Mentisekk Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam, ostatnio dwa razy chciałem zmienić soft poprzez aplikację m365tools m365downg jednak przy 80% zatrzymywało się oraz wyświetlało "cancelled due to retry" i hulajnoga się zablokowywała. Jakieś pomysły co mogę zrobić? Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez Mentisekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidnes Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 13 godzin temu, Mentisekk napisał: dwa razy chciałem zmienić soft poprzez aplikację m365tools M365 tools nie umie zmienić oprogramowania 13 godzin temu, Mentisekk napisał: cancelled due to retry to wyglada jak komunikat z M365 DownG Uzyj XiaoFlasher i obniż najpierw wersje BLE np.: w pro do 090 Jezeli masz S1 lub pro2 uważaj. Chyba XiaoFlasher potrafi coś z tymi nowymi modelami począć ale trzeba postawić kawę autorowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentisekk Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) 2 hours ago, Tidnes said: M365 tools nie umie zmienić oprogramowania to wyglada jak komunikat z M365 DownG Uzyj XiaoFlasher i obniż najpierw wersje BLE np.: w pro do 090 Jezeli masz S1 lub pro2 uważaj. Chyba XiaoFlasher potrafi coś z tymi nowymi modelami począć ale trzeba postawić kawę autorowi. sry pomyliły mi się aplikacje Tutaj też coś nie halo... Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez Mentisekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Według mnie za długo wykonujesz cały proces i w trakcie hulajnoga sie po prostu wyłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentisekk Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 1 hour ago, Battery_Saver said: Według mnie za długo wykonujesz cały proces i w trakcie hulajnoga sie po prostu wyłącza. Jak hulajnoga może mi się wyłączyć po jednej minucie od włączenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Standardowo wyłącza się po pięciu. Ale z przedstawionych przez Ciebie screenów ewidentnie wynika że hulajnoga nie jest połączona z aplikacją więc i prostu spróbuj ponownie i zwróć na to uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidnes Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 @Mentisekk A możesz zdradzić dlaczego wersja ble jest 99.9.9 ? Masz wymienione ble ? Czy to samo pokazuje M365 downG po naciśnięciu „check ver” ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Tytuł wątku jest zbyt krótki, lub niedosadnie opisuje poruszany problem. Popraw proszę tytuł, w przeciwnym wypadku wątek zostanie przeniesiony do kosza. "Problem z..." to nie opis problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi