym wyskakuje napis że nie może uruchomić. Wrzuciłem na zdjęciach parametry sieciowe jakie kamera odczytuje jeśli to komuś pomoże...

Spoiler

 

Screenshot_2021-01-21-08-53-04-029_com.xiaomi.smarthome.jpg

Screenshot_2021-01-20-17-32-37-803_com.xiaomi.smarthome.jpg

Screenshot_2021-01-20-15-38-20-710_com.xiaomi.smarthome.jpg

Screenshot_2021-01-20-15-38-14-775_com.xiaomi.smarthome.jpg

Screenshot_2021-01-21-21-10-04-474_com.xiaomi.smarthome.jpg

 

 

W Wifi tym samym co kamera śmiga aż miło...

 

Spoiler

Screenshot_2021-01-21-21-16-27-760_com.xiaomi.smarthome.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...