Jump to content

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Recommended Posts

Jak widzisz, jeszcze nikomu serwis nie pomógł. Osobiście, teraz jestem na tyle mądrzejszy, że zwrócił bym telefon do sprzedawcy zaraz po zakupie a nie wierzyć, że to drobnostka.

Załóżmy, teoretycznie, telefon dostaję z powrotem bez wymiany na nowy czyli gwarant twierdzi, że jest sprawny. Czeka mnie odesłanie telefonu do serwisu, serwis po dwóch tygodniach odeśle z informacją "nie dokonano naprawy, telefon sprawny" i co dalej? Ręka w nocniku lub udanie się po pomoc do rzecznika ale ..... na to trzeba mieć czas i zdrowe nerwy.

Link to comment
Share on other sites

Masakra, nie wyobrażam sobie posiadać taki telefon, co się reseruje kilka razy dziennie przy czym mu się zachce ^^ najgorsze że nic z tym nie można zrobić, szukałem na forach poza naszymi granicami i także mają ten problem i rozwiązania brak... myślałem że serwis chociaż pomoże ale widzę, że bez sensu w ogóle będzie  go tam wysyłać.  :/

Link to comment
Share on other sites

Osobiście mam nadzieję, że trafiła się wadliwa partia, importer o tym wie i wymienia na wolne od wad robiąc to po cichu bojąc się negatywnych opnii. Inaczej tego sobie nie wyobrażam, samochody wymieniają bo mają wady to telefonu nie wymienią?

Link to comment
Share on other sites

Ja zamawiałem w dniu premiery w Polsce (22.05.2020) i do tej pory nie miałem ani jednego restartu. Po odczekaniu na odblokowanie wrzuciłem twrp oraz rom xiaomie.eu i śmiga elegancko. Na chwilę obecną mam najnowszą wersję  HMNote9ProEU xiaomi.euV11.0.7.0.QJZMIXM . Może spróbujcie zainstalować tą wersję i sprawdźcie czy też następują restarty. Jeżeli będą się powtarzać, to powrót do oryginału i serwis.

Pozdrawiam i życzę cierpliwości.

Wkradł się błąd w numeracji-poprawione

Edited by tomas111
Link to comment
Share on other sites

Dnia 20.09.2020 o 16:49, brawo napisał:

To nie wina importera, a producenta. Co zarzucasz importerowi? Dobrze że wymienia. Nie wiem dlaczego miałby to robić głośno :)

Nigdzie nie napisałem że winię importera, napisałem "mam nadzieję że wie i wymienia telefony". Choć uważam że oficjalny importer jest za to odpowiedzialny bo jest łącznikiem między producentem a klientem. Jak na razie jest wiele przypadków świadczących o wadzie telefonu ale oficjalnego stanowiska nie ma.

Co do wymiany, jeszcze nie wymienił i jak na razie nie mam powodów do zadowolenia.

Dnia 22.09.2020 o 21:30, Xander123 napisał:

Witam,

Ja jestem po wymianie płyty głównej i katuje tel już dobry tydzień i żadnych problemów. Telefon się nie resetuje.

Wyszła pewnie wadliwa partia i wymieniają płyty główne.

W moim przypadku wymienili wadliwą na .............. wadliwą?

Link to comment
Share on other sites

Zaobserwowałem to samo u siebie, przy czym zawsze są spełnione 3 warunki: włączony GPS, uruchomiony program wykorzystujący GPS (np nawigacja) i słaby zasięg sieci komórkowej. Reset następuje zawsze gdy wjadę np do tunelu, na parking podziemny, parking w galerii albo w trasie gdy dane wskakują mi na roaming.

 Osobiście czekam na aktualizację Miui do wersji 12 i jeśli to nie naprawi problemu to odsyłam albo na reklamacje albo na rękojmię.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 23.09.2020 o 17:42, tomas111 napisał:

Ja zamawiałem w dniu premiery w Polsce (22.05.2020) i do tej pory nie miałem ani jednego restartu. Po odczekaniu na odblokowanie wrzuciłem twrp oraz rom xiaomie.eu i śmiga elegancko. Na chwilę obecną mam najnowszą wersję  HMNote9ProEU xiaomi.euV11.0.7.0.QJZMIXM . Może spróbujcie zainstalować tą wersję i sprawdźcie czy też następują restarty. Jeżeli będą się powtarzać, to powrót do oryginału i serwis.

Pozdrawiam i życzę cierpliwości.

Wkradł się błąd w numeracji-poprawione

Dokładnie mam tak samo.Zero problemów.Janosik,lokalizacja[gps],dane mobilne,bluetooth wszystko załączone,telefon na uchwycie przedniej szybie,5 godz.użytkowania.Wynika z tego,że to jednak macie złą partię.Dziwi mnie tylko jak podchodzi do tej sprawy serwis,zapewne znając problem.

