martairafal Posted September 29, 2020 Share Posted September 29, 2020 Zainstalowałem PI.2926 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted September 29, 2020 Author Share Posted September 29, 2020 (edited) Potwierdzam. Poprawki bezpieczeństwa z 5 lipca 2020. Edited September 29, 2020 by Matheusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
deamonix Posted September 29, 2020 Share Posted September 29, 2020 Mam i ja Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted September 29, 2020 Share Posted September 29, 2020 Jak z gęstymi formatami dźwięku? Jest DTS HD MA i Dolby Digital True HD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted September 29, 2020 Author Share Posted September 29, 2020 @Radasss wycięte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted September 29, 2020 Share Posted September 29, 2020 Dzięki za info. Jutro zapełnie mu pamięć tak aby zostało wolnego około 600MB. Wolę mieć starszy system ale dźwięk HD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zc36804 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Witam U mnie po aktualizacji nic nie wycięło nadal jest DD , DD+ , DD True HD , DTS , DTS-HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Zadałem pytanie na oficjalnym forum KODI. Zobaczymy co odpowiedzą. @Matheusz - Ty masz sprzęt obsługujący DTS HD MA i Dolby Digital True HD? Bo jeżeli nie masz to w KODI nie ma tych opcji. Pozdr, R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nowak12 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 1 godzinę temu, zc36804 napisał: Witam U mnie po aktualizacji nic nie wycięło nadal jest DD , DD+ , DD True HD , DTS , DTS-HD Jeśli faktycznie tak jest, to będzie to piękny dzień. Ktoś z odpowiednim sprzętem potwierdzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zc36804 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Ja mam Amplituner PIONEER VSX-933 i co więcej mam nawet ustawienia w samym Mi BOX pozwalające wybrać format dźwięku cyfrowego U mnie na 100 % są wszystkie formaty wczoraj oglądałem film i był dźwięk DTS-HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Admin z forum KODI odpisał mi, iż dźwięk HD został wycięty. Podałem mu link do tego wątku i zdjęć @zc36804 Zobaczymy co odpisze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nowak12 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 (edited) Nie napisałem o potwierdzeniu dlatego, że ci nie ufam @zc36804 . Wolę dmuchać na zimne bo właśnie na dżwięku najbardziej mi zależy w tym Boxie. Nawet zablokowałem mu dostęp do neta, żeby się czasem nie zaktualizował sam z siebie. Może głupio wyszło, przepraszam. Dziękuję za info, to już jest bardzo miły dzień @Radasss wniosłeś niepewność do rozmowy. Do końca dnia się wstrzymam z aktualizacją. Edited September 30, 2020 by Nowak12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zc36804 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Nie ma problemu@Radasss ale zapomniałem jeszcze o jednym napisać ja to odtwarzam na modzie KODI a dokładnie na MyGica Media Center https://android-apk.org/mygica.media.center/29588952-kodi-17-for-android-4-4-devices-mygica-media-center/ ale myślę że to nie ma znaczenia bo w samym MI BOX są te ustawienia wyboru formatu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 (edited) Ponownie odpisał mi admin z forum KODI. Stwierdził, iż informacje od @zc36804 są błędne. Załączył dzienniki z KODI z których mało co rozumiem ale ma z nich wynikać, iż nie ma gęstego dźwięku. Edit: @zc36804 ale tu nie chodzi o KODI. Ze względów licencyjnych, aktualizacja do Android TV 9, wycięła gęste formaty dźwięku z całego boksa. Na razie nie instaluje i zobaczę co napiszą inni. Edited September 30, 2020 by Radasss Link to comment Share on other sites More sharing options...
IronCXII Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 (edited) Niestety, potwierdzam brak dźwięku HD po aktualizacji. Mało tego, przy wyborze ścieżki DolbyTrueHD konwertuje dźwięk do PCM. Wygląda na to,że najlepszym dostępnym formatem jest DD+. Ale kicha z tą aktualizacją. Amplituner to Denon AVR-X1500H, więc z pewnoscią obsługuje formaty HD Edited September 30, 2020 by IronCXII Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nowak12 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 I bądź tu mądry ☹️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 (edited) Ja zapełniłem pamięć boksa jakimiś plikami. Zostało 600MB wolnego. Także nie ma jak pobrać i zainstalować aktualizacji. Edited September 30, 2020 by Radasss Link to comment Share on other sites More sharing options...
