pkonrad Posted July 15, 2020 Share Posted July 15, 2020 Cześć Dziś przypadkiem wpadł mi w ręce taki artykuł: https://en.xiaomitoday.it/xiaomi-smartphones-purchased-on-gearbest-and-banggood-will-have-a-24-month-europe-warranty.html Ktoś może wie coś więcej na ten temat, jak to wygląd w praktyce w Polsce ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted July 15, 2020 Share Posted July 15, 2020 Niby kupując od oficjalnego dystrybutora gwarancja musi być uznana. Taką wiadomość dostałem od oficjalnego sklepu Xiaomi na Aliexpress. Warunki umowy gwarancyjnej: https://www.mi.com/global/service/warranty/, po wybraniu Poland możesz znaleźć tam taki zapis "Zgodnie z obowiązującymi przepisami Unii Europejskiej, Xiaomi zapewnia serwis gwarancyjny we wszystkich krajach Unii Europejskiej, gdzie prowadzona jest autoryzowana przez Xiaomi dystrybucja i obsługa posprzedażna. Oznacza to, że smartfon Xiaomi kupiony w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Francji i Włoszech jest objęty serwisem gwarancynym w każdym z tych krajów.". Czyli jeśli taki Gearbest czy sklep w Ali jest zarejestrowany w UE i jest autoryzowany przez Xiaomi, to gwarancja w naszym serwisie CSS musi być uznana. Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 15, 2020 Author Share Posted July 15, 2020 Jutro z ciekawości zadzwonię do CSS, podam im SN lub IMEI mojego Poco F2 Pro kupionego w oficjalnym sklepie Xiaomi na Aliexpress i zobaczymy co powiedzą na temat ewentualnej naprawy gwarancyjnej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Błażejewski Posted July 16, 2020 Share Posted July 16, 2020 Ciekawy temat, CSS pewnie odmówi naprawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 17, 2020 Author Share Posted July 17, 2020 Ciekawy temat, CSS pewnie odmówi naprawy.Też jestem ciekaw co powiedzą. Wczoraj miałem trochę spraw do załatwienia, dzwoniłem tam 2x ale nie odbierali, a nie miałem czasu czekać godziny przy tel. Edit:Dzisiaj po ponad 30 min czekania odebrali telefon w CSS. Kazali podać SN telefonu i otrzymałem informację, że sprzęt pochodzi z zagranicznej dystrybucji, jak najbardziej jest na gwarancji i może być u nich bezpłatnie serwisowany. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trello Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Mój Mi 9 Lite z Banggood również jest objęty serwisem u CSS 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
poziomek90 Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 (edited) To jest mega ciekawe. Czy da się jakoś inaczej sprawdzić czy sprzęt jest objęty gwarancją bez dzwonienia? Kiedyś w CCS używali https://www.mi.com/global/verify/ do sprawdzenia z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt Xiaomi i był odnośnik do tej strony na głównej stronie https://www.ccsonline.pl/ zatytułowany mniej więcej "Sprawdź czy naprawimy Twoje Xiaomi". Teraz całkiem to znikło, w formularzu wystarczy podać markę, model, imei lub sn i praktycznie już można zamówić kuriera. W przypadku Note 8 Pro, który kupiłem na banggood 17 sierpnia tego roku a otrzymałem 31 sierpnia, otrzymuję komunikat "Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version". Jak to wygląda u Was? Edited September 18, 2020 by poziomek90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny1836 Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 (edited) Mi 10 8/256 kupiony dwa tygodnie temu w Xiaomi Mi Store na Aliexpress - również mam informację: "Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version." Zastanawiam się tylko czy w razie naprawy będą chcieli dowód zakupu? Poprosiłem sklep o przesłanie dowodu zakupu i dostałem fakturę, ale z Chin. Edited October 5, 2020 by johnny1836 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 24 minuty temu, johnny1836 napisał: Zastanawiam się tylko czy w razie naprawy będą chcieli dowód zakupu? Poprosiłem sklep o przesłanie dowodu zakupu i dostałem fakturę, ale z Chin. Wiesz o tym, że nie musisz mieć dowodu w sensie paragonu czy faktury? Może być np. bankowe potwierdzenie przelewu na zakup urządzenia? https://bezprawnik.pl/reklamacja-bez-paragonu-jest-jak-najbardziej-mozliwa-dowodem-moze-byc-potwierdzenie-platnoscia-karta/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny1836 Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 Faktycznie, ale tu pojawia się kolejna sprawa - generując potwierdzenie przelewu odbiorcą nie jest ten konkretny sklep, tylko aliexpress. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosuff Posted October 27, 2020 Share Posted October 27, 2020 A wiecie może jak to wygląda z kartą gwarancyjną? Mam o nią podpytać Chińczyka z Alieexpress, wystarczy ta kartka która jest dołączana do pudełka z telefonem czy jest gdzieś może wzór na kartę do produktów Xiaomi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted October 27, 2020 Share Posted October 27, 2020 Dnia 5.10.2020 o 12:11, johnny1836 napisał: Faktycznie, ale tu pojawia się kolejna sprawa - generując potwierdzenie przelewu odbiorcą nie jest ten konkretny sklep, tylko aliexpress. No tak, tylko tego nie możesz porównywać z sytuacją, z jaką mamy do czynienia np. w przypadku Allegro. Jak sklep poza granicami kraju, to Aliexpress jest stroną jako sklep. Tym bardziej, że w sprawach spornych rozmawiasz z Aliexpress, a nie ze sklepem. Nie mniej, jeśli CCS dopuszcza realizację urządzeń zakupionych w Chinach, to każdy dowód zakupu będzie dobry: potwierdzenie płatności kartą (potwierdzenie operacji wydrukowane z panelu bankowego), potwierdzenie przelewu PayPal, etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 27, 2020 Author Share Posted October 27, 2020 Z tego co mi wiadomo to w zupełności wystarczy screen czy wydrukowane zamówienie z chińskiego sklepu + dowód wpłaty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PNEUMA40 Posted December 21, 2020 Share Posted December 21, 2020 U mnie brak autoryzacji dla naprawy gwarancyjnej w CCS. Telefon zakupiony z oficjalnej dystrybucji, niemiecki Mi Store. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted December 21, 2020 Author Share Posted December 21, 2020 Czasem lepiej zamiast 1660 zł u Niemca, dopłacić te 350-500 zł i kupić z polskiej dystrybucji. Pozostaje Ci odesłać sprzęt do Niemiec na naprawę gwarancjną Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now