tweant

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM

Recommended Posts

Cześć, 

tydzień temu kupiłem Xiaomi Note 9 Pro i korzystałem kilka dni bez karty SIM. Wszystko było w miarę ok (poza niespodzianką z brakiem aplikacji Telefon, SMS, nagrywanie rozmów, Poczta). Zamówiłem kartę nanoSIM i teraz telefon resetuje się co chwilę. Dochodzi do takiego kuriozum, że telefon się resetuje po czym mija kilka sekund i resetuje się znowu i znowu. Próbowałem przywrócić do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało. 

Zaczęło się od próby użycia Asystenta Google. Zawiecha i biały ekran, kilka sekund i restart. Tak naprawdę nie ma zasady kiedy telefon sie zawiesza: wyciąganie górnej belki, korzystanie z Messengera, zdjęć. Nie jestem w stanie wskazać aplikacji, która to powoduje. Co można robić w takim przypadku? Tylko serwis? Myślicie, że pomogą? Nie wiem czy to ważne ale przy pierwszym włączeniu telefonu uruchomił się tryb serwisowy a nie właściwy Android. 

Kartę wkładam do Xiaomi Note 4 i wszystko jest ok, chyba można wykluczyć wadliwą kartę nanoSIM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ten sam problem, co prawda tel nie resetuje się tak jak u Ciebie co chwilę ale średnio 2 x na dzień czasem częściej...wczoraj przywróciłem ustawienia fabryczne i póki co tylko 1 x się zresetował ale to i tak o 1 raz za dużo, nie chciałbym oddawać nowego telefonu na reklamację...może ktoś ma jakiś pomysł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja swój redmi note 9 pro oddałem na reklamację , miałem problem z wifi , odpaliłem w trasie kiedy nawigacje sygic i miałem biały ekran a za chwile reset telefonu tak 3 razy , dodatku kiedyś telefon leży patrze a on się uruchamia od nowa , przywrócenie fabryczne telefonu nie pomagało , może wina oprogramowania , zgłaszajcie błąd ustawienia opinie , niech kombinują co jest nie tak że tyle problemów .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie przed chwilą dostałem sms  ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój egzemplarz odwala dokładnie to samo, zwiechy i resety bez reguły. Ktoś już widział czy będzie na to łatka jakaś, czy xiaomi zrypało robotę i telefon jest sprzętowo wadliwy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, macck napisał:

Mój egzemplarz odwala dokładnie to samo, zwiechy i resety bez reguły. Ktoś już widział czy będzie na to łatka jakaś, czy xiaomi zrypało robotę i telefon jest sprzętowo wadliwy? 

Ja ci proponuje oddaj na reklamację , dziś znów rypie mi się wifi w telefonie . Możesz też zgłosić problem ustawienia -usługi i opinie i tam wybierasz .

Edited by 8cysiek6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem taki problem ale zainstalowałem SIM toolkin i on mi mieszał i ,wpisałem pin lub przeszedł do głównego ekranu i restart i tak ciagle ale to było chyba maski lub Evolution

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem na globalu-nic się nie działo. Sprawdzałem SIM na dwóch slotach. Teraz jestem na xiaomi.eu - też nic się nie dzieje. Co do baterii to około 3 dni, natomiast SOT wygląda tak jak poniżej.

Screenshot_2020-06-29-11-53-55-497_com.miui.securitycenter.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kko86k napisał:

Dostał już ktoś telefon z reklamacji? Nie restartuje się nowy?

Mój się jak narazie nie resetuje tylko wifi mnie wkurza , a kolega ma 8 pro i też ma nie raz problem z wifi

7 godzin temu, blejdzik napisał:

Serio z tym telefonem są takie problemy ?? Pytam bo chcę kupić RN9 PRO :)

Jest raczej w nim nie dopracowane oprogramowanie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Globala i zero problemów ze stabilnością. Żadnych resetów.

Kupiony w ProLine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, tomas111 napisał:

Dlatego proponuję wrzucić xiaomi.eu stabilną - problemów na chwilę obecną brak.

