KasiaCC Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Od tygodnia mam Viomi v3. W aplikacji mam informację, że odkurzacz musi sobie pierwszy raz przejechać całą powierzchnię (na razie parter), i sam, automatycznie wrócić na ładowanie. Wtedy zapamięta mapę. No i super - przejechał, zmapował, oznaczył sobie pomieszczenie 1, 2 itd, pozaznaczałam mu restricted areas. Dzisiaj kolejny dzień - wchodzi na apkę, mam mapkę, cyk - start, i bum. Nie ma - mapa zniknęła, a odkurzacz zaczyna całą walkę od nowa. Co się dzieje? Czy u was wygląda to tak samo? A może ja po prostu coś robię źle? Będę wdzięczna za pomoc - jak na razie nie udało i się dostać odpowiedzi na żadnego maila do supportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek81 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 (edytowane) Kasiu mam ten sam problem. Pięknie skanuje po raz pierwszy mieszkanie, zaznaczam obszary, ściany i wszystko fajnie działa....do pewnego momentu - niestety nie wiem jakiego. Szukam rozwiązania. Nie sądzę bowiem, aby coś było nie tak z robotem czy apką. Spełniamy po prostu jakiś warunek po którym mapa jest kasowana... Edit: Ok, wydaje mi się, że w Twoim przypadku nie masz zaznaczonej opcji - Zapamiętaj mapę w aplikacji. Ja chyba sobie poradziłem ze swoim problemem. Musiałem pozwolić swojemu Stefanowi, żeby posprzątał całe mieszkanie i wrócić do bazy. Wstałem rano i mapa jest...i po kliknięciu ponownie uruchom, znowu zniknęła Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez Zbyszek81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impact Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Mam dosłownie ten sam problem. Wczoraj odkurzałem i mopowałem a dzisiaj wybieram pomieszczenie i robot zaczyna skanowanie od początku. Jak wraca do bazy mapa jest znowu na swoim miejscu. Wygląda jakby problem pojawił się u każdego niedawno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KasiaCC Opublikowano 1 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Też mam wrażenie że pewnie pomijamy jakieś zaznaczenie/opcję. Kombinowałam już i znalazłam, że za każdym razem tworzona jest nowa mapa która trafia na listę map. Teraz pozostaje pytanie jak użyć tej poprzedniej, zapisanej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nasir77 Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 Czy ktoś ma rozwiązanie tego problemu? zeskanowana mapa znika z aplikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwika19 Opublikowano 30 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Czy ktoś rozwiązał ten problem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nasir77 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 10 godzin temu, Sylwika19 napisał: Czy ktoś rozwiązał ten problem?? Ja w aplikacji zmieniłem region z chiny na Polska i na razie mapa nie znika ale niewiem czy to rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 jesli ktos chce przetestowac polski voice pack do viomi v3 to priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwika19 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Ja zeskanowałam na nowo i jakoś wydaje się być ok, ciekawe na jak długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin- Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Viaomi V3 zdarza się zgubić mapę problem też występuje przy uruchomieniu aplikacji gdy robot pracuję żeby go sprawdzić aplikacja się zawiesza bardzo często Dnia 31.10.2020 o 09:34, rezmus napisał: jesli ktos chce przetestowac polski voice pack do viomi v3 to priv. Z chęcią wypróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rower_b Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Witam wszystkich. Mam ten sam problem - u mnie po kompletnym przeskanowaniu mieszkania mapa jest zapisana, mogę połączyć lub podzielić pomieszczenia, nadać im nazwy itp ale jak wybiorę jakieś konkretne do czyszczenia i kliknę "start" to mapa znika i V3 skanuje obszar od nowa, nie jadąc do wybranego pomieszczenia. Po zapauzowaniu czyszczenia i powrocie do bazy - moja mapa pojawia się na nowo, jak gdyby nigdy nic. Nie znalazłem finalnego rozwiązania - moim zdaniem to kwestia jakiegoś błędu oprogramowania / aktualizacji oprogramowania (btw dedykowana appka Viomi ze sklepu play nie łączy się z moim V3 ponieważ podaje w instrukcji nazwę sieci inną niż samo urządzenie wyświetla na liście sieci). Za to znalazłem rozwiązanie pośrednie: trzeba kliknąć przycisk "map" i wybrać "clean area" a następnie zaznaczyć zarys pomieszczenia, które chcemy wyczyścić. Wtedy mój V3 dziarsko pędzi do wybranego obszaru po czym - po jego wyczyszczeniu - wraca do bazy a mapa ani nie znika ani się nie kasuje. Nie jest to rozwiązanie idealne bo jak widać u mnie - korytarz jest nieregularny i zaznaczenie całego zielonego pomieszczenia