Jump to content

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


Recommended Posts

  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

To dlaczego po wymianie płyt głównych telefony zaczęły prawidłowo pracować? A z czego ma się cieszyć? Bo chyba nie z tego, że żeby móc używać telefonu za który się zapłaciło ( za konkretną specyfikac

@myysilent Poproś o zwrot pieniędzy w związku z niezgodnością towaru z umową i dołącz screen ze specyfikacją na stronie sklepu (a w fonie brak obsługi GPS Galileo).

Ja mam zamówione integnetowo z Media Expert, na fakturze widnieje TERG S.A. Data na pudełku 11.2020 Wersja 128GB Po włączeniu lokalizacji po 3 godzinach się zresetował, wcześniej leciał bez pro

Posted Images

Witam wszystkich mój redmi note 9pro resetuje się podczas używania GPS (mapy google, Janosik). Wczoraj pełen nadziei zrobiłem aktualizacje do miui 12 i problem wciąż jest :( czy testowal ktoś wymianę karty SIM na nową? Czy zostaje mi jedynie oddać na gwarancję?(tel kupiłem w euro RTV AGd

Przed chwilą, matimos napisał:

 

Edited by matimos
błąd w modelu telefonu
Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Netoper napisał:


 

 


Za dużo.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

 

Nikt z nas nie ma danych na temat awaryjności sprzętu jak też wielkości sprzedaży, czyli nikt nie jest w stanie powiedzieć jaki procent wadliwego sprzętu (czy też oprogramowania) trafiło na rynek. Że coś jest na rzeczy to fakt niezaprzeczalny, ale myślę że raczej ostrożnie należy podchodzić do tematu.

Link to post
Share on other sites

Z mojego punktu widzenia to dodam tyle do tej dyskusji. Tyle tematów z problemami z tym telefonem to nie ma żaden dział. Na moje jest to najbardziej wadliwy wypust xiaomi jaki wyszedł. Ile już wiadomości dostałem w postaci "ratuj". Ten dział to powinny poczytać osoby chcące zakupić telefon jak i sam producent.

Link to post
Share on other sites

Czytam nieraz to forum z niedowierzaniem.

Kupiłem telefon 3 miesiące temu i szczerze mówiąc nie myślałem że tyle wytrzyma, za te pieniądze nie liczyłem na nic ..dosłownie.

Przez 3 miesiące nie zrobiłem ani razu "uruchom ponownie ".

Dwie karty SIM ,nawigacja cały czas włączona i nieraz całymi godzinami jazda na Google map.

Może faktycznie wypuścili jakieś felerne egzemplarze.

Edited by hunter45pl
Link to post
Share on other sites

Myślę,że tak było, bo już miałem w ręku z 4 sztuki tego modelu, i każdego konfigurowalem tak samo po włączeniu, update do najnowszej wersji potem ustawienia fabryczne dla pewności,i żaden nie miał restartów na nawigacji ani niczym innym, a na pudełku były daty 2020.08, 2020.07 , jak macie starsze to możliwe że to była ta felerna partia 

Link to post
Share on other sites

Mój pewnie jutro wróci z serwisu po raz drugi, moze dzis się dowiem jaką naprawę tym razem wykonali.

 

Edit:

Nowa naprawa jeszcze nie ma statusu wysłanej ale pod starym linkiem pojawiła się informacja że wymienili płytę główną i płytkę złącz.

 

 

Telefon wrócił, nowa płyta (inne numery seryjne) i zainstalowane miui 12. W protokole stan urządzenia mi wpisali ze niby porysowane - co nie jest prawdą. Ale całe szczęście nie porysowali urządzenia. Troche zdezelowali szkło hartowane - widać ze zostało odklejone bo są śmieci pod spodem, plus zostało przesunięte tak że wystawało jednym bokiem poza telefon. Folię na szkle aparatu też ruszali, nie wiem po co bo została obrócona (miała rysę) i zostal spalcowany aparat przed przyklejeniem jej. 

To teraz czas na testy ;)

Edited by macck
Link to post
Share on other sites

Moj po wymianie plyty spisuje sie dobrze, nie ma juz resetow, i dziala tez jakos plynniej. Miui 12 zainstalowane. Prawdopodobnie byla jakas uszkodzona partia w ktorej niedomagala pamiec RAM. Trzeba wymuszac na serwisach wymiane plyty glownej do skutku, najleppiej nagrywac usterke i dopiero odsylac.