Edited by kamil9530
Link to comment
Share on other sites

Ja mam już nauczkę, żadnej "chińszczyzny", pierwszy i ostatni raz.

Oto co otrzymałem z działu reklamacji:

"Dzień dobry,

Szczegółowe ustosunkowanie się sprzedawcy do przesłanej rękojmi znajduje się w załączniku.
Roszczenie wymiany urządzenia zostało odrzucone, w reklamowanym egzemplarzu podczas przeprowadzonych testów nie stwierdzono zgłaszanych usterek.

Jednakże w celu szczegółowej dodatkowej ekspertyzy, urządzenie zostało odesłane do zewnętrznego autoryzowanego serwisu producenta Xiaomi.
Reklamowany telefon obecnie przechodzi szczegółowe testy. W przypadku wykrycia nieprawidłowości, Pańska reklamacja zostanie ponownie rozpatrzona.

Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość.

Pozdrawiam,
Michał

Dział Reklamacji"

Czyli kółko się zamknie - prześlą lub przesłali telefon (prawdopodobnie bez sprawdzania) do CCS a CCS jako "autoryzowany serwis producenta Xiaomi" odeśle z informacją - nie dokonano naprawy, telefon sprawny.

Można klienta robić w balona, można.

Edited by wpr
Link to comment
Share on other sites

Mam bardzo ciekawe spostrzeżenie. Mieszkam w dwóch miejscach, w Kołobrzegu telefon restartuje się średnio 5-8 razy dziennie, natomiast jak tylko wyjadę do domu gdzie pracuje i mieszkam na co dzień (Szczecin) nie miałem póki co nigdy restartu. Dzisiaj telefon działa już 12 dobę, a jutro wieczorem będę w Kołobrzegu. Jeśli tam zacznie się restartować, to naprawdę jest możliwe że w jakiś dziwny sposób sygnał GPS w Kołobrzegu restartuje mi telefon?

Dam znać jutro.

 

Edit: no tak, potwierdzam, wszedłem do domu w Kołobrzegu i miałem 2 restarty w ciągu 20 minut. Wyłączyłem lokalizację bo oszaleje.

IMG_20201001_210254.jpg

Edited by RadzikKG
Link to comment
Share on other sites

Ciąg dalszy, mam nadzieję, że już będzie z górki.

Jak wiecie moje roszczenie zostało odrzucone, na szczęście nagrałem film kiedy telefon samoczynnie się restartuję i to uratowało sprawę. Wysłałem film do działu gwarancji i po kolejnych "ekspertyzach" uznano moje roszczenie. Stwierdzono wady, do których się nie przyczyniłem jako użytkownik. Od informacji o uznaniu roszczenia do otrzymania nowego telefonu dwa dni, więc szybko i sprawnie.

Co mnie niepokoi, otóż nie dostałem żadnego dokumentu który by stwierdzał, że jestem właścicielem nowego aparatu. Mam fakturę zakupu starego telefonu ale tam widnieją inne cechy identyfikacyjne. Napisałem i czekam na odpowiedź.

Co do sprawności nowego - jeszcze nie uruchomiłem:-D ale dam znać.

edit:

już dostałem na maila nową fakturę (szybko, 30 min po wysłaniu zapytania) i informację, że oryginał przyjdzie pocztą.

 

edit2:

Niestety, chyba mam pecha nad pechy - nowego telefonu nie można uruchomić. Pierwsze co mnie zastanowiło to brak reakcji na podłączenie ładowarki ale telefon się uruchomił, doszedłem do momentu kiedy pyta czy zalogować do chmury xiaomi i się wyłączył, koniec. Od tego momentu, dwie godziny, podpięty do ładowarki i nic - nie można uruchomić, nie ma oznak ładowania. Oczywiście sprawdziłem trzy ładowarki i trzy kable, na każdym zero oznak ładowania.

Ma ktoś większego pecha?

 

Edited by wpr
Nowe wiadomości
Link to comment
Share on other sites

"Ma ktoś większego pecha?"

Może niech ktoś inny uruchamia ci telefon i ładuje go? Trochę pałętam się po tej ziemi i już tych telefonów nawymieniałem trochę. Począwszy od Nokii 3110, ale żaden, dosłownie żaden, nie sprawiał mi problemów. Nie zdziwię się że serwis ma ciebie za psuja.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 9.10.2020 o 14:34, wpr napisał:

edit2:

Niestety, chyba mam pecha nad pechy - nowego telefonu nie można uruchomić. Pierwsze co mnie zastanowiło to brak reakcji na podłączenie ładowarki ale telefon się uruchomił, doszedłem do momentu kiedy pyta czy zalogować do chmury xiaomi i się wyłączył, koniec. Od tego momentu, dwie godziny, podpięty do ładowarki i nic - nie można uruchomić, nie ma oznak ładowania. Oczywiście sprawdziłem trzy ładowarki i trzy kable, na każdym zero oznak ładowania.

