Jump to content

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Recommended Posts

@WD40 to zależy. Wystarczy że różne partie mają jakiś podzespół innego producenta, wtedy wystarczy skopany sterownik i problemu nie obejdziesz nawet resetem do fabrycznych. Tak jak w kartach graficznych masz pamięci np. Hynixa i Samsunga w tym samym modelu, tego samego producenta karty. Na jednych zrobisz dobre OC, na innych nie. Tutaj może być podobnie, tylko trzeba by wiedzieć jakie podzespoły mogą być od różnych producentów.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 7.03.2021 o 14:39, WD40 napisał:

Nie sądzę, by to była wyłącznie kwestia software, bo by reset do ustawień fabrycznych pomagał. Wiele osób na forum to przetrenowało i jedynym sposobem była wymiana płyty głównej.

Jeśli ulegnie uszkodzeniu plik systemowy np podczas aktualizacji to on nie jest podczas resetu nadpisywany na fabryczny tylko cały czas zostaje taki jaki był. Usuwane są natomiast wszystkie dane,  ustawienia, rejestry itp. Tylko pełny flash systemu nadpisuje pliki i to jeszcze nie wszystkie.

Link to comment
Share on other sites

Taa, i tylko ta nieszczęśliwa linia dziewiątek cierpi na uszkadzanie plików podczas aktualizacji powodując samoistne resety przy scenariuszu LTE+lokalizacja.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Dnia 10.03.2021 o 00:22, Netoper napisał:

Taa, i tylko ta nieszczęśliwa linia dziewiątek cierpi na uszkadzanie plików podczas aktualizacji powodując samoistne resety przy scenariuszu LTE+lokalizacja.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Napisałem, że reset do ustawień fabrycznych nie naprawia uszkodzonych plików systemowych a jedynie czyści dane i ustawienia, poprzedni post zdaje się sugerował, że pliki ulegają naprawieniu. Uszkodzenie pliku systemowego może być konsekwencją uszkodzonej bądź fabrycznie wadliwej pamięci lub procesora.

Restart nastąpi po poważnym błędzie programowym lub sprzętowym a ich przyczyna nie jest na razie znana i nie stawiał bym jak na razie żadnej diagnozy, nie jest też znana skala problemu a ta sądząc po popularności tego topica jest znikoma.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 godziny temu, MatekPomatek napisał:

U mnie problem był cały czas od sierpnia, dopiero teraz zdecydowałem się na oddanie na gwarancji.

 

Problemem jest wadliwa płyta główna.

 

Po wymianie wszystko w porządku.

 

 

gdzie kupywałes go?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Miałem identyczny problem, poszła reklamacja - odrzucona.

Następnie wysłałem do sprzedawcy rękojmie - również odrzucona.

Dostałem wadliwy produkt i jedyne co nim mogę teraz zrobić, to sobie d... podetrzeć.

Jakieś rady? Ktoś z Was miał uznaną reklamację? Telefon kupiony w salonie stacjonarnym NEONET.

Link to comment
Share on other sites

Mi wymienili telefon, nawet dwa razy, przeczytaj cały wątek. Jedyne co robi na nich wrażenie to dołączenie do protokołu reklamacji nagranego filmu z restartami.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 14.04.2021 o 10:54, wpr napisał:

Mi wymienili telefon, nawet dwa razy, przeczytaj cały wątek. Jedyne co robi na nich wrażenie to dołączenie do protokołu reklamacji nagranego filmu z restartami.

czyli masz juz 2 nowy telefon?

Link to comment
Share on other sites

Mi wymienili płytę główną, ale dopiero przy drugim wysłaniu telefonu na serwis. Po pierwszym wysłaniu zrobiłem im trochę burzę, bo według informacji na stronie telefon w diagnozie był około 10-15 min. Wysłałem do nich parę maili z prośbą o wytłumaczenie i jakie akcje były wykonane na telefonie. Przy drugiej wysyłce opisałem to wszystko w protokole opisując co jest źle. Tym razem telefon na diagnozie był więcej, bo aż dzień, ale koniec końców telefon został naprawiony.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 15.04.2021 o 13:40, Kanio napisał:

czyli masz juz 2 nowy telefon?

Tzn przy pierwszej wymianie dostałem ............. uszkodzony telefon, nie można było go uruchomić. Dopiero następny był/jest bezproblemowy, oczywiście ma inne wady ale przynajmniej nie restartuje się samoczynnie.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 16.04.2021 o 16:05, wpr napisał:

oczywiście ma inne wady

Masz wyjątkowego pecha, to twój trzeci telefon i do tego jeszcze wadliwy? Model ten zyskał tak wielką popularność, że duża część moich znajomych zdecydowała się go zakupić i jeszcze nikt nie ma z nim problemu.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 18.04.2021 o 10:57, Rower górski napisał:

Masz wyjątkowego pecha, to twój trzeci telefon i do tego jeszcze wadliwy?

Teraz to myślę, że to wada oprogramowania - telefon wiesza się, nikt nie może się dodzwonić (informacja że abonent ma wyłączony telefon) wtedy przychodzi sms o nieodebranym połączeniu. Niestety nie można takowego wykonać (po wybraniu numeru od razu następuje rozłączenie) trzeba wyłączyć i ponownie włączyć telefon, wtedy wszystko działa.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 19.04.2021 o 20:57, Netoper napisał:

Z tym dzwonieniem to problem w sofcie, ktoś opisywał ( mod Skrzypek ? ) że trza podmienić plik modemu i hula.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

A masz może jakiś link do instrukcji z tym?

