Skocz do zawartości

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Rekomendowane odpowiedzi

Przed updatem do Miui 12 nie zawieszał mi się podczas używania lokalizacji, w momencie update'u do 12 zawiechy stały się codziennością, dzisiaj złożyłem w RTV rękojmię z żądaniem zwrotu pieniędzy i telefon pojechał do serwisu, jeżeli mi to nie pyknie wykorzystam fakt, że na stronie jest napisane, że używa galileo. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.01.2021 o 15:39, VaderRSR napisał:

Przed updatem do Miui 12 nie zawieszał mi się podczas używania lokalizacji, w momencie update'u do 12 zawiechy stały się codziennością, dzisiaj złożyłem w RTV rękojmię z żądaniem zwrotu pieniędzy i telefon pojechał do serwisu, jeżeli mi to nie pyknie wykorzystam fakt, że na stronie jest napisane, że używa 

Tez tydzien temu  w piatek w RTV oddałam telefon po raz 2 na rekojmie i tez chce zwrot gotówki. Tylko ze tym razem dołączyłam płytę z nagraniami resetów telefonu i zdjecia z kazdej strony telefonu jako dowod ze telefon nie jest porysowany (bo jak za 1 razem byl w serwisie to opisali mi ze jest porysowany z kazdej strony...). Ten telefon samoistnie resetowal mi sie do 10 razy dziennie..przesada juz nawet zdjec nie moglam nim robic bo tylko odpaliłam aparat i koniec, on nawet resetowal sie w trakcie ladowania...

Obstawiam ze ich decyzje poznam dopiero na koniec stycznia bo za pierwszym razem odpowiedzieli mi po 14 dniach a kurier z telefonem pojawił sie po kolejnych 8 dniach (bo sklep do ktorego oddawalam wtedy przez pandemie jest zamkniety).

Edytowane przez myysilent
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, myysilent napisał:

Obstawiam ze ich decyzje poznam dopiero na koniec stycznia bo za pierwszym razem odpowiedzieli mi po 14 dniach a kurier z telefonem pojawił sie po kolejnych 8 dniach (bo sklep do ktorego oddawalam wtedy przez pandemie jest zamkniety).

Jeżeli po 14 dniach dostałeś odpowiedź,że telefon jest dobry,sprawny i wolny od wad, to padłeś ofiarą swojej niewiedzy,którą wykorzystał sprzedawca .

Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli w tym czasie nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi to 15 dnia Twoja reklamacja jest uznana.Jest to zapisane w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Twój sprzedawca najnormalniej w świecie zrobił Cie w konia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, myysilent napisał:

Tez tydzien temu  w piatek w RTV oddałam telefon po raz 2 na rekojmie i tez chce zwrot gotówki. Tylko ze tym razem dołączyłam płytę z nagraniami resetów telefonu i zdjecia z kazdej strony telefonu jako dowod ze telefon nie jest porysowany (bo jak za 1 razem byl w serwisie to opisali mi ze jest porysowany z kazdej strony...). Ten telefon samoistnie resetowal mi sie do 10 razy dziennie..przesada juz nawet zdjec nie moglam nim robic bo tylko odpaliłam aparat i koniec, on nawet resetowal sie w trakcie ladowania...

Obstawiam ze ich decyzje poznam dopiero na koniec stycznia bo za pierwszym razem odpowiedzieli mi po 14 dniach a kurier z telefonem pojawił sie po kolejnych 8 dniach (bo sklep do ktorego oddawalam wtedy przez pandemie jest zamkniety).

ja całe szczęście zrobiłem sobie dokładne zdjęcia innym telefonem żeby mieć dowód przy ewentualnej reklamacji jak mi coś takiego napiszą, mam nadzieję, że jednak bez problemu wszystko się odbędzie, w sklepie powiedzieli mi, że jak serwis się wypowie na temat usterki będą pisać do mnie maila czy mają zwracać mi pieniądze, czy chce żeby wymienili, jednak nie musza się zgodzić na zwrot pieniędzy, bo jest to tylko moje żądanie, którego nie muszą spełniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kotlomyj123 napisał:

Jeżeli po 14 dniach dostałeś odpowiedź,że telefon jest dobry,sprawny i wolny od wad, to padłeś ofiarą swojej niewiedzy,którą wykorzystał sprzedawca .

Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli w tym czasie nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi to 15 dnia Twoja reklamacja jest uznana.Jest to zapisane w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Twój sprzedawca najnormalniej w świecie zrobił Cie w konia

Okej, źle napisałam, mój błąd ;) Odpowiedź dostałam dokładnie w 14 dzień rano, czyli w ostatni dzień kiedy mogli to zrobić  :) jestem nastawiona teraz na to że będę czekać tyle samo, do ostatniego dnia.

2 godziny temu, VaderRSR napisał:

ja całe szczęście zrobiłem sobie dokładne zdjęcia innym telefonem żeby mieć dowód przy ewentualnej reklamacji jak mi coś takiego napiszą, mam nadzieję, że jednak bez problemu wszystko się odbędzie, w sklepie powiedzieli mi, że jak serwis się wypowie na temat usterki będą pisać do mnie maila czy mają zwracać mi pieniądze, czy chce żeby wymienili, jednak nie musza się zgodzić na zwrot pieniędzy, bo jest to tylko moje żądanie, którego nie muszą spełniać

no właśnie ja sie obawiam tego, że mogą się nie zgodzić na zwrot pieniędzy i będą mi wciskać naprawe... a tego bym bardzo nie chciała, bo mimo to obawiam sie powtórki z rozrywki a po drugie zraziłam się już do Xiaomi :(

Edytowane przez myysilent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dziś uznali reklamację, właśnie z tytułu niezgodności z opisem, chodzi o Galileo.
W opisie na stronie nie ma już informacji o obsłudze Galileo.