Ma ktoś większego pecha?

 

Sprobuj wlaczyc z fast bootem, w sensie power + volume down, moze zaskoczy, jak zatrybi do ffast boota to tak samo go zresetuj, power + volume down przez 10 sec.

Co do resetowania, wrzucilem wersje global miui 11.05, zrobil mi sie update do 11.07 i jakis czas jezdzie z gpsem i poki co nie zauwazylem zeby resetowal sie w trakcie korzystania z google map z wlaczona lokalizacja, czy jakiego kolwiek innego programu korzystajacego z lokalizacji. Zauwazylem jednak ze raz na jakis czas (o wiele rzadziej niz wczesniej ale jednak) lubi zresetowac sie w losowych momentach, np lezac i nic nie robiac na biurku.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Kimunyest napisał:

Sprobuj wlaczyc z fast bootem, w sensie power + volume down, moze zaskoczy, jak zatrybi do ffast boota to tak samo go zresetuj, power + volume down przez 10 sec.

 

Próbowałem ale problemem jest brak ..... prądu, padnięty akumulator a telefon nie reaguje na ładowarkę.

Mam wrażenie, że telefon który otrzymałem nie był/jest do końca fabrycznie nowy, zastanawiają mnie dwie rzeczy:

- pierwsza, pudełko nie było zapakowane w folię tylko od spodu dwie naklejone plomby.

- druga, z tego co pamiętam mój pierwszy telefon miał fabrycznie nałożoną folię na ekran ( chyba, że się mylę ) a ten takiej nie miał.

Sumując, po 12 godzinach ładowania zero reakcji, telefon zimny jak nogi mojej żony. 

Złożyłem pisemną rezygnację z zakupu i dokonuje zwrotu, kurier zamówiony na jutro. Wcale się nie upieram na zwrot gotówki, może być nowy telefon (fabrycznie nowy), jeszcze mam trochę cierpliwości i całe szczęście, że nie pozbyłem się starego Samsunga.

10 godzin temu, brawo napisał:

"Ma ktoś większego pecha?"

Może niech ktoś inny uruchamia ci telefon i ładuje go? Trochę pałętam się po tej ziemi i już tych telefonów nawymieniałem trochę. Począwszy od Nokii 3110, ale żaden, dosłownie żaden, nie sprawiał mi problemów. Nie zdziwię się że serwis ma ciebie za psuja.

Nie wiem czy mają mnie za "psuja", PESEL mi już nie pozwala na takie zabawy. Szkoda mi tylko czasu, telefon kupiłem w czerwcu a już październik a ja nawet nie zdążyłem się nim "pobawić".

Moim pierwszym telefonem był Philips Fizz więc też ich trochę przewaliłem i nigdy poza Nokią 8210 nie miałem z nimi problemów.

Link to comment
Share on other sites

A nagrałeś uruchamianie tego drugiego telefonu? A tak poza tym to czy oni wymienili sam telefon, czy komplet razem z ładowarką i kabelkiem? Może problem jest ładowarka albo kabelek. Jakieś zwarcie na pinach, nieprawidłowe parametry ładowarki i to ubija ci telefony.

 

Link to comment
Share on other sites

Pierwszy telefon ładował się bezproblemowo, drugi uruchomił się tylko raz, tak jak wspomniałem do momentu kiedy proponuje logowanie do chmury.

Teoretycznie chyba wymienili całość bo na pudełku są inne numery.

Co do nagrywania, no cóż nie założyłem, że będą problemy z nowym telefonem.

Edited by wpr
Link to comment
Share on other sites

Witam, jestem posiadaczem tego modelu i niestety także mam problem restartu, telefon był w serwisie w Piasecznie i został odesłany jako sprawny. Czyli należ podejrzewać soft. Wyczytałem, że do końca października ma być MIUI 12, zobaczymy czy coś pomoże. Pozdro ;-)

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, WD40 napisał:

Wiele sobie obiecujemy po update do MIUI 12. Mam nadzieję, że ogarną tam problemy z którymi nie poradzili sobie w MIUI 11. A nie tylko dodadzą kolejne problemy.

Za pamięci zróbcie sobie testy w Antutu  i screenshoty, byście mogli porównać po aktualizacji.

 

Cóż, po zgłoszeniu problemu w aplikacji problemy i opinie dostałem post, iż znają temat i potrzebują 12-14 dni na ogarnięcie, zobaczymy. Pozdrawiam :-)

Link to comment
Share on other sites

C.d.

