pkonrad Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Cześć Dziś przypadkiem wpadł mi w ręce taki artykuł: https://en.xiaomitoday.it/xiaomi-smartphones-purchased-on-gearbest-and-banggood-will-have-a-24-month-europe-warranty.html Ktoś może wie coś więcej na ten temat, jak to wygląd w praktyce w Polsce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenderable Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Niby kupując od oficjalnego dystrybutora gwarancja musi być uznana. Taką wiadomość dostałem od oficjalnego sklepu Xiaomi na Aliexpress. Warunki umowy gwarancyjnej: https://www.mi.com/global/service/warranty/, po wybraniu Poland możesz znaleźć tam taki zapis "Zgodnie z obowiązującymi przepisami Unii Europejskiej, Xiaomi zapewnia serwis gwarancyjny we wszystkich krajach Unii Europejskiej, gdzie prowadzona jest autoryzowana przez Xiaomi dystrybucja i obsługa posprzedażna. Oznacza to, że smartfon Xiaomi kupiony w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Francji i Włoszech jest objęty serwisem gwarancynym w każdym z tych krajów.". Czyli jeśli taki Gearbest czy sklep w Ali jest zarejestrowany w UE i jest autoryzowany przez Xiaomi, to gwarancja w naszym serwisie CSS musi być uznana. Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 15 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Jutro z ciekawości zadzwonię do CSS, podam im SN lub IMEI mojego Poco F2 Pro kupionego w oficjalnym sklepie Xiaomi na Aliexpress i zobaczymy co powiedzą na temat ewentualnej naprawy gwarancyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Ciekawy temat, CSS pewnie odmówi naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 17 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Ciekawy temat, CSS pewnie odmówi naprawy.Też jestem ciekaw co powiedzą. Wczoraj miałem trochę spraw do załatwienia, dzwoniłem tam 2x ale nie odbierali, a nie miałem czasu czekać godziny przy tel. Edit:Dzisiaj po ponad 30 min czekania odebrali telefon w CSS. Kazali podać SN telefonu i otrzymałem informację, że sprzęt pochodzi z zagranicznej dystrybucji, jak najbardziej jest na gwarancji i może być u nich bezpłatnie serwisowany. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trello Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Mój Mi 9 Lite z Banggood również jest objęty serwisem u CSS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziomek90 Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) To jest mega ciekawe. Czy da się jakoś inaczej sprawdzić czy sprzęt jest objęty gwarancją bez dzwonienia? Kiedyś w CCS używali https://www.mi.com/global/verify/ do sprawdzenia z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt Xiaomi i był odnośnik do tej strony na głównej stronie https://www.ccsonline.pl/ zatytułowany mniej więcej "Sprawdź czy naprawimy Twoje Xiaomi". Teraz całkiem to znikło, w formularzu wystarczy podać markę, model, imei lub sn i praktycznie już można zamówić kuriera. W przypadku Note 8 Pro, który kupiłem na banggood 17 sierpnia tego roku a otrzymałem 31 sierpnia, otrzymuję komunikat "Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version". Jak to wygląda u Was? Edytowane 18 Września 2020 przez poziomek90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny1836 Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) Mi 10 8/256 kupiony dwa tygodnie temu w Xiaomi Mi Store na Aliexpress - również mam informację: "Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version." Zastanawiam się tylko czy w razie naprawy będą chcieli dowód zakupu? Poprosiłem sklep o przesłanie dowodu zakupu i dostałem fakturę, ale z Chin. Edytowane 5 Października 2020 przez johnny1836 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 24 minuty temu, johnny1836 napisał: Zastanawiam się tylko czy w razie naprawy będą chcieli dowód zakupu? Poprosiłem sklep o przesłanie dowodu zakupu i dostałem fakturę, ale z Chin. Wiesz o tym, że nie musisz mieć dowodu w sensie paragonu czy faktury? Może być np. bankowe potwierdzenie przelewu na zakup urządzenia? https://bezprawnik.pl/reklamacja-bez-paragonu-jest-jak-najbardziej-mozliwa-dowodem-moze-byc-potwierdzenie-platnoscia-karta/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny1836 Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Faktycznie, ale tu pojawia się kolejna sprawa - generując potwierdzenie przelewu odbiorcą nie jest ten konkretny sklep, tylko aliexpress. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosuff Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 A wiecie może jak to wygląda z kartą gwarancyjną? Mam o nią podpytać Chińczyka z Alieexpress, wystarczy ta kartka która jest dołączana do pudełka z telefonem czy jest gdzieś może wzór na kartę do produktów Xiaomi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 Dnia 5.10.2020 o 12:11, johnny1836 napisał: Faktycznie, ale tu pojawia się kolejna sprawa - generując potwierdzenie przelewu odbiorcą nie jest ten konkretny sklep, tylko aliexpress. No tak, tylko tego nie możesz porównywać z sytuacją, z jaką mamy do czynienia np. w przypadku Allegro. Jak sklep poza granicami kraju, to Aliexpress jest stroną jako sklep. Tym bardziej, że w sprawach spornych rozmawiasz z Aliexpress, a nie ze sklepem. Nie mniej, jeśli CCS dopuszcza realizację urządzeń zakupionych w Chinach, to każdy dowód zakupu będzie dobry: potwierdzenie płatności kartą (potwierdzenie operacji wydrukowane z panelu bankowego), potwierdzenie przelewu PayPal, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 27 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 Z tego co mi wiadomo to w zupełności wystarczy screen czy wydrukowane zamówienie z chińskiego sklepu + dowód wpłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNEUMA40 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 U mnie brak autoryzacji dla naprawy gwarancyjnej w CCS. Telefon zakupiony z oficjalnej dystrybucji, niemiecki Mi Store. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 21 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Czasem lepiej zamiast 1660 zł u Niemca, dopłacić te 350-500 zł i kupić z polskiej dystrybucji. Pozostaje Ci odesłać sprzęt do Niemiec na naprawę gwarancjną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się