Jump to content

Nowy odkurzacz Xiaomi Mop Pro nie laczy sie z Wi-Fi (3. Krok)


Recommended Posts

ROZWIĄZANIE PROBLEMU ---> aktualizacja oprogramowania routera Wifi

 

Dziś finalnie rozwiązałem problem z podłączeniem się do wifi.

Zastosowałem się do wszystkich zaleceń : sieć wifi 2,4 ; szyfrowanie TYLKO WPA2, hasło i nazwa sieci bez znaków specjalnych. Mimo to cały czas miałem problem ze zbyt długim czasem oczekiwania na połączenie przez sprzęt.

Problemem okazał się ruter Langberg, a rozwiązaniem zwykła aktualizacja oprogramowania routera.

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

chmura eu lezy, czekamy az w chinach sie obudza i naprawia.

U mnie również nie działa. Od godziny 17 walczyłam. Wczoraj i dzisiaj rano wszystko śmigało. Odkurzacz już spakowałam do wysłania na gwarancję jutro sprawdzę i się przekonam czy jednak wszystko śmiga

działa już odkurzacz

Posted Images

Do dnia dzisiejszego działało wszystko ok od prawie roku. Dzisiaj nagle zaczęły migać kontrolki ze nie połączony. Konfiguracja internetowa nie uległa zmianie próbuje zaś połączyć się od godziny na nowo i nic. Błąd przy 3 punkcie ze nie może połączyć urządzenia z siecią. Już nie mam pomysłu już wszystkiego próbowałem reset odkurzacza, rutera, łączenie z innego telefonu hotspoty i nic nie łączy. Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić aby połączył z siecią?

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj szlag trafił połączenie WIFI. Przywróciłem Robota do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało.

Uruchamiam kreatora w HomeMI (w telefonie), resetuje ustawienia WIFI w Robocie, telefon widzi WIFI utworzone przez Robota, łączy się z nim ale Robot niestety nie może połączyć się z WIFI. Za diabła niewiadomo dlaczego.

Jak sprawić żeby na Chiński serwer się łączył? Masz na myśli Chiński region/ strefe w HOMEMI? Jak przełącze region to z koleji Robota apka nie widzi.

edit: poczekamy, zobaczymy co z tą chmurą...

Edited by Piotr_Xiaomi
Link to post
Share on other sites

U mnie to samo jest. Odkurzacz zawsze bez problemu łączył się z wifi. Dziś początkowo problem miał aby połączyć się z routerem  a teraz łączy się ale cały czas jest w trybie offline i nie działa aplikacja. Problem po stronie serwera?  Cały czas migają 2 przyciski, nie pokazuje się zapisana mapa. Wszystko zresetowane.

Edited by djbicki
Link to post
Share on other sites

U mnie to samo. Od rana był problem, żeby odkurzacz mopowal w pokoju, który mu wybiorę. Godzinę temu stracił połączenie z wifi i jak poprzednicy - reset appki, odkurzacza, połączenia i dodawanie od nowa. Nic to nie daje, wsypuje się na ostatnim punkcie przy łączeniu z siecią. Próbowałem z innym wifi i hotspotem z telefonu - bezskutecznie. Poczekam do rana, może już to ogarną, ale tak z ciekawości jak zmienić serwer na chiński? 

Link to post
Share on other sites

tak przy okazji.. ktos próbował się jakimś telnetem lub innym serwisem z tym WIFI Robota łączyć? 192.168.5.1?

edit: swoją drogą z punktu widzenia architektury mega "suabe" rozwiazanie żeby enduser byl zalezny od serwera, ktory jak sie wylozy to traci mozliwosc sterowania urzadzeniem. 

Edited by Piotr_Xiaomi
Link to post
Share on other sites

Hej,

U mnie podobna sytuacja. Świeciło na biało, przerywając. Reset wifi, odinstalowana apka, dodanie nowego urządzenia, niestety dalej wywalało mnie na 3 kroku. Po informacji o błędzie serwera spróbowałam raz jeszcze, ale niestety ta sama sytuacja. Ktoś jeszcze oczekuje na ponowne połączenie? Czy może wszystkim już działa. Słaba jestem w te klocki, a sprzęt mam dopiero od kilku dni A tu taka niespodzianka. 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

U mnie taki minus, że jak zmazałem w aplikacji "Romka" i wyczyściłem ustawienia Robota to teraz musze jeszcze raz porysować mapę, porobić pomieszczenia, ustawić harmonogramy itp... Szkoda że nie da się (lub nie potrafię) wyeksportować tego do pliku lub w chmure. Apka ewidentnie potrzebuje dalszego rozwoju (nie wspominając o architekturze rozwiązania ,.. sic!).

