Skocz do zawartości

Amazfit Bip Lite brak możliwości zmiany jasności ekranu


ar_turok

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :)

Od 2 dni jestem posiadaczem w.w zegarka ; jest to mój pierwszy "inteligentny" sprzęt na nadgarstek . Mój problem polega na tym , że ekran jest bardzo ciemny , w ciemnym pomieszczeniu nie ma szans zobaczyć godziny , a na zewnątrz muszę nieźle manewrować łapką , aby coś zobaczyć . Zmiana jasności w ustawieniach nic nie daje - czy jest to 0 czy 5 kresek jest brak różnicy . Również przy naciśnięciu przycisku po prawej stronie (krótkim) ekran się nie rozświetla ( a chyba powinien , cnie?)

Mam nadzieję , że ktoś jest mi w stanie pomóc :) 

Edytowane przez ar_turok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, avira napisał:

Spróbuj w ustawieniach przywrócić zegarek do ustawień fabrycznych. Potem połącz z aplikacją i wgraj najnowszy system. Jak to nie pomoże, to obawiam się, że jakaś wada sprzętowa.

Mógłbyś nakierować , jak za pomocą aplikacji wgrać nowy system / lub starszą wersję ? . Po resecie zegraka nic się nie zmienia , a chciałbym właśnie coś z oprogramowaniem pokombinować 

 

Mam dodatkowo problem z aplikacją Gadgetbridge - zegarek mi znajduje , ale jak chcę sparować wyrzuca mi błąd że urządzenie wymaga poufnego klucza , mimo ze go wprowadzam to nic nie zmienia . 

Edytowane przez ar_turok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...