Skocz do zawartości

czy klej uv mogl uszkodzic digitizer w mi10?


iceman2002

Rekomendowane odpowiedzi

Moja żona ma naklejone szkło tą metodą na Mi Note 10 lite i nie ma żadnego problemu z dotykiem. Nie wiem jakiego szkła i kleju używałeś ale jeśli było dedykowane i firmowe to nie sądzę aby to była wina kleju. Pod warunkiem że był wszędzie dokładnie rozprowadzony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klej był dodany do szkła,  historia jest taka ze po dodaniu kleju zakleił się przycisk power wiec zaniosłem go do serwisu , po powrocie z serwisu digitizer nie dziala do polowy a serwis twierdzi ze wina jest moja bo zalałem digitizer klejem i teraz nie wiem co dalej z tym fantem robic. czy ktos ma namiary na rzeczoznawce który moglby potwierdzić ze uszkodzenie nie nastąpiło przez zalanie klejem uv a błąd serwisanta , w dwóch serwisach mówią ze to jest mało prawdopodobne

Edytowane przez iceman2002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.08.2020 o 22:15, zoltan78 napisał:

Moja żona ma naklejone szkło tą metodą na Mi Note 10 lite i nie ma żadnego problemu z dotykiem. Nie wiem jakiego szkła i kleju używałeś ale jeśli było dedykowane i firmowe to nie sądzę aby to była wina kleju. Pod warunkiem że był wszędzie dokładnie rozprowadzony. 

Niekoniecznie. Z klejami UV trzeba ostrożnie. Klej niszczy gąbki przycisków bocznych a to łatwo stwierdzić i serwis odrzuca gwarancję. 

Dnia 13.08.2020 o 13:25, iceman2002 napisał:

klej był dodany do szkła,  historia jest taka ze po dodaniu kleju zakleił się przycisk power wiec zaniosłem go do serwisu , po powrocie z serwisu digitizer nie dziala do polowy a serwis twierdzi ze wina jest moja bo zalałem digitizer klejem i teraz nie wiem co dalej z tym fantem robic. czy ktos ma namiary na rzeczoznawce który moglby potwierdzić ze uszkodzenie nie nastąpiło przez zalanie klejem uv a błąd serwisanta , w dwóch serwisach mówią ze to jest mało prawdopodobne

Sprawa dyskusyjna. Tylko czy wysyłałeś telefon na serwis gwarancyjny bo nie działał przycisk i stwierdzono dopiero w serwisie, że jest zaklejony klejem?

Generalnie mało prawdopodobne by klej poza przyciskami uszkodził dotyk, tym bardziej że działał w momencie wysyłki do serwisu, a potem nie. Z drugiej strony... jeśli wysyłasz na gwarancję telefon i nie byłeś świadomy uszkodzenia przycisków klejem i serwis odrzucił gwarancję, bo jest klej to to, że nie działa teraz dotyk będzie ciężkie bo łatwo jest to teraz podpiąć pod to uszkodzenie przez klej bo skoro problem wystąpił w urządzeniu, w którym tak czy inaczej obca ciecz się znalazła to kto wie. Ja wiem, że klej rozpuszcza gąbki dystansowe na taśmie flex, więc jeśli ci wejdzie w szczelinę ramka/LCD to kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem po serwisach i nigdzie nie maja modułu wyświetlacza do tego modelu :( telefon jest z chin wiec dałem go do serwisu pogwarancyjnym na naprawę przycisku a teraz mam działający przycisk i nie działający do polowy digitizer, nie mam pojęcia co dalej, może jest cień szansy ze taśmę źle spięli albo coś w ten deseń żeby nie trzeba było go wymieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w czarnej d....  Musisz udowodni że serwis zniszczył Ci telefon. W mojej ocenie nie udowodnisz. Nic więcej nie wskórasz. Pozostaje Ci naprawa i wymiana wyświetlacza, być może innych części. Obawiam się mało kto podejmie się tego. Na końcu wydasz tyle co kupno nowego z pełna gwarancją. Jeśli rzeczywiście to klej to każdy uzna że Twoja wina. 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co chyba każdy realnie opisuje sytuację. Taki głupi wydatek teraz będziesz miał. Z tego co piszesz serwis uszkodził. Ale jak to udowodnić aby było to skuteczne.

Pokój i szacunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja cały czas żyje nadzieja ze jednak źle tasiemka została założona albo coś da się z tym zrobić zaglądając do środka.. Potrzebowałbym kogoś kto faktycznie rzetelnie i uczciwe mógłby tym zając. W takim sensie ze przed wymiana zweryfikować co jest powodem a nie tak po prostu to wymieniamy.  Nie napisałem ze serwis uszkodził , napisałem ze przed oddaniem do serwisu było ok.  W dniu kiedy miałem odebrać telefon dostałem informacje ze przy probie otwarcia telefonu została połamana klapka, może w trakcie jej zdejmowania doszło do uszkodzenia czegoś w w środku. Może gdyby jakiś serwis zweryfikował i okazało się ze została uszkodzona tasiemka i mogliby mi to dać na piśmie to w jakimś stopniu mógłbym dochodzić do zwrotu kosztów naprawy od tego serwisu. Liczę po prostu na uczciwość może to za dużo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...