Link to comment
Share on other sites

Aaa, kurcze myślałem że ten Twój myk jest uniwersalny, i kwestia tylko żeby sprawny/bezbłędny plik flasznąć dla danego modelu.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Witam, niestety opisywane problemy także dotyczą mojego telefonu. Na początku obserwowałam przy jakich czynnościach sięresetuje, ale później nawet gdy telefon był nieużywany także była ta sama sytuacja.

Za pierwszym razem na reklamacji stwierdzili że telefon jest sprawny, przywrócili ustawienia fabryczne, co także sama robiłam...a telefon dalej to samo.

Po drugiej reklamacji wymienili mi płytę główną i złącza usb. Niestety problem dalej ten sam.

Co dalej? 3 reklamacja ? Jakieś sugestie?

Edited by Justyna.kr
Link to comment
Share on other sites

Dnia 24.04.2021 o 08:13, Justyna.kr napisał:

Witam, niestety opisywane problemy także dotyczą mojego telefonu. Na początku obserwowałam przy jakich czynnościach sięresetuje, ale później nawet gdy telefon był nieużywany także była ta sama sytuacja.

Za pierwszym razem na reklamacji stwierdzili że telefon jest sprawny, przywrócili ustawienia fabryczne, co także sama robiłam...a telefon dalej to samo.

Po drugiej reklamacji wymienili mi płytę główną i złącza usb. Niestety problem dalej ten sam.

Co dalej? 3 reklamacja ? Jakieś sugestie?

Wysyłaj dalej, mój był dwa razy i też w końcu wymienili płytę. Na szczęście u mnie to pomogło i problem nie występuje

Link to comment
Share on other sites

mój dzisiaj wrócił z serwisu po raz drugi, za pierwszym razem wymienili płytę ale problem pozostał. odesłałem ponownie i panowie stwierdzili, że telefon jest sprawny i go odesłali. za pierwszym razem dołączyłem filmik z restartu za drugim nie. teraz znów drugi telefon w garść i nagrywamy. na dniach poleci do ccs-u po raz trzeci...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dziś kolejne info w sprawie restartów: https://c.mi.com/thread-3704003-1-0.html

Co prawda wspomnieli tylko o użytkownikach ROM-u rosyjskiego, ale problem jest wszędzie, więc zapewne gdyby znalazł się ktoś, kto ma ten problem i ogarnia trochę angielski, to być może udałoby się to ogarnąć... Prawdopodobnie przez grupę na telegramie (choć zaglądnąłem tam i jest trochę martwa, ale być może coś by się dało zrobić?).

Link to comment
Share on other sites

Miałem przez kilka dni MIUI 12.0.4. Z tego co czytałem to tylko aktualizacja zabezpieczeń Google.

Zainstalowałem MIUI Polska 12.0.3 i różnica w działaniu jest ogromna. Zwłaszcza działanie LTE, GPS i WiFi jest genialne.

Wreszcie wszystko śmiga jak należy.

Link to comment
Share on other sites

u mnie odpukać po kolejnej wymianie płyty (to już trzecia w tym tetefonie) w serwisie telefon chodzi już czwarty dzień bez najmniejszego problemu. nawet wczoraj automatycznie wskoczył sofcik 12.0.4. tym razem telefon reanimowali w SBE Polska a nie w ccs-e. mam nadzieję, że wreszcie będzie pracować stabilnie

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nowy Android 11

Ustawienia / Dodatkowe ustawienia / Region / wybrać Stany Zjednoczone

Ustawienia / O telefonie / Wersja MIUI / 3 kropki prawy górny róg / Ustawienia aktualizacji / wybrać Otrzymuj wczesne aktualizacje / cofnąć / sprawdźcie dostępność aktualizacji. Pojawi się 12.0.4 R..... Jako druga pojawi się 12.0.1Q.... z nowym Androidem 11

Może się okazać że od razu pojawi się 12.0.1Q....

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, TeQQ napisał:

Nowy Android 11

Ustawienia / Dodatkowe ustawienia / Region / wybrać Stany Zjednoczone

Ustawienia / O telefonie / Wersja MIUI / 3 kropki prawy górny róg / Ustawienia aktualizacji / wybrać Otrzymuj wczesne aktualizacje / cofnąć / sprawdźcie dostępność aktualizacji. Pojawi się 12.0.4 R..... Jako druga pojawi się 12.0.1Q.... z nowym Androidem 11

Może się okazać że od razu pojawi się 12.0.1Q....

U mnie raz że nie nic nie ma nowego z softu to dwa nie ma takiej opcji w ustawieniach aktualizacji :) z tego co kojarzę to w wersji global jest możliwość dostawania wcześniejszych wersji , ale na .eu niema nic takiego :) ale może komuś się uda dostawać jakaś nowsza wersję :)

Link to comment
Share on other sites

U mnie raz że nie nic nie ma nowego z softu to dwa nie ma takiej opcji w ustawieniach aktualizacji z tego co kojarzę to w wersji global jest możliwość dostawania wcześniejszych wersji , ale na .eu niema nic takiego ale może komuś się uda dostawać jakaś nowsza wersję
A może coś pomoże jak poklikasz szybko napis Wersja MIUI. Włącza to opcje programistyczne. Daj znać czy działa 9d8c2e044016fe025a52c8e49eeac798.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...