Gaajson Opublikowano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 (edytowane) Cześć, posiadam redmi note 9 pro 6/128gb od około 2 tyg i przez ten okres 4 razy się zawiesił na jakieś 10 sekund, po czym zrobił się restart. Pierwsza taka sytuacja miała miejsce w pierwszym dniu użytkowania. Po przywróceniu ustawień fabrycznych nadal były kolejne 3 takie sytuacje. Oprócz tego raz był problem z aparatem - wyskoczył komunikat, że aparat przestał działać, proszę urochomić ponownie telefon. Udać się do sklepu w którym go kupowałem i oddać do naprawy? Edytowane 12 Czerwca 2020 przez Gaajson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil9530 Opublikowano 12 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 Dokładnie tak,za taką kasę jest to nieakceptowalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8cysiek6 Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Ja swój telefon oddałem na reklamacje miałem dość a teraz czekam na decyzje , za dużo telefon ma błędów , telefon nie jest tani ale jak widać jest nie dopracowany według mnie powinni te telefony wycofać i oddać ludziom kasę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryLee Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Mam tak samo i nie mogę znaleźć przyczyny . Czasami 2-3 razy na godzinę a czasami raz na 12 godzin. Najdziwniejsze że po restarcie aplikacja która była wcześniej odpalona dalej jest w tle. Tak jakby to była hibernacja a nie reset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrekrut Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 U mnie wyskakuje często taki komunikat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8cysiek6 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Jak macie problemy to zgłaszajcie przez ustawienia i opinie + oddajcie telefony do reklamacji im więcej ich będzie tym bardziej zrozumią że coś nie tak jest mój telefon już 10 dni jest na reklamacji a jak pisałem do sklepu czy coś wiadomo to mam odpowiedź Informujemy, że towar znajduje się w autoryzowanym serwisie producenta.Prosimy oczekiwać na informację odnośnie sposobu zakończenia sprawy. i tyle więc dalej czekam choć mnie to już wkurza bo nie po to kupiłem telefon żeby go nie mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8cysiek6 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Dnia 21.06.2020 o 10:27, WD40 napisał: To mi wygląda na błąd software, więc oddawanie telefonu na reklamacji jest jak strzelanie z armaty na muchy. Inna sprawa, że Xiaomi powinni to ogarnąć w parę minut a trwa to tygodniami niestety. Czyżby sobie zaczęli odpuszczać po tym jak przegonili Huawei i Samsunga w PL? Wygląda jak błąd ale nie pali się xiaomi na naprawę, a reklamacja zawsze coś przyspieszy, ja u siebie miałem problem z wifi , resetowanie się telefonu jak odpalenie nawigacji w telefonie i czekam cały czas aż żałuje że nie kupiłem kolejnego Honor tam nie było problemów żadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8cysiek6 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Właśnie przed chwilą dostałem sms ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8cysiek6 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 2 godziny temu, WD40 napisał: Jaki sklep? Ja kupiłem w RTV EURO AGD , miałem rację że coś nie tak z telefonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kko86k Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Też mam problem z restartujacym się telefonem. Dajcie znać czy wymiana telefonu na nowy pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8cysiek6 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 7 godzin temu, kko86k napisał: Też mam problem z restartujacym się telefonem. Dajcie znać czy wymiana telefonu na nowy pomogła. Ja miałem problem z wifi , reset telefonu raz zauważyłem i problem z nawigacją oddałem na reklamację uznali mi i dziś odebrałem nowy telefonem ale godzinę temu i jak narazie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaajson Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) Dnia 22.06.2020 o 12:46, 8cysiek6 napisał: Właśnie przed chwilą dostałem sms ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie . Ile czekałeś? Ja telefon oddałem 20 czerwca. Opisałem, że się zawiesza, problemy z bloetooth i aparatem. Reklamacja - rękojmia i oczekiwane zwrot pieniędzy. Jeśli się uda to chyba wolałbym dopłacić 300zl do mi note 10 lite. Edytowane 30 Czerwca 2020 przez Gaajson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8cysiek6 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 6 godzin temu, Gaajson napisał: Ile czekałeś? Ja telefon oddałem 20 czerwca. Opisałem, że się zawiesza, problemy z bloetooth i aparatem. Reklamacja - rękojmia i oczekiwane zwrot pieniędzy. Jeśli się uda to chyba wolałbym dopłacić 300zl do mi note 10 lite. W sklepie mnie poinformowano że 14 dni będę czekał i tyle zeszło + 2 dni na ściągnięcie telefonu do sklepu nowego bo nie mieli (osobno kupiłem pokrowiec a nie chciałem wywalać bo jak bym nie kupił to pewnie bym zrezygnował z telefonu ) aktualizacja ma być w połowie lipca może poprawi działanie telefonu . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kovalisch Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Witam podobnie jak moi przedmówcy mam telefon zawieszający się. Odesłałem go wyczyszczonego do sklepu jednakże nie stwierdzili wad na moją prośbę przekazują go do serwisu. za dwa dni mam dostać odpowiedź z drugiej strony kuzyn z Niemiec własnie przyjechał z takim telefonem i po drodze zawiesił mu się kilka razy na korzystaniu z GPS. Czy Xiaomi dało już jakieś oficjalne Info co się dzieje(soft , hardware). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobol_AS Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Witam serdecznie. Jestem nowy. Mam RN99 6/128, kupiony w sklepie internetowym Xiaomi w dniu kiedy pojawił się w polskiej dystrybucji. Od jakiegoś czasu mam takie same objawy jak wszyscy - białe ekrany, potem restartuje, dzikie, samoistnie restarty. Nie widzę tutaj reguły, chociaż najczęściej zawiesza się z białym ekranem wtedy, kiedy uruchamiam poraz pierwszy aplikacje, szczególnie te, które korzystają z internetu. Czasem kiedy odpalałem aparat. Myślę, że to wina albo softu, albo źle sformatowanej pamięci do wygrania softu. Ciekawi mnie tylko cisza ze strony Xiaomi. Moja żona ma RN8P, były z nim kłopoty, dzikie restarty, białe ekrany, do czasu kiedy zrestowałem do ustawień fabrycznych i przerzuciłem jej dane Huaweia na RN8P, dostał nowe MIUI12 i problem zniknął. Mój RN9P był już resetowany, ale nie pomogło. Czekam kiedy pojawi się nowa wersja do MIUI12. Ja mam wersję global jak na zdjęciu. Kiedy miałem poprzednią z numerem 13, wszystko było ok. Myślę, więc, że to błąd, albo śmieć systemowy nakładki MIUI. Czekam też na jakiekolwiek info na ten temat że strony producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras2020 Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Wydaje mi się, że musiała być jakaś wadliwa partia. Problem raczej nie będzie po stronie softu, mam dokładnie takie same dane jak na Twoim screenie, używam prawie codziennie nawigację i inne programy wykorzystujące GPS, a telefon się jeszcze ani razu nie zrestartował. A nie przenosiłeś danych z poprzedniego smartfona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek1994 Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Dnia 1.09.2020 o 15:58, miras2020 napisał: Wydaje mi się, że musiała być jakaś wadliwa partia. Problem raczej nie będzie po stronie softu, mam dokładnie takie same dane jak na Twoim screenie, używam prawie codziennie nawigację i inne programy wykorzystujące GPS, a telefon się jeszcze ani razu nie zrestartował. A nie przenosiłeś danych z poprzedniego smartfona? A może mieć coś do tego przeniesienie danych z poprzedniego smartfona ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek1994 Opublikowano 20 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 Tylko czy to wina Soft czy tel ma wadę fabryczna powodująca ciągle restartowanie się :/ mój już spakowany do serwisu, mam nadzieję że serwis coś zdziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się