AdiTheBlues Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Witam. Przedwczoraj zakupiłem Amazfit GTS i po sparowaniu z telefonem zegarek nie liczy godzin snu. Pomiar tętna ustawiony co 1 minutę działa bez problemu a ustawienia w menu też prawidłowe - "Automatyczne wykrywanie tętna i Asystent snu". Założyłem nawet drugie konto resetując ustawienia zegarka i swojego konta w aplikacji ZEPP, ale nic to nie dało... Jakieś sugestie, Panie i Panowie? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCZEK Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 (edytowane) podbijam mam podobną przypadłość @AdiTheBlues rozwiązałeś problem? Edytowane 8 Listopada 2020 przez OCZEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się