Jump to content

Po próbie zmiany softu hulajnoga się nie wyłącza/ nie działa m365 pro


sivy1@o2.pl
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jestem zielony jeżeli chodzi o hulajkę, ale niestety pojawił się problem.

Próbowałem dokonać zmiany softu - 800W, sport 32km/h itp.

Użyłem 'niby' sprawdzonego softu, ale...

Po podmianie: - przycisk nie działa - tzn. nie da się wyłączyć hulajki; - nie jeździ;- nie pokazuje prędkości;- ogólnie hulajka jest dead.

Na początku próbowałem zresetować hulajkę do ustawień fabrycznych - hamulec, gaz, przycisk - nie dało to żadnego efektu :(

Zebrałem się w sobie i odkręciłem wszystkie 21 śrubek pod podestem i dostałem się do płyty głównej. Dioda na płytce - świeci na czerwo - nie wiem, czy jest stan prawidłowy, czy nie (raczej chyba nie...) Odłączyłem baterię (dużo ponad zalecane 30s) - dioda zgasła. Włączyłem hulajkę - dalej to samo...

Dodatkowo - MiHome nie pozwala mi się dostać do informacji o hulajce (nie reaguje nie wybieranie przycisku (...)) m365tools - nie pokazuje żadnych informacji o baterii etc.

Czytałem trochę po różnych forach anglojęzycznych, ale nie ma tam informacji na temat takiego problemu. Tutaj na forum też nic nie mogłem znaleźć.

Z tej rozpaczy już kupiłem (ali) nową płytę główną i bms - nie wiem, tylko od czego zacząć

Będę wdzięczny za pomoc i sugestie.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli masz PRO, nie PRO2

Sprobuj najpierw odłączyć baterie, poczekaj chwilę... podłącz i spróbuj włączyć hulajnogę.

jezeli brak efektu instrukcja jak ożywić kontroler (ESC) jest tu -> Intrukcja

jeżeli już kontroler mogłeś kupić na polskim portalu na A. z Chin często są straszne podróbki 

 

Edited by Tidnes
Link to comment
Share on other sites

No i 'po ptokach'...

Wersja Pro z 2020 (nie wiem czy PRO czy PRO2) - oryginalna, sprowadzona z Czech do Irlandii - portal na A.

Płytę główną już zamówiłem - oczywiście też w Czechach - tym razem z portalu na B - czas dostawy max. 5 dni roboczych.

Mam problem z zamowieniem BMS'a - a po przeczytaniu 'kupy' forum troche sie boje, ze to moze byc to :(

 @Tidnes - dzieki za linka, ale mam troche opory przed lutowaniem etc. :( Dodatkowo na STLINK v2  trzeba czekac 30 do 50 dni - niestety nie moge sobie na to pozwolic - hulajka to moj srodek lokomocji do pracy i na poczte do sasiedniego miasteczka - duzo zamowien portalu na A :)

@Battery_Saver - wersja Pro - na pewno :D 

Dzisiaj wieczorem mam sie spotkac ze specem mieszkajacym w mojej miejscowosci - podobno jest dobry - zobaczymy na ile mnie 'trafi' - 100, 200 EUR? Zaczynam sie modlic...

Niemniej WIELKIE dzieki Panowie za feedback!

Bede informowal o kolejnych wydarzeniach z zycia mojej hulajki.

Pozdrawiam.

(Przepraszam za brak polskich znakow - juz troche od tego odwyklem w Irolandii)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...