Satanistov Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 8 minut temu, WD40 napisał: @Satanistov Może nigdy nie będziesz potrzebował już oddawać go na gwarancję. Jak śmiga stabilnie to go poobserwuj przez kilka dni. To fajny fonik. Mam nadzieję bo telefony u mnie mają dożywocie. U żony w redmi 9 za 1zł jest galileo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawo Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 Te Galilelo jest tak samo przydatne jak RCS albo WiFiCalling Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcoAurelio Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 Satanistov ile czasu był w serwisie? brawo Galileo jak dla mnie jest przydatnym dodatkiem na morzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satanistov Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 30 minut temu, MarcoAurelio napisał: Satanistov ile czasu był w serwisie? brawo Galileo jak dla mnie jest przydatnym dodatkiem na morzu Był dwa razy. Za drugim wymienili płytę główną. Łącznie te dwa razy to z 10 dni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VaderRSR Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Przed updatem do Miui 12 nie zawieszał mi się podczas używania lokalizacji, w momencie update'u do 12 zawiechy stały się codziennością, dzisiaj złożyłem w RTV rękojmię z żądaniem zwrotu pieniędzy i telefon pojechał do serwisu, jeżeli mi to nie pyknie wykorzystam fakt, że na stronie jest napisane, że używa galileo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlomyj123 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Mój wrócił z wymienioną płytą. Od wczoraj nie zawiesił się ani razu. Miejmy nadzieję,że tak pozostanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myysilent Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 (edytowane) Dnia 21.01.2021 o 15:39, VaderRSR napisał: Przed updatem do Miui 12 nie zawieszał mi się podczas używania lokalizacji, w momencie update'u do 12 zawiechy stały się codziennością, dzisiaj złożyłem w RTV rękojmię z żądaniem zwrotu pieniędzy i telefon pojechał do serwisu, jeżeli mi to nie pyknie wykorzystam fakt, że na stronie jest napisane, że używa Tez tydzien temu w piatek w RTV oddałam telefon po raz 2 na rekojmie i tez chce zwrot gotówki. Tylko ze tym razem dołączyłam płytę z nagraniami resetów telefonu i zdjecia z kazdej strony telefonu jako dowod ze telefon nie jest porysowany (bo jak za 1 razem byl w serwisie to opisali mi ze jest porysowany z kazdej strony...). Ten telefon samoistnie resetowal mi sie do 10 razy dziennie..przesada juz nawet zdjec nie moglam nim robic bo tylko odpaliłam aparat i koniec, on nawet resetowal sie w trakcie ladowania... Obstawiam ze ich decyzje poznam dopiero na koniec stycznia bo za pierwszym razem odpowiedzieli mi po 14 dniach a kurier z telefonem pojawił sie po kolejnych 8 dniach (bo sklep do ktorego oddawalam wtedy przez pandemie jest zamkniety). Edytowane 23 Stycznia 2021 przez myysilent 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satanistov Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Od powrotu z serwisu gdzie wymienili płytę główną działa już 95godz. Lokalizacja cały czas włączona i tryb sieci LTE. Oby tak zostało bo fajny ten fonik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlomyj123 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 4 godziny temu, myysilent napisał: Obstawiam ze ich decyzje poznam dopiero na koniec stycznia bo za pierwszym razem odpowiedzieli mi po 14 dniach a kurier z telefonem pojawił sie po kolejnych 8 dniach (bo sklep do ktorego oddawalam wtedy przez pandemie jest zamkniety). Jeżeli po 14 dniach dostałeś odpowiedź,że telefon jest dobry,sprawny i wolny od wad, to padłeś ofiarą swojej niewiedzy,którą wykorzystał sprzedawca . Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli w tym czasie nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi to 15 dnia Twoja reklamacja jest uznana.Jest to zapisane w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Twój sprzedawca najnormalniej w świecie zrobił Cie w konia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VaderRSR Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 5 godzin temu, myysilent napisał: Tez tydzien temu w piatek w RTV oddałam telefon po raz 2 na rekojmie i tez chce zwrot gotówki. Tylko ze tym razem dołączyłam płytę z nagraniami resetów telefonu i zdjecia z kazdej strony telefonu jako dowod ze telefon nie jest porysowany (bo jak za 1 razem byl w serwisie to opisali mi ze jest porysowany z kazdej strony...). Ten telefon samoistnie resetowal mi sie do 10 razy dziennie..przesada juz nawet zdjec nie moglam nim robic bo tylko odpaliłam aparat i koniec, on nawet resetowal sie w trakcie ladowania... Obstawiam ze ich decyzje poznam dopiero na koniec stycznia bo za pierwszym razem odpowiedzieli mi po 14 dniach a kurier z telefonem pojawił sie po kolejnych 8 dniach (bo sklep do ktorego oddawalam wtedy przez pandemie jest zamkniety). ja całe szczęście zrobiłem sobie dokładne zdjęcia innym telefonem żeby mieć dowód przy ewentualnej reklamacji jak mi coś takiego napiszą, mam nadzieję, że jednak bez problemu wszystko się odbędzie, w sklepie powiedzieli mi, że jak serwis się wypowie na temat usterki będą pisać do mnie maila czy mają zwracać mi pieniądze, czy chce żeby wymienili, jednak nie musza się zgodzić na zwrot pieniędzy, bo jest to tylko moje żądanie, którego nie muszą spełniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myysilent Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 (edytowane) 3 godziny temu, kotlomyj123 napisał: Jeżeli po 14 dniach dostałeś odpowiedź,że telefon jest dobry,sprawny i wolny od wad, to padłeś ofiarą swojej niewiedzy,którą wykorzystał sprzedawca . Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli w tym czasie nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi to 15 dnia Twoja reklamacja jest uznana.Jest to zapisane w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Twój sprzedawca najnormalniej w świecie zrobił Cie w konia Okej, źle napisałam, mój błąd Odpowiedź dostałam dokładnie w 14 dzień rano, czyli w ostatni dzień kiedy mogli to zrobić jestem nastawiona teraz na to że będę czekać tyle samo, do ostatniego dnia. 2 godziny temu, VaderRSR napisał: ja całe szczęście zrobiłem sobie dokładne zdjęcia innym telefonem żeby mieć dowód przy ewentualnej reklamacji jak mi coś takiego napiszą, mam nadzieję, że jednak bez problemu wszystko się odbędzie, w sklepie powiedzieli mi, że jak serwis się wypowie na temat usterki będą pisać do mnie maila czy mają zwracać mi pieniądze, czy chce żeby wymienili, jednak nie musza się zgodzić na zwrot pieniędzy, bo jest to tylko moje żądanie, którego nie muszą spełniać no właśnie ja sie obawiam tego, że mogą się nie zgodzić na zwrot pieniędzy i będą mi wciskać naprawe... a tego bym bardzo nie chciała, bo mimo to obawiam sie powtórki z rozrywki a po drugie zraziłam się już do Xiaomi Edytowane 23 Stycznia 2021 przez myysilent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avoo Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Problem wciąż występuje? Znaleziono juz jego rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Znaleziono - rękojmia lub serwis.Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myysilent Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Moja udręka z RN9 pro dobiegła końca Właśnie otrzymałam sms, że uznali mi reklamacje i mogę wymienić na nowy lub otrzymać zwrot należności oczywiście wybieram to drugie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VaderRSR Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Ja właśnie dostałem wiadomość, że nie mogą uwzględnić zwrotu pieniędzy, ale mogą naprawić albo wymienić na nowy, wymieniam na nowy i od razu w sklepie oddaję na rękojmię ze względu braku Galileo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcoAurelio Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Mi dziś uznali reklamację, właśnie z tytułu niezgodności z opisem, chodzi o Galileo. W opisie na stronie nie ma już informacji o obsłudze Galileo. Note 9 Pro jest bardzo fajnym telefonem, ale resety go niszczą. Nastawiłem się na kupno Mi 10t lite 5g, ale chyba ostatnio dużo wyprzedali i teraz ich poniosło z cenami, bo skoczył do 1399zł. Poczekam sobie tydzień i może jak dopłyną nowe z Chin to cena spadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VaderRSR Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 1 minutę temu, MarcoAurelio napisał: Mi dziś uznali reklamację, właśnie z tytułu niezgodności z opisem, chodzi o Galileo. W opisie na stronie nie ma już informacji o obsłudze Galileo. Note 9 Pro jest bardzo fajnym telefonem, ale resety go niszczą. Nastawiłem się na kupno Mi 10t lite 5g, ale chyba ostatnio dużo wyprzedali i teraz ich poniosło z cenami, bo skoczył do 1399zł. Poczekam sobie tydzień i może jak dopłyną nowe z Chin to cena spadnie A musiałeś oddać telefon do sklepu, żeby wysłali go do serwisu, czy obyło się bez wizyty telefonu w serwisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcoAurelio Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 (edytowane) Przyjechał kurier i zabrał na magazyn. Wczoraj wieczorem dostałem maila z obsługi klienta, że telefon dotarł do nich i.... Ich pracownicy go sprawdzą i postarają się naprawić, jeżeli im się to nie uda, to wyślą do serwisu i tamci postarają się naprawić, a jak nie da się naprawić to oddadzą kasę. Dziś rano napisałem coś w stylu, że nie ma czego naprawiać, bo to co wg opisu miało być, to tego nie ma i żeby nie przedłużali Po 2 godzinach dostałem maila, że oddają kasę 19.01 złożyłem reklamację przez stronę internetową MediaExpert 25.01 przyjechał kurier i zabrał 26.01 dostarczył do magazynu 28.01 decyzja o zwrocie kasy Edytowane 28 Stycznia 2021 przez MarcoAurelio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarekw87 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Miałem to samo tel sam się włączał. NIe wiem czy to możliwe ale zrobiłem aktualizację Whats appa i drugi dzień ani razu się nie wyłączył :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcoAurelio Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 1 godzinę temu, Jarekw87 napisał: Miałem to samo tel sam się włączał. NIe wiem czy to możliwe ale zrobiłem aktualizację Whats appa i drugi dzień ani razu się nie wyłączył Nie miałem WhatsApp'a, więc nie ma nic do