Skocz do zawartości

Mocny opór/przeskoki przy skręcaniu kierownicy


Alex2115

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Mam tygodniową m365 pro, przejechane lekko ponad 100km i dzisiaj przy powrocie do domu stało się coś dziwnego. Kierownica przy próbie skrętu w obydwie strony zaczęła stawiać opór na wysokości poniżej zaczepu czyli (tak mi się wydaje) łożysko albo tuleja układu kierowniczego .Przy mocniejszym napieraniu puszcza ale przy dalszym skręcie pojawia się znowu. Kompletnie nie mam pojęcia co z tym zrobić, poszperałem w problemach technicznych i nie znalazłem podobnego wątku więc jeśli ktoś miał podobnie to proszę o jakąś radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez rozkręcenia i sprawdzenia się nie obejdzie. Musisz odkręcić zaczep , ściągnąć widełki i dostać się do łożysk. Sprawdzić w czym jest problem. Możliwe, że coś dostało się do środka i jest większe tarcie, lub po prostu uszkodziło się łożysko. Ale bez rozkręcenia i sprawdzenia nie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręciłem całość sprawdziłem czy jakiś piasek nie dostał się do łożysk ale wszystko było czyste. Skręciłem do stanu początkowego i problem dalej występował więc zacząłem regulować śrubki i okazało się że ta główna śruba mocująca była chyba zbyt mocno dokręcona co jest dziwne bo do dziś nigdy jej nie ruszalem.

 

W każdym razie rozwiązaniem tego problemu jest regulacja śruby ze zdjęcia.

IMG_20200615_113150.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...