Edited by Piotr_Xiaomi
Link to post
Share on other sites

Hej, 

Dzieki za podpowiedzi :) jutro, bo dziś już nie mam nerwów, sprawdzę i powtórzę całą procedurę. Zresztą i tak już wszystko usunęłam więc jest mi wszystko jedno :) co do mapko to faktycznie szkoda - chociaż u mnie to dopiero początki i wielkiej historii sprzatań i harmonogramów nie poczyniłam. Mogę zeskanować mieszkanie raz jeszcze, oby tylko wszystko wróciło do normy i działało :)

Pozdrawiam!

 

Link to post
Share on other sites

Ja miałem to samo wczoraj Robot od 2 dni w domu nówka nie śmigana W sobotę ok wszystko działało W niedzielę w trybie offline Już go miałem pakować i oddać bo się nie chciał połączyć. Przeczytałem tutaj że to jakiś serwer i poczekałem do dzisiaj. Reset apki reset robota Zmieniłem tylko w apce lokalizację na Niemcy i zadziałało Uff Oby już nigdy więcej takich stresów. 

Link to post
Share on other sites

Powiedzcie mi skąd wzięliście info o tym serwerze ? Na drugi raz warto abym najpierw to sprawdziła, zanim spakuje odkurzacz do naprawy :D

 

 

odkurzacz już śmiga, chociaż zdążyłam zrobić całkowity reset routera i odkurzacza :(

Link to post
Share on other sites

Hej,

U mnie walka z aplikacją nadal trwa. Wywala na 3 kroku. Nawet jeżeli korzystam z regionu Niemiec. Pomiędzy telefonami (Xiaomi, Samnsung) też nie widać różnicy. Na stronie aplikacji w Sklepie Google widać po opiniach, że ciągle problemy. Ale czy już je sobie rozwiązali tego nie wiem. 

A u Was jak? Wszystkim hula?

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Cześć wszystkim  powiedzcie mi działa u Was ?

W niedziele nie działało naprawiło się .

W czwartek znów się to pojawiło i zero nie da się połączyć z apką .

Czy mi coś padło czy znowu serwery ?

Pozdrawiam

Edited by pjnowak83
Link to post
Share on other sites

Monika u mnie poszło .

Wyłączyłem odkurzacz na parę godzin plus odłączyłem stację ładującą .

Po kilku godzinach włączyłem i przeprowadziłem konfigurację od nowa .

czyli dwa przyciski na raz i od początku  i poszło działa ok .

Ps. Lokalizacja Niemcy

Edited by pjnowak83
Link to post
Share on other sites
Dnia 25.08.2020 o 20:24, Gawronnek napisał:

Nie wiem jakie masz hasło do wifi, ale czytałem że znaki specjalne mogę komplikować parowanie, podobnie w nazwie sieci.

Dzięki bardzo! U mnie to rozwiązało problem - przynajmniej tak mi się wydaje, bo po zmianie nagle odkurzacz złapał...

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, pjnowak83 napisał:

Monika u mnie poszło .

Wyłączyłem odkurzacz na parę godzin plus odłączyłem stację ładującą .

Po kilku godzinach włączyłem i przeprowadziłem konfigurację od nowa .

czyli dwa przyciski na raz i od początku  i poszło działa ok .

Ps. Lokalizacja Niemcy

Hej,

Bardzo dziękuję za tą podpowiedź!!!! W końcu pomogło!!!

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kupilem odkurzacz dwa tygodnie temu i od początku mam ten sam problem. Niestety pomaga jedynie łączenie się przez router z telefonu, ale chcę mieć dostęp do odkurzacza nie tylko jak jestem w domu.
Nazwa sieci jest prosta (3 znaki), WPA2, hasło 13 znaków (próbowałem też krótsze), jedynie duże i małe litery i cyfry.
Próbowałem z regionami Chiny, Polska, Niemcy. Nic nie działa. Resetowalem też całe urządzenie, usuwałem dane aplikacji i dalej nic...
Czy to jest problem odkurzacza czy jakichś serwerów Xiaomi?
Nie wiem czy mam reklamować :(

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...