W poniedziałek odesłałem telefon, dość szybka reakcja w czwartek info, że uznają reklamację:-o, dziś otrzymałem telefon. Czy fabrycznie nowy, tego nie wiem bo pudełko ponownie bez foli tylko z dziwnymi plombami. Na plus - fabryczna folia na ekranie i ................ ładuje się:grin:. Uruchomiłem bez karty sim i poczekam do pełnego naładowania. Test wkrótce, czyli w najbliższym tygodniu.

 

edit:

do dokładnym obejrzeniu stwierdzam, że telefon nie jest nowy, może po zwrotach 14 dniowych, na foli dużo rys.

Edited by wpr
Nowe wiadomości
Link to comment
Share on other sites

Mój ma to samo...

Wchodząc w menu serwisowe resetuje się przy próbie testu GPS. 

AIDA64 pokazuje temperaturę soc czasem nawet 89 stopni, a czasem 60, reszta temperatur w normie.

Sprawdzam obecnie jak to wygląda gdy wyłączę całkiem lokalizację.

Z tego co czytałem na zagranicznych forach w większości problemu nie ma gdy nie ma kart SIM. Ciekawe czy to nie jest zależne od kart SIM lub sieci.

 

Edit:

Zauważyłem, że większe prawdopodobieństwo wystąpienia problemu jest przy słabym zasięgu lub gdy w jednej lokalizacji telefon przełącza się między kilkoma stacjami bądź zakresami.

Edited by LeBomB
Link to comment
Share on other sites

Witam. 

Miałem identyczny problem: nowy 9 Pro po uruchomieniu dowolnej nawigacji (Google, Waze, Here) resetował się max po kilku minutach pracy. Już gdzieś o tym pisałem.  Oddałem go do serwisu.

Tydzień później (kilka dni temu) oddali mi go z informacją, iż był sprawny i nie podjęto się naprawy, przy czym nosi widoczne ślady używania w postaci rys (telefon po 1 dni używa nia w etui, jak go oddawałem gość w salonie sam stwierdził - jak nowy). Telefon jest w innym kolorze niż oryginalny !!! (oddałem szary a dali mi niebieski). Ale nic to. Kolor może być. Działał kilka dni ok, wczoraj zaczął się resetować na nawigacji. Uruchomiłem więc w końcu drugiego (kupiłem dwa, szarego i zielonego), dzisiaj rano testowałem nawigację: RESETUJE się po kilku minutach.

Te telefony to totalne chłam. Jutro oddaję do serwisu oba. Jeśli ktoś nie wierzy, mogę wrzucić skan raportu z serwisu. To co Play odwala z tym sprzętem to historia.

 

Link to comment
Share on other sites

N ie chcę zapeszyć (odpukałem w niemalowane) telefon działa, przez ostatni tydzień nie stwierdziłem resetu. Wnioski: musi być partia walniętych, serwis nie radzi sobie z naprawą tylko wymienia płyty główne na zasadzie może się uda. Nie znają przyczyny resetów więc nie podejmują większych działań licząc, że aktualizacja coś poprawi.

Co do moich podejrzeń odnośnie otrzymania "używanego" telefonu na wymianę, otrzymałem taka informację:

Cytat

Dzień dobry,

Już śpieszę z wyjaśnieniem. Fizyczna obecność gwarancji w opakowaniu z telefonem jest zależna od dystrybutora od którego pochodzi dana partia telefonów.
Niektórzy dystrybutorzy dostarczający do nas urządzenia, dołączają gwarancję na zewnątrz opakowania inni umieszczają je w pudełku i dopiero wtedy plombują opakowania. Ma to również związek z obecnością folii na pudełkach lub samych plomb. Działania te nie mają wpływu na  urządzenia, zawartość akcesoriów oraz ich stan.

W przypadku wcześniejszego wymienionego telefonu oraz Pańskich uwag co do jego stanu, postaram się zweryfikować zaistniałą sytuację oraz pochodzenie telefonu z magazynem.

Ze strony mi-home.pl:

Cytat

Strona Mi-Home.pl to autoryzowany sklep internetowy zajmujący się sprzedażą wszelkich urządzeń marki Xiaomi dostępnych w polskiej dystrybucji. Sklep powstał dzięki kooperacji oficjalnego dystrybutora Xiaomi, ABC Data wraz z firmą ROLV Group Sp. z o.o. Oficjalny start Mi-home.pl datuje się na 7 stycznia 2018 roku. Mimo względnie skromnych początków sklepu sprzedaż w ciągu kolejnych miesięcy drastycznie wzrosła, a sama strona Mi-home.pl stała się znana i rozpoznawana przez klientów z całej Polski.

Nie wiem ilu może być dystrybutorów ale wydaje mi się, że powinni kupować tylko od ABC Data. Mogę się mylić, nie znam się na tym.

Na plus, że chcą a przynajmniej obiecują wyjaśnić sytuację.

Obecnie jestem na takim etapie - cieszę się, że działa.:grin:

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...