Dzięki za cynę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam wersję Global 11.0.1I stabilna , telefon po reklamacja wymieniony na nowy brak resetów tylko problem z wifi 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, 8cysiek6 napisał:

Ja mam wersję Global 11.0.1I stabilna , telefon po reklamacja wymieniony na nowy brak resetów tylko problem z wifi 

Jaki masz router? W jakim standardzie pracuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.06.2020 o 12:46, 8cysiek6 napisał:

Właśnie przed chwilą dostałem sms  ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie .

A w jakim sklepie kupowałeś? U mnie to było mi-home.pl i ich obsługa jak na razie jest najgorsza z jaką miałem do czynienia. Proces trwa już miesiąc a w serwisie zaktualizowali tylko oprogramowanie XD

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, tweant napisał:

A w jakim sklepie kupowałeś? U mnie to było mi-home.pl i ich obsługa jak na razie jest najgorsza z jaką miałem do czynienia. Proces trwa już miesiąc a w serwisie zaktualizowali tylko oprogramowanie XD

ja kupiłem w rtv euro agd , sms dostałem 14 dnia od oddania i w tym samym dniu byłem w sklepie ale musiałem czekać 2 dni jak ściągną , pisałem również do sklepu mi-home.pl i napisali ze nikt reklamacji nie składał .Również zgłaszałem problem w ustawienia - opinie i w połowie Lipca powinna być aktualizacja mam nadzieje ze naprawi telefon.

43 minuty temu, WD40 napisał:

Jaki masz router? W jakim standardzie pracuje?

Fritz!Box 7530 tylko że do tego mam inernet do pc 2x tv i telefon , taki sprzęt daje firma w której mam internet , redmi note 5 chodzi bezbłędnie , mój stary honor 8x również , a w jakim standardzie pracuje to nie mam pojęcia 

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, 8cysiek6 napisał:

ja kupiłem w rtv euro agd , sms dostałem 14 dnia od oddania i w tym samym dniu byłem w sklepie ale musiałem czekać 2 dni jak ściągną , pisałem również do sklepu mi-home.pl i napisali ze nikt reklamacji nie składał .Również zgłaszałem problem w ustawienia - opinie i w połowie Lipca powinna być aktualizacja mam nadzieje ze naprawi telefon.

Fritz!Box 7530 tylko że do tego mam inernet do pc 2x tv i telefon , taki sprzęt daje firma w której mam internet , redmi note 5 chodzi bezbłędnie , mój stary honor 8x również , a w jakim standardzie pracuje to nie mam pojęcia 

Miałem podobny problem w Honor Play. Ustawiłem na routerze kanały statycznie a nie na "auto" i nagle wszystkie urządzenia przyspieszyły a Play zaczął pracować w standardzie AC 5 GHz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś takiego widzie na redmi note 9 pro

780 / 526 5 GHz / ac / 80 MHz
( prędkość) WPA2, MU-MIMO, 2 x 2
11k, 11v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłącz się kompem pod 192.168.0.1 i sprawdź ustawienia routera czy nie ma ustawień WiFi na "auto".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, tomas111 napisał:

W dziale pobierz Miui 11 stabilne.

Ok, ale tam też nie ma modelu typowo Note 9 Pro. Jest wersja 5G albo zwykłe Note 9.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, tweant napisał:

Ok, ale tam też nie ma modelu typowo Note 9 Pro. Jest wersja 5G albo zwykłe Note 9.

Gdzie niby widzisz 5G...?

image.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, tweant napisał:

Ok, ale tam też nie ma modelu typowo Note 9 Pro. Jest wersja 5G albo zwykłe Note 9.

Jest, jest przypatrz się dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, rzeczywiście jest. Teraz muszę poczekać tydzień na odblokowanie bootloadera. Może do tego czasu sklepowi uda się rozpatrzyć reklamację XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim przypadku zmiana oprogramowania na wersję MIUI Polska nie pomogła. Telefon nadal się restartuje.

Edited by tweant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now