dolar16 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Witam, przeszukałem wszystkie tematy w tym forum, problem polega na bardzo częstym brak połączenia w kamerach imilab ec3, kamery kupione w Polsce, najczęściej proces łącznie zatrzymuje się na 91% i wyskakuje komunikat za jakiś czas że ,,kamera się wyłączyła , spróbuj ponownie ", jeśli chodzi o konfigurację routera tj funbox 2.0 od orange, wyłączyłem adresowanie po ipv6, dodałem przedrostek bez_ochrony do loginu, oraz ustawiłem blokadę firewall do tej ostatniej opcji, gdzie użytkownik może zarządzać portami, i jeśli były jakieś blokowane to je wywaliłem z listy. Te wszystkie czynności nie przyniosły skutku, kamera dalej staje najczęściej najczęściej na 91%, i nie da się wejść w podgląd, dodam ze kamera jest połączona, mogę wejść w ustawienia, włączyć alarm z głośnika itp, po samym restarcie kamerki na kilka sekund wszystko działa poprawnie, pojawia się podgląd, jednak po chwili wszystko staje, i pojawia się wyżej wymieniony komunikat. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji? Udało sie komuś wyeliminować ten problem? Jak na moje oko orange blokuje dalej jakieś porty, ale może da się to jakoś skonfigurować w samym routerze? Z góry dziękuję za udzieloną pomoc,. Pozdrawiam Zdesperowany użytkownik kamerek xiaomi imilab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 nie dziala ci nawet lokalnie? generalnie problemy moga byc kiedy sieci kamerki i apki sa rozne, ale lokalnie powinno dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolar16 Opublikowano 3 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Nawet lokalnie, będąc na tym samym wifi, na większości ec3 brak podglądu, mam pod tym samym wifi podłączone xiaomi camera 360 1080p, i tam zero problemów po wifi/lte Czy to nie jest kwestia odblokowania portów? Idzie jakoś sprawdzić z jakich portów korzystają te kamerki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 z tego co widzialem to wersja global robiona jest na miio_miss, a nie miio_stream jak wiekszosc kamerek, a to bardziej problematyczna biblioteka. mozesz napisac priv i udostepnic, zobacze jak to bedzie u mnie wygladac. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolar16 Opublikowano 4 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Poszła wiadomość priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Czy udało sie rozwiązać problem? jakie ustawienia powinny być na routerze Orange Funbox2? Niestety IMILAB 1296P NIANIA KAMERKA nie może sie połączyć z routerem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Ka Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Koledzy wiem że już było wertowane, szukałem na wielu forach ale wszystkie podane rozwiązania nie pomogły. Mój problem wygląda następująco: Od około pół roku korzystam z 3 sztuk kamer IMILAB Outdoor EC3 połączonych przez wifi z routerem światłowodowym ZTE f673a. Kamery zostały zakupione na aliexpress i są na region Chiński. Z konfiguracją nie było większych problemów, korzystam z zmodowanej apki Xiaomi Home (oczywiście ustawiony region Chiny). Do tej pory wszystko działało bardzo dobrze. Od dwóch dni nie mogę się połączyć z żadną z kamer. Tzn widać, że są online, można zmieniać ich ustawienia, włączyć czy wyłączyć kontrolkę itd, natomiast brak jest możliwości podglądu online. Zaznaczam, że problem dotyczy każdej innej sieci niż domowe wifi na którym funkcjonują kamery. Jeśli połączę telefon do wifi to śmiga aż miło. Jak tylko przejdę na LTE to od razu wyskakują błędy łączenia. Telefon działa w sieci nju która korzysta z Orange. Już próbowałem zmiany APN jak proponowali na innych forach, usuwałem i na nowo rejestrowałem kamery i bezskutecznie. Chyba z 8 różnych wersji aplikacji Xiaomi Home wgrywałem i oryginalne ze sklepu i zmodowane i za każdym razem tak samo, przez domowe wifi działa a z każdą inną siecią ten sam błąd czy to LTE czy Wifi nie ma różnicy. Zaznaczam że problem zaczął się może dwa dni temu sam z siebie, ja nic nie ingerowałem, nie zmieniałem żadnych ustawień ani routera ani w aplikacji. Proszę o pomoc bo w tym momencie kamery są dla mnie bezużyteczne... Brak mi już pomysłów, chyba wszystko co było w internecie na ten temat już przerobiłem... Dnia 4.09.2020 o 00:14, dolar16 napisał: Nawet lokalnie, będąc na tym samym wifi, na większości ec3 brak podglądu, mam pod tym samym wifi podłączone xiaomi camera 360 1080p, i tam zero problemów po wifi/lte Czy to nie jest kwestia odblokowania portów? Idzie jakoś sprawdzić z jakich portów korzystają te kamerki? Witam, udało Ci się rozwiązać problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 @Dawid Ka Nju to Orange? Zmień w telefonie w punktach dostępowych APN protokoły IPv na tylko IPv4. Teraz masz prawdopodobnie IPv4/IPv6. Może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Ka Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 16 godzin temu, FromWP napisał: @Dawid Ka Nju to Orange? Zmień w telefonie w punktach dostępowych APN protokoły IPv na tylko IPv4. Teraz masz prawdopodobnie IPv4/IPv6. Może pomoże. Już próbowałem, bez rezultatu... Kurde już mi ręce opadają. Zmieniłem region na polski tak jak razmus proponował bo do tej pory miałem na chińskim i rzeczywiście znalazło kamerę ale jest identycznie jak przedtem. Mogę zmienić ustawienia kamery ale w dalszym ciągu brak możliwości podglądu na żywo jak jestem w LTE. Dochodzi do 20% i stoi po czym wyskakuje napis że nie może uruchomić. Wrzuciłem na zdjęciach parametry sieciowe jakie kamera odczytuje jeśli to komuś pomoże... Spoiler W Wifi tym samym co kamera śmiga aż miło... Spoiler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się