Skocz do zawartości

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, WD40 napisał:

Według serwisu PiunikaWeb aktualizacja MIUI 12,5 dla Redmi Note 9 Pro w wariancie Global ma był pod koniec 2 kwartału (czyli koniec czerwca) a dla EU w kolejnych miesiącach. Inni producenci podają już modele smartfonów uprawnionych do aktualizacji Androida 12 na jesieni.

Mój RN9P nie restartuje się wcale. Nie jestem za to zadowolony z szybkości działania WiFi. Niby speedtest pokazuje genialne prędkości 472/154 megabity a strony WWW ładują się powoli. Niezależnie czy używam Firefoxa, Chrome czy stockowej przeglądarki Xiaomi.

U mnie spedtest pokazuje D 30,5, a U 2,5 MgB, strony otwierają się szybko, jakoś w zeszłym tygodniu zmieniłem lokalizacje na Niemcy i weszło MIUI 12.0.2 zobaczymy co będzie dalej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, WD40 napisał:

Porównuję do Redmi Note 6 Pro i Honor Play. Mój Note 9 Pro ładuje z potężnym lagiem. Przez kilka do kilkunastu sekund nic a potem strona się pojawia. problem występuje niestety niezależne od przeglądarki..

 

mi normalnie ładuje do 50 minut

 

Cześc kupiłem note 9 pro i widze ze on ma problemy ze sie sam włącza i wyłącza wiadomo czego to jest wina opragramowania czy wada telefonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

małe info, o czym już pisałem, wyłączona funkcja dual LTE telefon bez resetów, w piątek w przypływie fantazji funkcja została włączona, do niedzieli 5 restartów i jedno samoczynne wyłączenie. Ponowne wyłączenie dualal i telefon chodzi Coś musi byś z tym tematem. Pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WD40 to zależy. Wystarczy że różne partie mają jakiś podzespół innego producenta, wtedy wystarczy skopany sterownik i problemu nie obejdziesz nawet resetem do fabrycznych. Tak jak w kartach graficznych masz pamięci np. Hynixa i Samsunga w tym samym modelu, tego samego producenta karty. Na jednych zrobisz dobre OC, na innych nie. Tutaj może być podobnie, tylko trzeba by wiedzieć jakie podzespoły mogą być od różnych producentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.03.2021 o 14:39, WD40 napisał:

Nie sądzę, by to była wyłącznie kwestia software, bo by reset do ustawień fabrycznych pomagał. Wiele osób na forum to przetrenowało i jedynym sposobem była wymiana płyty głównej.

Jeśli ulegnie uszkodzeniu plik systemowy np podczas aktualizacji to on nie jest podczas resetu nadpisywany na fabryczny tylko cały czas zostaje taki jaki był. Usuwane są natomiast wszystkie dane,  ustawienia, rejestry itp. Tylko pełny flash systemu nadpisuje pliki i to jeszcze nie wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.03.2021 o 00:22, Netoper napisał:

Taa, i tylko ta nieszczęśliwa linia dziewiątek cierpi na uszkadzanie plików podczas aktualizacji powodując samoistne resety przy scenariuszu LTE+lokalizacja.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Napisałem, że reset do ustawień fabrycznych nie naprawia uszkodzonych plików systemowych a jedynie czyści dane i ustawienia, poprzedni post zdaje się sugerował, że pliki ulegają naprawieniu. Uszkodzenie pliku systemowego może być konsekwencją uszkodzonej bądź fabrycznie wadliwej pamięci lub procesora.

Restart nastąpi po poważnym błędzie programowym lub sprzętowym a ich przyczyna nie jest na razie znana i nie stawiał bym jak na razie żadnej diagnozy, nie jest też znana skala problemu a ta sądząc po popularności tego topica jest znikoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, MatekPomatek napisał:

U mnie problem był cały czas od sierpnia, dopiero teraz zdecydowałem się na oddanie na gwarancji.

 

Problemem jest wadliwa płyta główna.

 

Po wymianie wszystko w porządku.

 

 

gdzie kupywałes go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem identyczny problem, poszła reklamacja - odrzucona.

Następnie wysłałem do sprzedawcy rękojmie - również odrzucona.

Dostałem wadliwy produkt i jedyne co nim mogę teraz zrobić, to sobie d... podetrzeć.

Jakieś rady? Ktoś z Was miał uznaną reklamację? Telefon kupiony w salonie stacjonarnym NEONET.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wymienili płytę główną, ale dopiero przy drugim wysłaniu telefonu na serwis. Po pierwszym wysłaniu zrobiłem im trochę burzę, bo według informacji na stronie telefon w diagnozie był około 10-15 min. Wysłałem do nich parę maili z prośbą o wytłumaczenie i jakie akcje były wykonane na telefonie. Przy drugiej wysyłce opisałem to wszystko w protokole opisując co jest źle. Tym razem telefon na diagnozie był więcej, bo aż dzień, ale koniec końców telefon został naprawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.04.2021 o 13:40, Kanio napisał:

czyli masz juz 2 nowy telefon?

Tzn przy pierwszej wymianie dostałem ............. uszkodzony telefon, nie można było go uruchomić. Dopiero następny był/jest bezproblemowy, oczywiście ma inne wady ale przynajmniej nie restartuje się samoczynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.04.2021 o 10:57, Rower górski napisał:

Masz wyjątkowego pecha, to twój trzeci telefon i do tego jeszcze wadliwy?

Teraz to myślę, że to wada oprogramowania - telefon wiesza się, nikt nie może się dodzwonić (informacja że abonent ma wyłączony telefon) wtedy przychodzi sms o nieodebranym połączeniu. Niestety nie można takowego wykonać (po wybraniu numeru od razu następuje rozłączenie) trzeba wyłączyć i ponownie włączyć telefon, wtedy wszystko działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niestety opisywane problemy także dotyczą mojego telefonu. Na początku obserwowałam przy jakich czynnościach sięresetuje, ale później nawet gdy telefon był nieużywany także była ta sama sytuacja.

Za pierwszym razem na reklamacji stwierdzili że telefon jest sprawny, przywrócili ustawienia fabryczne, co także sama robiłam...a telefon dalej to samo.

Po drugiej reklamacji wymienili mi płytę główną i złącza usb. Niestety problem dalej ten sam.

Co dalej? 3 reklamacja ? Jakieś sugestie?

Edytowane przez Justyna.kr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.04.2021 o 08:13, Justyna.kr napisał:

Witam, niestety opisywane problemy także dotyczą mojego telefonu. Na początku obserwowałam przy jakich czynnościach sięresetuje, ale później nawet gdy telefon był nieużywany także była ta sama sytuacja.

Za pierwszym razem na reklamacji stwierdzili że telefon jest sprawny, przywrócili ustawienia fabryczne, co także sama robiłam...a telefon dalej to samo.

Po drugiej reklamacji wymienili mi płytę główną i złącza usb. Niestety problem dalej ten sam.

Co dalej? 3 reklamacja ? Jakieś sugestie?

Wysyłaj dalej, mój był dwa razy i też w końcu wymienili płytę. Na szczęście u mnie to pomogło i problem nie występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój dzisiaj wrócił z serwisu po raz drugi, za pierwszym razem wymienili płytę ale problem pozostał. odesłałem ponownie i panowie stwierdzili, że telefon jest sprawny i go odesłali. za pierwszym razem dołączyłem filmik z restartu za drugim nie. teraz znów drugi telefon w garść i nagrywamy. na dniach poleci do ccs-u po raz trzeci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...