IronCXII Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 12 minut temu, Radasss napisał: .... Edit: @zc36804 ale tu nie chodzi o KODI. Ze względów licencyjnych, aktualizacja do Android TV 9, wycięła gęste formaty dźwięku z całego boksa. Na razie nie instaluje i zobaczę co napiszą inni. Czyli nie ma co liczyć na dżwięk HD? Może jakaś aktualizacja to naprawi. Ciekawe czy to dotyczy Androida 9 TV w ogóle, czy to tylko przypadek Miboxa ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nowak12 Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 4 minuty temu, Radasss napisał: Ja zapełniłem pamięć boksa jakimiś plikami. Zostało 600MB wolnego. Także nie ma jak pobrać i zainstalować aktualizacji. Dziś zrobię to samo. A już się z gąską witałem, lewa jego mać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 1 godzinę temu, IronCXII napisał: Ciekawe czy to dotyczy Androida 9 TV w ogóle, czy to tylko przypadek Miboxa . Dotyczy to wszystkich urządzeń z chipsetami AMLogic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IronCXII Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 21 minut temu, Radasss napisał: Dotyczy to wszystkich urządzeń z chipsetami AMLogic. Nie znam się dokładnie na tym, ale logicznie rzecz biorąc, skoro na androidzie 8 działało to musi być wina androida 9. A nie samego urządzenia. Innymi słowy problem jest w oprogramowaniu , a nie sprzęcie, Czy dobrze myślę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 1 godzinę temu, IronCXII napisał: Mało tego, przy wyborze ścieżki DolbyTrueHD konwertuje dźwięk do PCM. Wygląda na to,że najlepszym dostępnym formatem jest DD+. Ale kicha z tą aktualizacją. Z tego co podał admin Kodi obsługuje DTS Core czyli zwykły podstawowy DTS, a z Dolby tak jak napisałeś DD+. W Netfix podobno jest DD+ (Atmos). 5 minut temu, IronCXII napisał: Innymi słowy problem jest w oprogramowaniu , a nie sprzęcie, Z tego co doczytałem to problemy licencyjne AMLogic. Czyli oprogramowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IronCXII Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 22 godziny temu, Radasss napisał: Z tego co podał admin Kodi obsługuje DTS Core czyli zwykły podstawowy DTS, a z Dolby tak jak napisałeś DD+. W Netfix podobno jest DD+ (Atmos). Z tego co doczytałem to problemy licencyjne AMLogic. Czyli oprogramowanie. To raczej nie ma szans na przywrócenie dawnej funkcjonalności... Co do Netflixa, jest Atmos ale nie bezpośrednio z aplikacji , a poprzez wtyczkę Kodi. Jeśli zaś chodzi o ścieżki dźwiękowe to DTS HD jest degradowany do podstawowej formy DTS (" core"), natomiast ścieżka w Dolby TrueHD jest konwertowana na PCM. Normalnie masakra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streamus Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 komus po akutalizacji siadlo wifi ? wczesniej dzialalo jak zloto Link to comment Share on other sites More sharing options...
martairafal Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Mi troczę zwolnił transfer Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionier123 Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Wi-fi bez zmian przyzwoite prędkości DL 84 Mbit/s UL 71 Mbit/s Link to comment Share on other sites More sharing options...
martairafal Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Ja według speed test wtyczka w Kodi przed akualizacjom miałem 87Mbit/s 85Mbit/s teraz mam w porywach 73Mbit Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 Po aktualizacji do Android 9 TV, nie mogę włączyć Mi Box przez podczerwień za pomocą pilota Logitech Harmony. Wyłączyć się da, ale włączyć już nie. Wychodzi na to, że w czasie pozostawienia boxa w trybie standby, przestaje działać podczerwień. Pomaga dopiero reset urzadzenia i na 1-2 uruchomienia zaczyna działać poprawnie, a potem znów to samo. A czy u Was po uruchomieniu boxa z pilota bluetooth świeci się lapmpka na nim ? U mnie po samym uruchomieniu nie. Tylko dopiero jak na włączonym urządzeniu wcisnę jakiś przycisk ns pilocie to wtedy się zapala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted October 2, 2020 Author Share Posted October 2, 2020 @pkonrad ta dioda robiła tak odkąd miałem mi boxa. Na "esce" tak samo się zachowywała. Teraz nie mam mi boxów to nie potwierdzę problemu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark695 Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 (edited) Nie ma DTS HD 7.1 Na Atmos mam "to urządzenie nie obsługuje..." I też się wpakowałem, według mnie cofnięcie się wstecz bez DTS HD to urządzenie jest dla mnie bezużyteczne. Gdy były problemy z Oreo można było się cofnąć przez flashowanie, czy w tym przypadku będzie taka opcja? Nie pamiętam, czy wtedy przy flashowaniu były problemy z DTS HD? Edited October 2, 2020 by dark695 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 2 godziny temu, Matheusz napisał: ta dioda robiła tak odkąd miałem mi boxa. Na "esce" tak samo się zachowywała. Teraz nie mam mi boxów to nie potwierdzę problemu. Z diodą to możliwe bo nigdy nie zwracałem na nią uwagi. Ale wcześniej na pewno nie było problemu z włączaniem boxa z pilota Logitech przez podczerwień. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionier123 Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 Potwierdzam, nie mogę włączyć boxa, wyłączyć można, sprawdzałem pilotem w telefonie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 10 minut temu, pionier123 napisał: Potwierdzam, nie mogę włączyć boxa, wyłączyć można, sprawdzałem pilotem w telefonie A po aktualizacji do 9 robiłeś format? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionier123 Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 A po aktualizacji do 9 robiłeś format?Nic nie robiłem, na razie wszystko działa i zostawiam tak jak jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 Nic nie robiłem, na razie wszystko działa i zostawiam tak jak jest No właśnie ja też. U mnie również działa wszystko poza tym włączaniem przez podczerwień. Jeśli ktoś robił factory reset po update do Android 9 i ma pilot Logitech Harmony lub telefon z portem IR, bardzo proszę o sprawdzenie czy działa uruchamianie boxa przez podczerwień. Raz na jakiś czas udaje się go uruchomić w ten sposób, ale generalnie niestety jest z tym duży problem. Nie chcę robić formatu na darmo, dlatego chcę wiedzieć czy ten bug da się wyeliminować factory reset, czy to błąd w nowym sofcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now