Link to post
Share on other sites

A ja mam złą wiadomość,

drugi dzień po wymianie płyty  i telefon się wyłożył leżąc na biurku. Mam wyjątkowego pecha skoro tyle osób ma dobrze działającego fona a ja trafiłem 2 trefne płyty głowne. Chyba że problem powoduje np wadliwy aparat czy inna rzecz wpięta w tą płytkę. 

Piszę do sprzedawcy tym razem, niech zabiorą ten szajs i oddadzą kasę albo dadzą jakiś zupełnie inny model. Inne rozwiązania będę konsultował z RPK/Uokik.

 

Ogólnie to polecam wszystkim zgłaszać zażalenia w formie rękojmi bo mi sie teraz sklep zasłania że to nie jest druga reklamacja z ich punktu widzenia bo gwarant obsługiwał - z tym że sami mnie tam odesłali w pierwszym mailu. Nie bądzcie głupi, wysyłajcie do skleu od razu bo prawo jest korzystniej skonstruowane w ten sposób. Nie warto dawać nikomu argumentów przeciwko sobie. I dokumentujcie wszystko. Mi serwis odesłał kartę serwisową wypełnioną jakby urządzenie było porysowane. Zakładam że ten kto przyjmował wypełnił to tak PRZED naprawą, jakby serwisant zaorał. Powiedzcie mi, jak może być panel dotykowy porysowany, jak od nowości jest na nim pełnokryjące szkło hartowane...? Według CCS jest...

Edited by macck
Link to post
Share on other sites

Bywało tak, że oddawałem na serwis urządzenia praktycznie nowe, dopiero co wyjęte z pudełka, albo po kilku dniach lub tygodniach w stanie praktycznie idealnym, ale też było wpisywane że drobne rysy na obudowie itp. Sprzęt do serwisu jest przyjmowany jako używany i to pewnie dlatego wpisują że sprzęt ma rysy. Podejrzewam, że to takie zabezpieczenie na wypadek ludzi, którzy po odebraniu sprzętu czepialiby się o jakieś ryski widoczne jedynie pod światło, które faktycznie powstają przy użytkowaniu, ale wcześniej nie zwrócili na nie uwagi.

Link to post
Share on other sites

Kupiłem dwa takie telefony i tylko w jednym był problem.

U mnie wymienili po drugim razie w serwisie płytę główną i i 3 tydzień wszystko ok-z podejściem do telefonu przez serwis -standard-szkło odklejone,opis że rysy itd(telefon wyjęty z pudełka i od razu zawiechy więc jako nowy trafił do serwisu)ale najważniejsze że działa

Widać że wyszła felerna partia:)

Edited by yacek1969
Link to post
Share on other sites

Hallo, u mnie niestety także resety co 3-5 dni, dziś rozmawiałem z Rzecznikiem Konsumenta i zaczynam zbierać dokumentację na ponowne wysłanie do serwisu, jak nie da rady pojadę po rękojmi do Euro RTV AGD, a jeżeli nie da rady to już zgłoszę temat do rzeczonego urzędu. Pozdrawiam.  ;-)

Link to post
Share on other sites

Opisałem w wątku, w skrócie - pierwsza naprawa z wymianą płyty, druga naprawa i stwierdzono że sprawny, odesłanie telefonu do sprzedawcy i po przesłaniu filmu z restartem wymienili na nowy. 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, wpr napisał:

Opisałem w wątku, w skrócie - pierwsza naprawa z wymianą płyty, druga naprawa i stwierdzono że sprawny, odesłanie telefonu do sprzedawcy i po przesłaniu filmu z restartem wymienili na nowy. 

Oki, dzięki, mój wrócił z pierwszej jako sprawny, to chyba spróbuję zaraz do sprzedawcy z dowodem restartu. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
Dnia 2.12.2020 o 09:16, matimos napisał:

Hej mi pomogła wymiana karty SIM na nową. Już nie mam resetów podczas używania GPS :)

Jednak to nie pomogło. Jak wyjechałem za miasto korzystając z GPS znowu restart. Tel kupiłem w euro RTV AGD oddać go na gwarancję czy rękojmię lepiej?

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, matimos napisał:

Jednak to nie pomogło. Jak wyjechałem za miasto korzystając z GPS znowu restart. Tel kupiłem w euro RTV AGD oddać go na gwarancję czy rękojmię lepiej?

