Skocz do zawartości

Błędy w pasja na MiFit.


jeromer

Rekomendowane odpowiedzi

Opaske mam od niecałego roku, a passę monitoruję od stycznia. Od tego okresu podawało mi rosnący procent - "lepiej niż (tutaj procent) użytkowników". Do około 140 dni miałem 93%, a od 143 jest 63%. Podajcie jakie macie te procenty i przy jakiej liczbie dni passy.

Edytowane przez jeromer
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo. Do ~230 dni passy (nie „pasji”), miałem „lepiej niż 96% użytkowników”. Od kilkunastu dni zrobiło się nagle 64%, a dzisiaj mam już 63%. Jakaś kompletna bzdura. 

Mało tego… Dzisiaj mimo tego, że zliczył kroki, to podsumowanie dnia jest… 0. Jakbym nic nie zrobił. „Odparowałem” opaskę, podłączyłem ponownie (nagle zaczęły działać powiadomienia), ale niestety – kroki niby ogólnie zlicza, ale nie dolicza do passy ani podsumowania dnia. A dzisiaj rano była aktualizacja Mi Fit – czyli kiepską apkę jeszcze bardziej skiepścili. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam też tak od 3 dni, kroki zrobione a w podsumowaniu 0, albo inne śmieszne wartości (11, 23, 64). Nie analizuje także tętna i snu. Nie mogłem sobie poradzić z tym, straciłem 149 dni passy. Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej w MiFit, wróciło wszysko do normy. Ale poprzednich dni nie zaktualizowało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbujcie odinstalować i zainstalować Mi Fit od nowa. Z tym że, u mnie po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu pojawiły się dziury w historii. W sumie to nawet nie wiem czy były one wcześniej, czy pojawiły się właśnie po odinstalowaniu apki. Od 25.04 do 30.04 w historii nie ma żadnych danych, tak jakby opaska była wcale nie noszona. Wcześniej mam dziury po 1,5 miesiąca bez danych. Sprawdźcie jak jest u Was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem czy w dobrym dziale i przepraszam jeżeli temat już był, ale jestem nowa i jeszcze nie ogarniam. Mam od paru dni problem z apka Mi Fit. Zmieniłam po roku bezproblemowego działania Mi Band 2 na 3 i przez parę dni było ok, potem apka przestała wyświetlać dane aktywność po wyżej 300 kroków. Na ekranie głównym jest ok, opaska jest połączona, tętno i wszystko aktualizuje a kroki w zakładce aktywność już nie. Myślałam że to wina opaski, więc wróciłam do dwójki i niestety to samo, chociaż rok działała super. Stąd wiem że wina raczej po stronie apki. Są też problemy z monitorowaniem snu. Co z tego że mam codziennie ponad 10000 kroków na ekranie głównym, skoro zapisuje mi to co w aktywność czyli nic. Pomaga odinstalowanie apki, wtedy synchronizacja jest stanu faktycznego na chwilę, dalej już nie aktualizuje. Passa 400 dni poszła się paść. Wszystkie uprawnienia mam zezwolone dla Mi Fit, w tle, bateria itp. Mój telefon to Redmi 5A. Ktoś tak miał? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Screenshot_2020-06-08-10-14-13-331_com.xiaomi.hm.health.png

Screenshot_2020-06-08-10-14-44-219_com.xiaomi.hm.health.jpg

połączyłem z istniejącym wątkiem /Orjon

Edytowane przez Orjon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum.
Wprawdzie wątek dotyczy mi band 4, ale potwierdzam, że problem jest także na amazfit bip. Wczoraj nie zsynchronizowalo mi treningu (spacer) poprawnie, tzn. jest w aplikacji sam teening, ale nie doliczyło kroków do puli dziennej, potem też już nie liczył do puli kroków (na ekranie mi fit łączył i pokazywał całość kroków z dnia, ale nie zapisywało tego trwale). No i passa poszła się .... A było to 698/699 licząc niezaliczony dzień.

Do niedawna miałem lepiej niż 99 procent, ale przy 680 dni spadło na 63 procent. Teraz po ponownym parowaniu wszystko się pomieszało: są dziury jak juz ktos zauważył jakby opaska nie była noszona. Przesiadłem się na aplikację amazfit, z kontem Xiaomi łączy poprawnie, ale te same błędy. Pozostaje liczyć sobie passę w głowie. Pozdrawiam

 

EDYCJA: Koleżanko Samestee - problem jest ogólny, dotyczy aplikacji bądź kont Xiaomi - u mnie logowanie przez aplikację MiFit czy Amazfit daje takie same błędy i problemy - jakby dane synchronizowane na serwerach Xiaomi się pomieszały.