prostokątnym obszarem czyszczenia spowodowałoby również czyszczenie przyległych pomieszczeń; czekam więc na finalne rozwiązanie - może komuś się uda albo aktualizacja oprogramowania poprawi temat. BTW przetestowałem to tylko na odkurzaniu ale jak to działa to i mopowanie też powinno. Dajcie znać czy u Was też działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_92 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Hej, pomóżcie... już nie mam pomysłu co zrobić. Od 3 dni mam Vacuum Mop Pro, teoretycznie tworzy mapę w czasie rzeczywistym, robi to na niebiesko. Z tego co zdążyłem ustalić, nie tworzy pomieszczeń i nie mogę ich nazywać. Podczas odkurzania, kręci się , gubi, obija o ściany tak, aż się unosi ( czyżby czujnik słabo działał?) Co dalej, nie nanosi na mapę stacji ładującej, przez co nie potrafi sam do niej wrócić... Po wybraniu opcji odkurz tylko krawędzie, zamiast jechać prosto wzdłuż, robi to jakby w jodełkę w prawą stronę. Zdjęcia do podglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipen21 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Też mam problem z V3. Mam zapamiętaną mapę mieszkania od kilku miesięcy. Ostatnio odkurzacz zaczął wariować. Głownie dzieje się to na funkcji odkurzania zadanego obszaru. Na zapamiętanej mapie w pewnym momencie zaczyna kreślić nową zwykle przekręconą mapę. Innym razem po zapamiętanej mapie wędruje stacja dokująca w inne miejsce. P.s. NIe śmiać się z drewutni ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompor98 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 Czy ktoś rozwiązał może problem z odkurzaniem wybranego pomieszczenia?? (robot zaczyna skanowanie od nowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.chester Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Dołączam się do pytania czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu odnośnie V3 i każdorazowego tworzenia nowej mapy a po zakończeniu pracy powrocie do starej mapy. Problem również ze sprzątaniem pojedynczych pomieszczeń. Pomimo wybrania jednego zaczyna od obrysu całego mieszkania i leci calosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ishar Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Witam, a ja mam troszkę inne pytani, czy idzie jakoś zaktualizować mapę? W jednym miejscu miałem szafę i robot zeskanował szafe jako ściana, teraz szafy nie ma i nie chce do skanować tego miejsca, po prostu czyści tak jak by tam dalej była szafa Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki3242 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Dnia 31.10.2020 o 09:34, rezmus napisał: jesli ktos chce przetestowac polski voice pack do viomi v3 to priv. Chętnie przetestuje. A jak wyglada z gwarancją sprawa po wgraniu packa? (polska dystrybucja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki3242 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Co do problemu z każdorazowym mapowaniem pomieszczenia i braku możliwości jazdy do wyznaczonej strefy, proponuję przy ładowarce zostawić trochę miejsca po bokach i ustawić ja tak, by jak wyjeżdża i skanuje pomieszczenie w celu znalezienia swojej lokalizacji miał trochę przestrzeni. U mnie to pomogło, może zeskanować większą część pomieszczenia i może porównać to z tym co ma w pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipen21 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 To co piszę Luki3242 na razie zdaje egzamin. W moim przypadku przy stacji dokującej ustawiłem nowy fotel. Odkurzacz wykrywając jakieś dodatkowe 4 nogi możliwe że skojarzył to z inną częścią mieszkania i zaczęły się problemy. Ale w dalszym ciągu jak się gdzieś zawiesi i po odblokowaniu go omyłkowo nacisnę przycisk na odkurzaczu a nie na telefonie, odkurzacz nie może się odnaleźć i rysuje mapę od nowa albo rysuje mapę na mapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellos Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Mam podobny problem. Od 2 miesięcy gubi zapisane ustawienia mapy. Po wybraniu konkretnego pomieszczenia zaczyna odkurzać inne. Te odkurzane czyści wylko częściowo (załączam zdjęcie). Aktualizowalem soft i dalej to samo. Ktoś poradził sobie z tym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbertm Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 Cześć, dołączam się do pytania. Robot wysłał mi informacje ze się wyłączy po włączeniu stacja dokująca pojawiła się w innym pomieszczeniu wdg. aplikacji. Po wybraniu obszaru do odkurzania robot jedzie prawidłowo i odkurza jakby nie było żadnych problemów, nawet ustawił sobie ładowarkę w prawidłowym miejscu i do niej wraca, ale po wybraniu pomieszczenia zaczyna robić mapę raz jeszcze. Czy po usunięciu mapy i utworzeniu jej na nowo wszystko bedzie grało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się