Micho78 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Dnia 26.01.2021 o 10:00, TrollSkin napisał: Hej, ma do Was takie pytanko. Czy zauważyliście po ostatniej (grudniowej) aktuakizacji pogorszenie czasu pracy na baterii Waszych Mi Bandów 5? Bo do tej pory wszystko było wyśmienicie, a po aktualziacji wydaje mi się jakby pojwdyncze.procenty trzymały krócej i nie wiem czy to tylko u mnie czy ktoś miał może podobnie Tak, mam to samo, po aktualizacji jakieś 4-5 dni krócej trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaju Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 Wpadła aktualizacja 1.0.2.58. Nie wiem jak z baterią, ale mi band chodzi troszeczkę płynniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuru Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Czy jest możliwość zmiany języka komunikatów głosowych na polski? Tzn chodzi mi o komunikaty przy treningach (np wstrzymano trening). Obecnie odtwarza mi je tylko po angielsku. Tts w telefonie mam ustawiony na polski jeśli ma to jakieś znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marnsr.marnsr Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Witajcie. Mam problem z Mi Bandem 5. Opaska się ładuje po czym rozłącza, następnie znowu ładuje, rozłącza, ładuje, rozłącza i tak w koło. Jak ladujecie te opaski ? Kabel i od razu do USB? Czy wpinacie kabel do adaptera a następnie znowu do gniazdka? Ma ktoś podobny problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaju Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Miałem ten sam problem. Przeczyść te styki. Staram się też żeby kabel nie był napięty i nie dotykam opaski podczas ładowania. Nieważne co gdzie pierwsze podłączasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marnsr.marnsr Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 (edytowane) Ale styki na ładowarce czy od urządzenia? Czym to przeczyścić? Te od ładowarki zawsze wycieram czysta szmatką. Kabla od ładowania w ogóle nie składasz? Ta opaska u mnie swiruje całkowicie. Naładuje się do 100% tylko, że po drodze rozlaczy się ze 30 razy. Pokazuje komunikat, że w pełni naładowana po czym wibruje i znowu wyświetla się okno z ładowaniem baterii i tak w koło. Tez tak miałeś? Edytowane 29 Marca 2021 przez marnsr.marnsr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szaju Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Styki na opasce przetrzyj szmatką bo może tam zalegać naskórek itp. U mnie aż tak źle nie było z ładowaniem. Kabla nie składam tylko wrzucam do szuflady jak odłączę od opaski. Opaskę kładę obok ładowarki jak się ładuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek86 Opublikowano 24 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2022 Hej. Czy jest możliwość zwiększenia czcionki w urządzeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgcompany Opublikowano 5 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2022 (edytowane) Kupiłem bliźniaka Mi Band 5, czyli Amazfit Band 5 i mam problem-pytanie. Jak to uruchomić? Podłączyłem do ładowania i po wielu niepowodzeniach, w końcu udało się sparować z telefonem i apką Zepp, opaska nawet się zaktualizowała, ale po odłączeniu od wtyczki, opaska od razu zamiera. Niby jest naładowana. Trzymałem ją pod kablem pół dnia i nic. Czy może z moim egzemplarzem jest coś nie tak? Kupiony w x-kom, egzemplarz z pudełka. EDIT: Odesłałem, wymienili na drugi egzemplarz i działa. Edytowane 15 Października 2022 przez mgcompany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się