Nie ma chyba też znaczenia cel kroków (u mnie 10 k, u Ciebie widzę 6 k, a standardowo jest chyba 8 k - w każdym przypadku podobne błędy).

 

Sprawdź jeszcze czy nie masz "dziur" w historii konta, jak pisali Koledzy powyżej czy jak mam ja.

 

1589891677623_share.thumb.jpg.9f8bec2c78c2f68de96d3c4a5d8f2068.jpg

1591477097278_share.thumb.jpg.b8cdadec45e45942b7a5d5e5e2303e54.jpg

1589833586421_share.jpg

Edytowane przez barst86
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, u mnie występuje identyczny problem , opaska liczy kroki, mierzy tętno (pomiary ręczne) ale aplikacja nie jest tego wstanie poprawnie odbierać z opaski tj. pokazuje ogólną liczbę kroków, ale nie można wejść w szczegóły (ile, kiedy, nie ma wykresu ani szczegółów), nie ma wykresu tętna, ani statystyk snu, kroki nie wliczają się do celu i "passy". 

Mam Mi Band 4 sparowany z Xiaomi Mi 9T Pro. 

 

Sprawdzone u mnie, że problem ustępuje na "chwilę" (tj. aplikacja odbiera dane z opaski), gdy wyloguje się z apki i zaloguje ponownie, tak jakby apka była w stanie wtedy zsynchronizować się w pełni z opaską, taki sam efekt przynosi odinstalowanie apki i zainstalowanie ponownie. Minusem tego rozwiązania jest to, że trzeba na nowo uaktywniać odblokowanie telefonu przez bluetooth - więc raczej nikt tego nie będzie na okrągło robił. 

 

Proszę przedstawicieli Xiaomi na forum, aby przekierowali problem dalej, programiści powinni podjąć jakieś prace nad wydaniem aktualizacji apki, która wyeliminuje ten gruby problem. 

Pozdrowienia,

drakster88

Edytowane przez drakster88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.06.2020 o 10:53, barst86 napisał:

 

 

@barst86

Dzięki wielkie za odpowiedź, bo już chciałam odnieść opaskę na gwarancję. Dziękuję także osobie, która mój post przeniosła tutaj. Również mam luki w historii i cyrki na obu opaskach, spra dzone na 2  różnych telefonach . Czyli, że to ogólny problem i trzeba czekać?  Pozdrawiam

Edytowane przez Samestee
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Orjon napisał:

Tutaj nie ma niestety przedstawicieli Xiaomi...

Orjon, nawet jeśli nie ma ich oficjalnie, to na pewno mają konta nieoficjalne jako "userzy", żadna szanująca się firma nie pozwoli na to, żeby nie monitorować największego forum gdzie się mówi o ich sprzęcie. Wiec Digital Marketingowcy Xiaomi, do roboty. 

Póki co na Amazfit połączenie z opaska jest ok. Dobrze wylogować się z Mi Fit, i zalogować się kontem Xiaomi do tej Apki (Mi Fit nie trzeba usuwać z telefonu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, drakster88 napisał:

Orjon, nawet jeśli nie ma ich oficjalnie, to na pewno mają konta nieoficjalne jako "userzy", żadna szanująca się firma nie pozwoli na to, żeby nie monitorować największego forum gdzie się mówi o ich sprzęcie. Wiec Digital Marketingowcy Xiaomi, do roboty. 

Tego nie wykluczam, ale nawet, jeśli mają, to nie wiem, czy polski oddział Xiaomi ma taką siłę przebicia w Chinach... Post sprzed roku w sprawie apek Google (admina - Mi_Bunny): http://c.mi.com/thread-2480014-3-1.html

Niemniej pewnie niedługo to naprawią, przecież problem nie jest tylko polski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dalej to samo a nawet gorzej. Wcześniej pomagało wylogowanie, lub czyszczenie pamięci podręcznej a teraz całkiem lipa... :-(

Edit: przeszłam póki co na Amazfit, historię też przekłamuje, ale pokazuje przynajmniej dane aktywności z danego dnia. Widzę jednak poprawę w MiFit, są też dane snu.

Edytowane przez Samestee
Dodano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Amazfit BIP: Dzisiejsza aktualizacja MiFit nic nie daje w kwestii wczytania historycznych wyników kroków a co za tym idzie nie naprawia błędów w przerwanej passie. Ponadto, dalej nie zsynchronizowało pominiętego treningu (choć a aplikacji trening istnieje, to w tym dniu kroków do ogólnej sumy kroków nie doliczyło). Może wniesie coś w działanie MiBandów, w tym 4.

 

Edytowane przez barst86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...