rzeczy Tez robiłem różne rzeczy i jak było OK to żyłem nadzieją że już będzie OK, niestety po jakimś czasie się rypało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcoAurelio Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Za 849zł MediaExpert ma właśnie POCO X3, właśnie zamówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VaderRSR Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Dzisiaj rano zakończyła się moja przygoda z Note 9 Pro, na podstawie rękojmi zwrócono mi pieniądze w Euro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlomyj123 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Ponad dwa tygodnie po wymianie płyty ani jednego resetu.Działa tak jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawosz636 Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 A jak jest pęknięta szybka, też można działać na podstawie rękojmi tej związanej z Galileo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Uszkodzonego fizycznie fona to ciężko na gwarancję wcisnąć, zwrot niewykonalny.Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcoAurelio Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 (edytowane) Gdyby ktoś nie wiedział, choć tutaj chyba już wiedzą wszyscy. https://www.youtube.com/watch?v=xK3cjT6oeew Edytowane 10 Lutego 2021 przez MarcoAurelio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanio Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 28 minut temu, MarcoAurelio napisał: Gdyby ktoś nie wiedział, choć tutaj chyba już wiedzą wszyscy. https://www.youtube.com/watch?v=xK3cjT6oeew jakim sklepie go kupiłes? kupiłem w mihome czyli mam dobrze kupiłem 3 stycznia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcoAurelio Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Kanio zależy. Ja mam tylko te zrzuty co pokazałem na filmiku. Jak ich przekonasz, że do 3 stycznia mieli w opisie Galileo to jak najbardziej możesz składać reklamację. Jak kupiłeś np przez allegro, to sprawdz opis swojej aukcji i zobacz czy mieli błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanio Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 nie pamientam juz czyli mam rozumiec ze telefony od xiaomi ma kilkanascie dystrybucji w polsce? also Ingram Micro i co jescze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcoAurelio Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 Ktos kiedyś doliczył się 4, jak jest teraz to nie wiem. Oficjalny sklep na allegro to chyba właśnie mi-home Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 28 minut temu, Kanio napisał: i co jescze? Viamind (Eurotel) salony mimarkt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mruczek66 Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 telefon po 6 miesiącach użytkowania zaczął się restartowac. brak gwarancji(kupiony w chinach dhgate). po wyłączeniu gps działa normalnie. czy odblokowanie bootloadera i wgranie Xiaomi.eu stabilne może to zmienić? chyba że ktoś ma jakieś inne rozwiązanie problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeBomB Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 @mruczek66 wcześniej nie miałeś od nowości żadnych restartów? Jak tak, to jeżeli są to restarty raz na dzień czy ogólnie bardzo sporadyczne, to ja na Twoim miejscu bym poczekał na kolejną aktualizację. Była ostatnio aktualizacja zabezpieczeń i kilku aplikacji systemowych i tak jak u mnie kilka miesięcy temu restarty całkowicie ustąpiły, tak teraz już 2 razy się zrestartował. Egzemplarze z wadami fizycznymi/fabrycznymi swoją drogą, ale z tego co przeglądałem ogólnie w sieci jest część egzemplarzy podatna na błędy softwearowe. Jeżeli Twój przypadek taki jest i nie jest póki co uciążliwy to ja bym poczekał jeszcze. Jak restarty są częste, to ja bym bardziej był skłonny odesłać do serwisu, niech naprawiają. Chyba że odblokowanie bootloadera i wgranie systemu nie unieważnia gwarancji to wtedy można próbować, ale czy nie utracisz gwarancji to się nie wypowiem, bo tego nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi Bastek Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Jak już pisałem mój telefon był w serwisie gwarancyjnym i wrócił jako sprawny, resety czasem się zdarzają, szczególnie gdy traci sygnał gps, także podejrzewam problemy z softem, choć może się mylę, myślę, że może MIUI 12,5 w drugim kwartale coś zmieni, lub 13. Generalnie już sam nie wiem co robić telefon jest fajny, choć chyba już nie zaufam firmie X. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanio Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 10 minut temu, WD40 napisał: Według serwisu PiunikaWeb aktualizacja MIUI 12,5 dla Redmi Note 9 Pro w wariancie Global ma był pod koniec 2 kwartału (czyli koniec czerwca) a dla EU w kolejnych miesiącach. Inni producenci podają już modele smartfonów uprawnionych do aktualizacji Androida 12 na jesieni. Mój RN9P nie restartuje się wcale. Nie jestem za to zadowolony z szybkości działania WiFi. Niby speedtest pokazuje genialne prędkości 472/154 megabity a strony WWW ładują się powoli. Niezależnie czy używam Firefoxa, Chrome czy stockowej przeglądarki Xiaomi. może wina sieci przeciożone nadajniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się