Jak pisałem mój tel. wrócił z serwisu CCS na gwarancji jako sprawny, dziś zgłaszam do Euro Rtv Agd w ramach rękojmi zobaczymy co będzie,....... Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Na zagranicznych forach wyczytałem że jest jakiś problem z LTE. Bez karty SIM jest ok a po włożeniu nowej korzystając z lokalizacji i google maps wyłączał się po 5 minutach. Kazali zmienić tryb LTE na 3G i póki co siedzę z nawigacją w tle i nie rozłącza. Jeśli będzie OK to nie będę się bawił w serwisy gwarancyjne. LTE mi nie potrzebne a smartfon spoko ogólnie. Telefon wziąłem w abonamencie Orange w sobotę także nówka sztuka.

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, sawoperator napisał:

mój dzisiaj poleciał do serwisu z filmikem z zawichy w 5 minucie jazdy z lokalizacją i danymi lte

Dzisiaj prawdopodobnie doprowadziłem do wykrzyczenia aplikacji maps gogole. 

Odpaliłem w domu aplikacje, już wychodząc, telefon był tylko po wi-fi :) Telefon wrzuciłem do kieszenie. W samochodzie wyciągam, patrzę biały ekran restart.  Moim zdaniem nie jest to problem sprzętowy a programowy, ale mogę się mylić.

 

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, szablix napisał:

Moim zdaniem nie jest to problem sprzętowy a programowy, ale mogę się mylić.

Prawdopodobnie u niektórych sprzętowy, a u niektórych programowy. U mnie na 100% był programowy, bo wszystko ustąpiło po aktualizacjach aplikacji systemowych i do MIUI 12. Jak widać po wątku, niektórzy dalej mają problemy mimo aktualizacji.

Szkoda że producent ma to gdzieś, bo w zasadzie on ma możliwości sprawdzenia co jest przyczyną. Wie jakie podzespoły gdzie były robione, bo jeśli u niektórych był to problem programowy, wcale nie można wykluczyć, że problem sprzętowy występuje tam, gdzie użyto np. pamięci innego producenta lub modułów powiązanych z gniazdem karty SIM itd.

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Satanistov napisał:

Przełączyłem na 3G i działa od 130h. Śmiga aż miło. A różnicy na LTE a 3G i tak nie wiedziałem. W 3G dane mobilne mam na poziomie 20Mb na sekundę więc wystarczy mi. GPS też śmiga i nic nie resetuje. Wystarczy

Jeśli Tobie to wystarczy - ok, ale moim zdaniem gdy kupujemy produkt, powinniśmy wymagać tego, żeby był sprawny. Inaczej producent po prostu nas oszukał.

Ja mam ten sam problem co Wy, telefon już raz był w serwisie. Oddali mi go po tygodniu z informacją, że jest sprawny i nie dokonano naprawy. Dziś udało mi się nagrać drugim telefonem dwa filmiki jak się restartuje. Mam nadzieję, że je zaakceptują i cokolwiek spróbują z nim zrobić...

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, jeanreno napisał:

Jeśli Tobie to wystarczy - ok, ale moim zdaniem gdy kupujemy produkt, powinniśmy wymagać tego, żeby był sprawny. Inaczej producent po prostu nas oszukał.

Ja mam ten sam problem co Wy, telefon już raz był w serwisie. Oddali mi go po tygodniu z informacją, że jest sprawny i nie dokonano naprawy. Dziś udało mi się nagrać drugim telefonem dwa filmiki jak się restartuje. Mam nadzieję, że je zaakceptują i cokolwiek spróbują z nim zrobić...

Oczywiście że mi to wystarczy bo po między LTE a 3G nie widzę różnicy. Oprócz tego że na 3G działa poprawnie

Link to post
Share on other sites

Niestety u mnie zaczął problem narastać :/ W ciągu 24h restart 2 razy. Jeden myślałem, że przypadkiem. Drugi nastąpił po wysłaniu sms. Czego się nie spodziewałem. 

Wysłałem dokładnie 2 sms, odłożyłem telefon, nagle patrzę wpisz pin :/ czyli nastąpił restart. 

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, szablix napisał:

Niestety u mnie zaczął problem narastać :/ W ciągu 24h restart 2 razy. Jeden myślałem, że przypadkiem. Drugi nastąpił po wysłaniu sms. Czego się nie spodziewałem. 

Wysłałem dokładnie 2 sms, odłożyłem telefon, nagle patrzę wpisz pin :/ czyli nastąpił restart. 

Zmień z LTE na 3G. U mnie problem zniknął

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...