seth_m10m Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 (edytowane) Witam, Niedawno odsyłałem do Was mojego Mi10 z Aliexpress na wgranie najnowszego softu i wszystko było super, problem z czytaniem kart SIM zniknął, skonfigurowałem sobie telefon. Postanowiłem skonfigurować sobie telefon do płatności zbliżeniowych i działało to przez około tydzień. 2 dni temu podczas próby płatności wyskoczył komunikat, że telefon czy oprogramowanie nie są zaufane i nie mogę dokonać takiej płatności. Próbowałem odinstalować Google Pay, wyłączyć i włączyć NFC. Usunąć powiązanie karty bankowej i dodać na nowo. Nic to nie dało. Żadnych aktualizacji nie instalowałem, w ustawieniach sprawdziłem czy są jakieś nowe aktualizacje - nie ma. Czy ktoś będzie w stanie mi pomóc? Edit: treść komunikatu z Google Pay: "Nie możesz płacić zbliżeniowo za pomocą tego telefonu. Może on mieć dostęp do roota lub korzystać z niecertyfikowanego oprogramowania." Pozdrawiam Edytowane 11 Lipca 2020 przez seth_m10m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi