simcold Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Telefon kupiony z polskiej dystrybucji. Około ma miesiąca. Przy szarym tle na niskich wartościach podświetlania obraz wyświetla się od dolnej prawej krawędzi delikatnie w czerwień a od górnej lewej zielony. Więcej oczywiście tego zielonego niż czerwonego. Problem z tego co kojarzę był w Huawei P30 i one plus 8 pro. Chyba zwał się green tint. Na gwarancji wymienia ekran? Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Czy wymienią to zależy, czy uznają to za wadę, czy ten typ tak ma... Fakt faktem wygląda to okropnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Ten typ tak nie ma, jak sugeruje @galakty. To błąd wyświetlacza. Tyle tylko, że kwestia jest taka, czy to software, czy hardware. Spróbuj zresetować telefon całkowicie (tylko wcześniej skopiuj dane z niego). I uprzedzając ewentualne pytania - tak, może to być kwestia programowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 23 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 Ten typ tak nie ma, jak sugeruje [mention=7568]galakty[/mention]. To błąd wyświetlacza. Tyle tylko, że kwestia jest taka, czy to software, czy hardware. Spróbuj zresetować telefon całkowicie (tylko wcześniej skopiuj dane z niego). I uprzedzając ewentualne pytania - tak, może to być kwestia programowa. Dodam że czy global czy xiaomi.eu jest tak samo.... Za 2-3 rmtyg oddam na gwarancje jak wrócę z urlopu to zobaczymy co odpowiedzą. Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_p86 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Ten typ tak nie ma, jak sugeruje [mention=7568]galakty[/mention]. To błąd wyświetlacza. Tyle tylko, że kwestia jest taka, czy to software, czy hardware. Spróbuj zresetować telefon całkowicie (tylko wcześniej skopiuj dane z niego). I uprzedzając ewentualne pytania - tak, może to być kwestia programowa. Problem istnieje,odkąd zaczęto stosować wyświetlacze amoled a Ty nadal próbujesz ludziom wciskać kity o tym ,że to może być problem softwearowy??Ilu producentów już twierdziło że wyda aktualizacje, która powinna naprawić problem i nigdy problemu nie rozwiązała?Teraz producenci twierdza już otwarcie, że to nie wada tylko cecha i co im zrobisz??Jak zechcą to wymienia a jak nie to Cie oleja!Nie ma możliwości softwearowej eliminacji tego zjawiska!Producenci w aktualizacjach stosują tani trick, podnosząc minimalna jasność wyswietlacza i jeśli wyświetlacz nie jest w tak opłakanym stanie jak ten z góry, to trochę to tym sposobem maskują ,ale problem pozostaje całkowicie nie rozwiązany!Nie da się go rozwiązać softwearowo!To wada produkcyjna i choć byś na ch... staną to nic z tym nie zrobisz.Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Sprawdzałem 3 innes stuki mi10 i żadna nie miała takiego problemu. Pytanie inne. Czy muszę odsyłać do sklepu gdzie kupiłem mi10 czy mogę z fakturą odrazu do serwisu ccs?Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_p86 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Od razu slij do serwisu.Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antyhaker Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 U mnie brak tego problemu, sprawdzałem specjalnie dzisiaj w nocy ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 10 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Właśnie dzwoniłem do serwisu. Wymienili ekran na nowy. Na dniach dam znać czy problem rozwiązało. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_p86 Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Możesz być raczej spokojny.Dostaniesz idealny albo prawie idealnyWysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 15 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Możesz być raczej spokojny.Dostaniesz idealny albo prawie idealnyWysłane z mojego Mi 10 przy użyciu TapatalkaNo lepszy niż był ale idealny nie jest. Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_p86 Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Pokaż co tam Ci wysłali.Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 15 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Pokaż co tam Ci wysłali.Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu TapatalkaJutro postaram się zrobić foto. Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 17 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Po wymienię.... Odsyłam znowWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio082 Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Kuźwa komedia. Oni chyba nawet nie sprawdzają jaki dali wyświetlacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamipawel Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 (edytowane) jak @simcold wysłałeś drugi raz do serwisu? Sprawdzaliście jakość wyświetlacza na włączonym DC diming czy na wyłączonym? ja sprawdzałem na włączonym DC i wady są bardziej widoczne, widać na całym ekranie takie malutkie paseczki, mazajki, nie sa jakoś bardzo widoczne czy skoncentrowane ale są, natomiast na wyłączonym DC diming w sumie nie złego nie widać, Sprawdzałem na programie chrome i albo na karcie incognito albo pozamykałem wszystkie karty, wtedy mamy czystą stronę w szarym kolorze, na której to widać wady wyświetlcza. Dajcie znać jak to u Was wygląda. Edytowane 27 Września 2020 przez kamipawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 27 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 jak [mention=1895]simcold[/mention] wysłałeś drugi raz do serwisu? Sprawdzaliście jakość wyświetlacza na włączonym DC diming czy na wyłączonym? ja sprawdzałem na włączonym DC i wady są bardziej widoczne, widać na całym ekranie takie malutkie paseczki, mazajki, nie sa jakoś bardzo widoczne czy skoncentrowane ale są, natomiast na wyłączonym DC diming w sumie nie złego nie widać, Sprawdzałem na programie chrome i albo na karcie incognito albo pozamykałem wszystkie karty, wtedy mamy czystą stronę w szarym kolorze, na której to widać wady wyświetlcza. Dajcie znać jak to u Was wygląda.Odesłałem 2 raz tak samo jak za pierwszym. Tu masz tapetę na której to może być widać Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamipawel Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 czyli 2 razy wysyłałeś do serwisu i to 3ci ekran i dalej jest green tint? czy widac to na włączonym DC czy na wyłączonym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 27 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Odsyłałem 2 raz i jest ok. Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamipawel Opublikowano 27 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 czyli można bez wad mieć ekran jednak, powiedz mi tylko bo mnie to ciekawi, czy te wady było widać u Ciebie przy włączonym DC diming czy nic nie wlączałeś i było widać ten green tent, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 27 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Nieważne jak. Bez zmianWysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_ert Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 sprawdziłem 2 Mi 10 Pro zakupione w Play, chyba to były 2 ostatnie w PL (serio). Brak zauważalnych ludzkim okiem prześwitów, pasków, zielonych poświat. Test zgodnie z instrukcją kolegi @kamipawel migotanie on/off, na ciemnym tle chrome i z tapetą od @simcold. Czy bym wymieniał jeżeli pojawiłby się u mnie green tint? Tak - jeżeli by to przeszkadza w używaniu, np w nocy przy auto jasności. Bo w końcu Mi 10/ Mi 10 Pro to flagowce i mało nie kosztują. Nie - jeżeli bym tego nie widział, tzn. widziałbym tylko w jakichś szczególnych wymuszonych warunkach, np ściemniając na maxa itp. Jeszcze mógłbym się zastanowić jeżeli mieliby wymienić mi tel. na nowy, ale jeżeli mieliby mi wymieniać wyświetlacz to przy powyższych założeniach na pewno bym nie oddawał do serwisu. Czytając info od innych userów widać, że wymieniają ekrany, więc wolałbym mieć niegrzebany z "słabszym ekranem" niewidzialnym dla ludzkiego oka przy normalnym użytkowaniu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 28 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Przy drugiej wymienię oddałem do ccs z założonym szkłem uv. Napisali w uwagach że może być też przyczyną założone szkło folia co dla mnie jest śmiechem Co do green tint to np moja Pani nie widziała ani za pierwszym ani za drugim razem tego i dwie osoby które miały mi10 też nie. Dopiero jak dokładnie im pokazałem o co chodzi to było "faktycznie". Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_ert Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Czy to jest widoczne przy takim min. min. ustawieniach jasności ekranu? Czy przy jakimś sensownym, tzn używalnym ściemnieniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 29 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Najbardziej to widać w zakresie około 10-30% według mnie. Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_ert Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 @simcold to faktycznie jest tak na maksa ściemniony. u kolegi @kamipawel też to było b. widoczne i podesłał na prv fotki i faktycznie nie wyglądało to na maksymalne ściemnienie ekranu. Wrzuć może tutaj dla potomnych. Dodatkowo napisał, że dziwnie działa tryb ograniczenia migotania, wręcz jakby odwrotnie niż spodziewanie. Może u Ciebie też działa/działał podejrzanie. Ja chyba od jakiegoś HTC, potem same samsungi note, P20 Pro i teraz Mi10 Pro miałem amoledy i nie trafił mi się jeszcze przypadek z wadliwym ekranem. Ciekawe czy z uwagi na cenę czy może na problemy z ekranami Xiaomi Mi 10T Pro nie ma amoleda? PS @simcold jakie masz/miałeś szkło uv i z jakim etui? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 29 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Szkło polski banan a etui Ori i polski bananWysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamipawel Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 (edytowane) Dokładnie, u mnie włączone DC diming (ograniczenie migotania) rozjaśniała mi ekran, robił się szary w miejscach gdzie był czarny, a z tego co się oriętuję to powinien się jeszcze sciemniać bardziej. Pierwszy egzemplarz, na którym wada była widoczna na włączonym ograniczeniu migotania ale także na wyłączonym, różnica taka, że na włączonym ekran wpadał z zielony kolor i była dużo lepiej widczna wada, Spoiler natomiast w drugim egzemlarzu wyglądało to tak na włączonym graniczeniu migotania, na wyłączonym dużo lepiej i już było mało widoczne, ale dało się to zobaczyć na najniższych wartościach podświetlenia w nocy tylko że wyświetlacz uciekał troszeczkę w kolor granatowy. Spoiler a u Was jak działa Ograniczenie migotania? ściemnia jeszcze bardziej wyświetlacz czy go rozjaśnia? Edytowane 30 Września 2020 przez kamipawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 36 minut temu, kamipawel napisał: a u Was jak działa Ograniczenie migotania? ściemnia jeszcze bardziej wyświetlacz czy go rozjaśnia? Co prawda Mi9, ale ściemnia, tylko że od połowy ekranu w prawo. I wtedy np. po lewej stronie mam jakiś pasek od strony WWW powiedzmy, a po prawej tego paska nie ma. Przy jasności 10-30% właśnie, wyglada słabo ale i tak 100x lepiej niż u Was na Mi10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamipawel Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Dnia 30.09.2020 o 10:31, galakty napisał: i tak 100x lepiej niż u Was na Mi10 a to tylko dlatego, że aż tak bardzo nie zniża się jasność jak w matrycach z mi 10 :), jakby co to 3 modele zwróciłem i udało mi sie kupić mi 10 pro i wyświetlacz w końcu po włączeniu dc diming ściemnia się a nie rozjaśnia no i jest prawie idealnie, prawie, bo potrafie stworzyć takie warunki aby coś tam zobaczyć, jakiś odcień nie taki jaki powinien być aleeee nie ma nawet porównania do tamtych co miałem wczesniej a w międzyczasie miałem dwa samsungi i takze nie były idealne, i One Plusa 8pro ale tam było już grubo widać wady, tak więc chyba kończę poszukiwania i zostanę przy nim, bo z własnego doswiadczenia nie ma całkiem idealnych matryc, niestety ale niektórych rzeczy fizycznie nie przeskoczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simcold Opublikowano 18 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Dokładnie. U mnie po 2 wymianach wyświetlacza na gw jest o wiele lepiej niż było na początku. Tak samo mogę go tak ustawić że widać green tint ale jakbym komuś go dał to raczej by tego nie zauważył. Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNEUMA40 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 Witam. Kupiłem Xiaomi Mi 10 (oficjalna dystrybucja w DE) i ekran przy niskiej jasności prezentuje się jak na poniższych zdjęciach (jasność 1-3%, różne tła). Niestety w ciągu dnia również bez problemu da się to zauważyć. Wiem, że amoledy lubią być nieco "zabarwione" (przesiadam się z Mate 20 Pro) ale tutaj to już lekkie przegięcie i to we flagowym modelu... Warto odsyłać go do autoryzowanego serwisu (CCS Piaseczno) na gwarancję? Jest szansa, że mi to uwzględnią i wymienią ekran czy szkoda tracić czas? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź. 1 2 3 4 5 Dnia 18.10.2020 o 22:13, simcold napisał: Dokładnie. U mnie po 2 wymianach wyświetlacza na gw jest o wiele lepiej niż było na początku. Tak samo mogę go tak ustawić że widać green tint ale jakbym komuś go dał to raczej by tego nie zauważył. Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka Mam w swoim egzemplarzu to samo. Jak długo czekałeś na naprawę i odesłanie telefonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_kamillo Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Wysyłaj, to nie jest normalne. Simcold też walczył z zielonym ekranem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Dnia 20.12.2020 o 21:55, PNEUMA40 napisał: Mam w swoim egzemplarzu to samo. Jak długo czekałeś na naprawę i odesłanie telefonu? Daj znać jak poszło z reklamacją i czy wszystko zakończyło się pozytywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNEUMA40 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 1 godzinę temu, pkonrad napisał: Daj znać jak poszło z reklamacją i czy wszystko zakończyło się pozytywnie. Mam telefon z oficjalnej niemieckiej dystrybucji. Według zapisu na polskiej stronie Xiaomi mogę reklamować urządzenie w dowolnym kraju UE posiadającym oficjalną dystrybucję. W praktyce wygląda to tak - CCS odmówiło przyjęcia telefonu bo nie mają autoryzacji producenta na naprawę mojego egzemplarza (za to z bezpośrednim importem z Chin nie ma już problemu). Oficjalny sklep Mi Home, jak można się domyślić, zlewa mnie bo przecież to nie telefon od nich. Na stronie www.mi.com/pl nie ma żadnego innego kontaktu gdzie mógłbym się zgłosić (chyba jako jedyni w europie go nie podali). Zatem Xiaomi oferuje gwarancję europejską, której niestety nikt nie realizuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się