Note 9 Pro jest bardzo fajnym telefonem, ale resety go niszczą.
Nastawiłem się na kupno Mi 10t lite 5g, ale chyba ostatnio dużo wyprzedali i teraz ich poniosło z cenami, bo skoczył do 1399zł.
Poczekam sobie tydzień i może jak dopłyną nowe z Chin to cena spadnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, MarcoAurelio napisał:

Mi dziś uznali reklamację, właśnie z tytułu niezgodności z opisem, chodzi o Galileo.
W opisie na stronie nie ma już informacji o obsłudze Galileo.

Note 9 Pro jest bardzo fajnym telefonem, ale resety go niszczą.
Nastawiłem się na kupno Mi 10t lite 5g, ale chyba ostatnio dużo wyprzedali i teraz ich poniosło z cenami, bo skoczył do 1399zł.
Poczekam sobie tydzień i może jak dopłyną nowe z Chin to cena spadnie

A musiałeś oddać telefon do sklepu, żeby wysłali go do serwisu, czy obyło się bez wizyty telefonu w serwisie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjechał kurier i zabrał na magazyn.
Wczoraj wieczorem dostałem maila z obsługi klienta, że telefon dotarł do nich i....  Ich pracownicy go sprawdzą i postarają się naprawić, jeżeli im się to nie uda, to wyślą do serwisu i tamci postarają się naprawić, a jak nie da się naprawić to oddadzą kasę.

Dziś rano napisałem coś w stylu, że nie ma czego naprawiać, bo to co wg opisu miało być, to tego nie ma ;) i żeby nie przedłużali

Po 2 godzinach dostałem maila, że oddają kasę

19.01 złożyłem reklamację przez stronę internetową MediaExpert
25.01 przyjechał kurier i zabrał
26.01 dostarczył do magazynu
28.01 decyzja o zwrocie kasy

Edytowane przez MarcoAurelio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jarekw87 napisał:

Miałem to samo tel sam się włączał. NIe wiem czy to możliwe ale zrobiłem aktualizację Whats appa i drugi dzień ani razu się nie wyłączył :D

Nie miałem WhatsApp'a, więc nie ma nic do rzeczy
Tez robiłem różne rzeczy i jak było OK to żyłem nadzieją że już będzie OK, niestety po jakimś czasie się rypało ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

telefon po 6 miesiącach użytkowania zaczął się restartowac. brak gwarancji(kupiony w chinach dhgate). po wyłączeniu gps działa normalnie. czy odblokowanie bootloadera i wgranie Xiaomi.eu stabilne może to zmienić? chyba że ktoś ma jakieś inne rozwiązanie problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mruczek66 wcześniej nie miałeś od nowości żadnych restartów? Jak tak, to jeżeli są to restarty raz na dzień czy ogólnie bardzo sporadyczne, to ja na Twoim miejscu bym poczekał na kolejną aktualizację. Była ostatnio aktualizacja zabezpieczeń i kilku aplikacji systemowych i tak jak u mnie kilka miesięcy temu restarty całkowicie ustąpiły, tak teraz już 2 razy się zrestartował.

Egzemplarze z wadami fizycznymi/fabrycznymi swoją drogą, ale z tego co przeglądałem ogólnie w sieci jest część egzemplarzy podatna na błędy softwearowe. Jeżeli Twój przypadek taki jest i nie jest póki co uciążliwy to ja bym poczekał jeszcze. Jak restarty są częste, to ja bym bardziej był skłonny odesłać do serwisu, niech naprawiają.

Chyba że odblokowanie bootloadera i wgranie systemu nie unieważnia gwarancji to wtedy można próbować, ale czy nie utracisz gwarancji to się nie wypowiem, bo tego nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem mój telefon był w serwisie gwarancyjnym i wrócił jako sprawny, resety czasem się zdarzają, szczególnie gdy traci sygnał gps, także podejrzewam problemy z softem, choć może się mylę, myślę, że może MIUI 12,5 w drugim kwartale coś zmieni, lub 13. Generalnie już sam nie wiem co robić telefon jest fajny, choć chyba już nie zaufam firmie X. Pozdrawiam. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, WD40 napisał:

Według serwisu PiunikaWeb aktualizacja MIUI 12,5 dla Redmi Note 9 Pro w wariancie Global ma był pod koniec 2 kwartału (czyli koniec czerwca) a dla EU w kolejnych miesiącach. Inni producenci podają już modele smartfonów uprawnionych do aktualizacji Androida 12 na jesieni.

Mój RN9P nie restartuje się wcale. Nie jestem za to zadowolony z szybkości działania WiFi. Niby speedtest pokazuje genialne prędkości 472/154 megabity a strony WWW ładują się powoli. Niezależnie czy używam Firefoxa, Chrome czy stockowej przeglądarki Xiaomi.

może wina sieci przeciożone nadajniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...