Walter00 Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Witam, Telefon Redmi Note 8 Pro w wersji 128GB kupiony w czerwcu z Polskiej dystrybucji - EURO RTV AGD. Od samego początku jest problem polegający na tym, że co jakiś czas (czasem po 8h, czasem po 1 dniu) telefon gubi zasięg. Ja nie mogę nigdzie zadzwonić (gdy wybieram numer, telefon pokazuje ekran połączenia, ale sygnału nie ma i po kilku sekundach próba połączenia się kończy), a także do mnie nie można się dodzwonić. Nie działa też sieć mobilna. Pomaga tylko restart telefonu. W telefonie są obecnie 2 karty: nju i plus. Kiedy problem wystąpi połączeń nie można wykonać z żadnej z kart. Po restarcie znowu wszystko działa przez kilka godzin, a potem problem powraca. Obydwie karty działają bezproblemowo w innych telefonach, więc to raczej nie ich wina. Wchodząc do ukrytego menu: Settings - About phone - All Specs - 4x tap na Internal storage - preferowana sieć domyślnie ustawiona jest na: LTE/UMTS auto (PRL) Do tej pory robione było: 1) reset do ustawień fabrycznych; 2) kasowanie ustawień sieci z menu - Kasowanie WIFI, sieci mobilne i bluetooth. 3) reset APN 4) zamiana kart miejscami Wersja MIUI: MIUI GLOBAL 11.0.3 Stable 11.0.3.0 (QGGEUXM) Android version: 10 QP1A.190711.020 Android security patch level: 2020-05-01 Czy szanowne grono ma jakieś sugestie, co jeszcze mogę zrobić, aby telefon trzymał zasięg? Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi