Skocz do zawartości

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 30.12.2020 o 11:47, myysilent napisał:

Dzisiaj otrzymałam sms,  że moja reklamacja nie może być uwzględniona ponieważ reklamowany towar jest zgodny z umowa, wolny od wad, za które odpowiada sprzedawca. Niestety sprzętu odebrać i tak nie mogę bo sklep w którym składałam reklamacje jest zamknięty. Nie mam pojęcia czy cokolwiek z nim robili dowiem sie po 17 stycznia, jeżeli ta wada będzie się pokazywać nadal będę do skutku składać reklamacje.

8 dni po otrzymaniu tego smsa otrzymałam wiadomość, że kurier dostarczy mi telefon do domu i mam go od piątku. Ponieważ na weekend nie było mnie w domu odpaliłam go dopiero dziś.. i co ? Używałam go zaledwie 40 min i nastąpił reset, czyli bez zmian. Udało mi się nagrać filmik jak to się dzieje, przy kolejnych okazjach zrobie to samo a jak ponownie otworzą sklepy pójdę jeszcze raz go zareklamować. W raporcie napisali że urządzenie jest sprawne i nie wykonano naprawy.

 

Żeby było zabawniej w momencie gdy reklamowałam telefon facet w raporcie opisał stan towaru "brak uszkodzeń, brak rys", a na raporcie z obsługi serwisowej stan wizualny opisali tak: "wytarcia emalii urządzenia, ślady użytkowania, rysy na obudowie, zabrudzenia na pokrywie baterii, rysy na folii, zabrudzenia na folii". Dokładnie się przyjrzałam mu czy serio coś ma no ale ani śladu, żadnej ryski 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, myysilent napisał:

8 dni po otrzymaniu tego smsa otrzymałam wiadomość, że kurier dostarczy mi telefon do domu i mam go od piątku. Ponieważ na weekend nie było mnie w domu odpaliłam go dopiero dziś.. i co ? Używałam go zaledwie 40 min i nastąpił reset, czyli bez zmian.

Dlatego nagraj filmików ile się da z tych resetów. Nagraj na płytę CD i dołącz jako dowód. Ja tak zrobiłem i wysłałem do serwisu. Wymienili złącze USB :D I teraz jak otrzymam telefon to założę się, że nadal będzie tak samo. I Po przetestowaniu będę żądał nowego telefonu od sprzedawcy. Nie poddawaj się

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Satanistov napisał:

Dlatego nagraj filmików ile się da z tych resetów. Nagraj na płytę CD i dołącz jako dowód. Ja tak zrobiłem i wysłałem do serwisu. Wymienili złącze USB :D I teraz jak otrzymam telefon to założę się, że nadal będzie tak samo. I Po przetestowaniu będę żądał nowego telefonu od sprzedawcy. Nie poddawaj się

Nie mam zamiaru się poddać, od początku chcę zwrot gotówki i będę się tego trzymać cały czas bo już się zraziłam do tego sprzętu i mam zamiar przeprosić Samsunga :D mam nadzieje że mi sie uda bo używając tego telefonu tylko sie denerwuje czy w którymś momencie mi sie nie wyłączy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon z serwisu przyszedł o godzinie 12:55. O godzinie 13:05 włożyłem kartę sim i włączyłem go. Do godziny 14:00 około 8 razy zrestartował się. Super serwis. Przetestowałem na karcie sim z play i to samo choć dłużej musiałem czekać bo nie chciał zerwać połączenia LTE. Widać Play ma lepszy zasięg. Trzeba napisać rękojmię żeby wymienili na nowy i tyle. Partacze z CCS. Nie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, WD40 napisał:

@Orjon Ten problem dotyczy nie tylko MIUI 11 (jak podane w linku) ale i MIUI 12.

najpierw miałem 11 a później zaktualizowałem do 12. Na jednym i na drugim tak samo. Serwis nie potrafi nic zrobić jak widać a operator będzie miał to gdzieś bo abonament leci...zawsze mogę przestać płacić. Jeśli oni się nie wywiązują to ja też nie będę

Zgłosiłem jeszcze raz do CCS. Zobaczymy co tym razem zrobią. Wydaje mi się że po pierwszej naprawie zmienili tylko karton bo odesłali w innym niż ja do nich

Edytowane przez Satanistov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.01.2021 o 16:31, Orjon napisał:

Niby Xiaomi wie o problemie, ale kiedy go naprawi to nawet najstarsi górale nie wiedzą...

https://c.mi.com/thread-3494180-1-0.html

Dzisiaj wysłałem drugi raz to padło. W informacji zamieściłem ten link, że nawet producent wie o tym że jest problem z tymi modelami. Zamieściłem link i zawartość linku. Dodałem informację żeby nie strugali wariata bo bardzo dobrze wiedzą o co chodzi. Załączyłem dwie płyty z nagraniami restartowania. Jedna płytka z restartowaniem przed pierwszą wizytą w serwisie a druga po wizycie w serwisie. Napisali, że zaktualizowali oprogramowanie a porównując ze screenshotem sprzed wysyłką do CCS Krzak nic się nie zmieniło. Tam pracują idioci czy próbują z kogoś idiotę zrobić? Przed każdą wysyłką robię dokładne zdjęcia w jakim stanie jest telefon. Wszystkie dowody zbieram i po drugiej wizycie w CCS Krzak jadę do Orange ze wszystkimi zgromadzonymi dowodami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Miałem smartfona firmy Pentagram i serwis był dramatem
Miałem Asusa i serwis był dramatem
Serwis Samsunga pozytywnie mnie zaskoczył, gdy 40 minut przed końcem gwarancji na ekranie pojawiła się różowa kreska :P (ale telefon przyjęli i wymienili EKRAN, BATERIĘ, WIBRACJE i kto wie co jeszcze)
Serwis Xiaomi widać też podchodzi pod dramat, choć sam sprzęt mają niezły

 

Edytowane przez MarcoAurelio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, WD40 napisał:

Chyba pora, by się do tego włączył UOKiK!

Nie powinno się tak traktować klientów. Zwłaszcza że nie jest to pojedynczy przypadek.

Ja tego nie popuszczę. Jeśli nawet Orange mi wymieni telefon na nowy a w nowym będzie to samo to co wtedy? Znowu 5 razy wysyłka do CCS Krzak? To jest jakieś nieporozumienie... Czytałem o jednym przypadku gdzie operator pozytywnie wymienił na nowy egzemplarz...ten nowy nawet nie chciał się włączyć. Dopiero trzeci okazał się OK. Porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wpr napisał:

Nie operator tylko sprzedawca, ja kupiłem sam telefon.

p.s. działa, od wymiany ani jednego restartu

A gdzie kupiłeś telefon? Sprzedawcą mojego fona jest salon Orange. Wysyłałeś telefon na gwarancję czy od razu żądałeś wymiany? Jaki kolor telefonu miałeś wadliwy? Może to ma jakiś wpływ. Mój jest zielony :)

Najlepiej odpowiadałoby mi to jakbym tego zwrócił a dopłacił do jakiegoś innego. Nie wiem czy warto się jeszcze skusić na jakiegoś Xiaomi. Ciekawe jak to rozpatrzą jak telefon był brany w promocji świątecznej z Redmi 9. Żona zadowolona z Redmi 9. Paragon opiewa na kwotę 984zł za Redmi Note 9 Pro a 1zł Redmi 9.

Edytowane przez Satanistov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, MarcoAurelio napisał:

https://www.youtube.com/watch?v=C6a6YYdFPA0

Jak dla mnie to to jest właśnie rozwiązanie problemu ciągłych resetów telefonu. U mnie ostatni reset był kilkanaście godzin temu i ten objaw ustąpił właśnie po wyłączeniu aktualizacji Avasta.
Pierwszy raz mam telefon Xiaomi (przesiadka z Samsunga S7 edge), nie jestem żadnym specem od telefonów, choć lubię pogrzebać  ;)
Jeżeli się nie mylę co do rozwiązania i na to wpadłem, to zarąbiście wielki MINUS dla polskiego serwisu XIAOMI, gdzie teoretycznie powinni siedzieć spece od znajdowania takich błędów i ich naprawy.
Miałem smartfona firmy Pentagram i serwis był dramatem
Miałem Asusa i serwis był dramatem
Serwis Samsunga pozytywnie mnie zaskoczył, gdy 40 minut przed końcem gwarancji na ekranie pojawiła się różowa kreska :P (ale telefon przyjęli i wymienili EKRAN, BATERIĘ, WIBRACJE i kto wie co jeszcze)
Serwis Xiaomi widać też podchodzi pod dramat, choć sam sprzęt mają niezły

Jeżeli moje rozwiązanie u Was podziała, to dajcie znać w komentarzu na YouTube  ;)
Pozdrawiam i życzę lepszych serwisów i mniejszych problemów

Niestety ale mylisz się kolego, Avast nie jest źródłem tego problemu. Mam go włączonego i nie mam żadnych restartów.

Można spróbować wyłączyć też optymalizację MIUI.

Edytowane przez Rower górski
Dopisane zdanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, FromWP napisał:

CCS serwisuje też gwarancyjnie  Samsungi, czyli serwis ten sam.

Dobrze że zrobiłem fotki telefonu przed drugą  wysyłką do tego CCS Krzak. Już naczytałem sie w jakim stanie telefony potrafiły wracać z serwisu. Łącznie z pekniętymi wyświetlaczami, odbudowami, albo już w ogóle telefony nie włączały się. Taki serwis to skarb. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem robić reklamy Samsunga, ani zwiększać oglądalności  ;)
Niestety działał kilka godzin bez zawiechy, ale już mu się pogorszyło.

Chwilowo jestem zmuszony siedzieć w domu przez covida, ale po 25 note leci na serwis.

Rozwiązania w stylu "działa bez lokalizacji", "działa bez LTE", "działa na jednej karcie" itd to żadne rozwiązania, bo urządzenie zwyczajnie nie działa jak należy.
Moje dzieciaki mają prostego Redmi 8 i u nich nie ma żadnych problemów.

Co do wadliwych produktów z maja to też niestety nie do końca prawda, bo mój ma datę na pudełku z listopada

A co do Xiaomi, to nie różni się zbytnio od innych firm. Asus miał problem ze zrypanymi złączami GPS i się nie przyznał, Samsung miał problem z wadliwymi wyświetlaczami i bateriami i się nie przyznawał (oczywiście do czasu rozdmuchania afery), Pentagram miał problem ze wszystkim (ale firma słusznie zdechła - chyba).
  

Ogólnie każdy namawia do zakupu, po czym ma w ***** klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, MarcoAurelio napisał:

Chwilowo jestem zmuszony siedzieć w domu przez covida, ale po 25 note leci na serwis.

Serwis CCS Krzak nic nie zrobi. Niestety może pomóc tylko wymiana na nowy egzemplarz u sprzedawcy z art. 560, 561 kodeksu cywilnego. Bądź droga sądowa. Tak wyglądają serwisy autoryzowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do serwisu w Gdyni, ale powiedzieli, że przyjmują i i tak odsyłają do głównego serwisu.
Powiedzieli, że podobne problemy mieli z Xiaomi, ale akurat nie z tym modelem.

Mój został kupiony w MediaExpert i widzę, że jest tam przeszło 170 opinii i są pozytywne, więc raczej źle trafiliśmy.

Dalej nie wiadomo, co jest przyczyną ;/ wyciągnąłem drugą kartę sim i kartę sd i zobaczę co i jak.
Jeżeli problem faktycznie jest spowodowany przez utratę zasięgu, to telefon jest dla mnie totalnie do d*p* z racji tego, że jestem marynarzem, więc zasięgu szukam cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MarcoAurelio napisał:

Mój został kupiony w MediaExpert i widzę, że jest tam przeszło 170 opinii i są pozytywne, więc raczej źle trafiliśmy.

Te pozytywne opinie mogą być dodane zbyt pochopnie. Jeśli ktoś mieszka w dużym mieści i ma cały czas zasięg LTE na maksa to może nawet nie wiedzieć że jest szczęśliwym posiadaczem szajsu. Wyjedzie taki poza miasto i restart. Niektórzy może dojdą do wniosku że tak ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Netoper napisał:

To już chyba lepiej wydać te 300 na fabrycznie zmontowany wyświetlacz, niż 200 i później kląć że po wymianie szybki nie działa jak powinno.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Odpisali mi z xiaomioutlet że za 250 mogą wymienić całość i oryginał,nie zamiennik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 0 problemów zarówno przed aktualizacją jak i po. Używam od początku grudnia. 

Natomiast dzisiaj znajoma zainstalowała jakąś apke galerii z play store i system zwariował, zaczął się ciągle resetować, u mnie ta sama apka działa jak należy (mam wyłączoną optymalizację miui). Przeinstalowanie systemu przez mitool i telefon śmiga, kazałem jej wyłączyć optymalizację i jeszcze raz pobrać ta apke, wszystko działa. 

Wygląda na to że coś się uwalilo w systemie fabrycznie bądź po aktualizacji tego nie wiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loker125 
a powiedz czy powyłączałeś wszystkie reklamy pochowane w smartfonie?
Ja przywróciłem do fabrycznych, wyczyściłem pamięć i od 2 dni mam spokój z resetami, teraz włączyłem lokalizację i zobaczę czy będzie stabilnie i tak małymi kroczkami będę śledzić co wykrzacza telefon.
Może dojdę do tego, a może nie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, WD40 napisał:

Znam osobiście trzy osoby z RN9P 6/128 (z różnych dystrybucji) i na żadnym nie było problemów z restartami. Wszyscy jednak odczuwają słaby zasięg netu na LTE. Niby z Speedtest jest średniawo, ale inne fony na tych samych kartach SIM są szybsze.

Jest nauczka by nie kupować zaraz po polskiej premierze i w żadnym wypadku nie ufać youtuberom, którzy biorą kasę za promowanie sprzętu GSM, komputerów i kamerek.

z jakiej masz  dystrybucji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...